Juhannus 2020 – LIVE!

  • 11 845
  • 150

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Viereisen metsän takia ei aurinko enää paista tontille. Samoin tein tuli kimppuun hitokseen itikoita. Piti tehdä siirtymä tähän talon terassille. Pari hyttys kierukkaa laitoin käryämään, jotta tässä pystyisi noilta peeveleiltä rauhassa istumaan. Kaiuttimenkin hain tähän seurakseni. Metsätölliä soipi. Mahettoman hyvvää mussiikkia on tämä.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Tulin Kuusamoon ja samalla appiukon 70v. kahvit hörppäämään. Ja täällä on muuten AIVAN VITUSTI ITIKOITA, SÄÄSKIÄ JA HYTTYSIÄ.
Kotipuoleessakin on esm jokivarsissa paljon mutta täällä on just nyt niitä paljln potenssiin 3.
Muksuilla ja vaimolla on kivaa ja menetteleehän tämä itelläkin
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
täällä on muuten AIVAN VITUSTI ITIKOITA, SÄÄSKIÄ JA HYTTYSIÄ.
Tuo on yksi syistä, joiden takia en lähde Tamperetta pohjoisemmaksi.
Tärkein syy on se, että sielläpäin Suomea on aivan vitun tylsää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tulin Kuusamoon ja samalla appiukon 70v. kahvit hörppäämään. Ja täällä on muuten AIVAN VITUSTI ITIKOITA, SÄÄSKIÄ JA HYTTYSIÄ.
Kotipuoleessakin on esm jokivarsissa paljon mutta täällä on just nyt niitä paljln potenssiin 3.
Muksuilla ja vaimolla on kivaa ja menetteleehän tämä itelläkin
3 viikon päästä kalastus reissu käsivarteen tiedossa. Kuulemma verenimijää paikoilla aivan helvetisti. Pääprioriteetti taitaa reissulle olla keinot saada olla edes jonkin verran rauhassa noilta perkeleiltä. Thermoselli laite ja helkkaristi offia mukaan. Unohtamatta hyttys hattua ja piston kestäviä vaatteita. Sitten seuraavana prioteetti listalla toimivat perhot, ruokahuolto ja nesteytys.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • IMG_8267.jpg
    IMG_8267.jpg
    211,6 KB · kertaa luettu: 234
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tulin Kuusamoon ja samalla appiukon 70v. kahvit hörppäämään. Ja täällä on muuten AIVAN VITUSTI ITIKOITA, SÄÄSKIÄ JA HYTTYSIÄ.
Kotipuoleessakin on esm jokivarsissa paljon mutta täällä on just nyt niitä paljln potenssiin 3.
Muksuilla ja vaimolla on kivaa ja menetteleehän tämä itelläkin

Olin viime viikon Kuusamossa, ja kyllä tosiaan oli vitusti mutiaisia ilmassa. Paikoitellen ei nähnyt eteensä ininän läpi. Mutta haukia tuli, niin oli jotain viihdettä. Täällä etelässä latanakuhien kanssa joutuu viihdyttämään lisäalkolla.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
9 reikää golffia, sieltä kotio Buffalo-wingseille. Lippu salkoon. Mökkiehtoota nyt jossa sauna, uinti ja iltapala. Poika virvelöi hauen. Mölkkyä. Pian kotio.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä alkaa olla keskikesän juhla ylimmillään. Helan går ja Sommaren är här raikaa... En tiedä kuka keksi että juhannus on jokin ruottinkielinen juhla mutta onneksi on niin hiton hauskaa. Minulle se on jo liian hauskaa... Selvänä en vain mitenkään jaksa pysyä muiden tahdissa koko iltaa. Tulin huoneeseen kuuntelemaan musiikkia (muutakin kuin epävireistä ruottinkielistä laulua terassilla) ja tutkailemaan maailmanmenoa netissä sekä lueskelemaan Jatkoaikaa. Kyllähän tämä juhannusaatto alkaa olla paketissa minun puolestani. Muut saa juoda, laulaa ja nauttia yöttömästä yöstä. Minä nautin nyt musiikista ja surffailusta. Kunnes kohta käyn nukkumaan...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vaimo sanoi tietävänsä tämän reseptin. Minä haluan tätä.

Jaa niin, sen unohdin sanoa että kun tein pannarin tavalliselle uunipellille niin tein reseptin 1,5 kertaisena. Ei haittaa vaikka tulee vähän paksumpaa pannaria, ahvenanmaan pannukakun kuuluu ollakin normaalia pannaria paksumpaa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hui hai ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka antavat hyttysten pilata kesänä.

Olen lähes kaikki kesäni viettänyt Oulussa tai pohjoisempana eikä mitään ongelmaa
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mökillä ollaan. Tulin just saunasta ja nyt täytyy syödä jotain. Sitten odottelen aamuauringon nousua. Reilu pari tuntia siihen. On tämä komeaa kun tarkenee koko yön ulkona ilman paitaa. Hyttyset vähän kiusaa mutta paskat siitä.

Hyvää Juhannusta kaikille!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuli käytyä baarissa yhdellä. No aikaisempi juoma, ja baariolut pissatti. Joten vessaan. En oo mikään nopein aloittaja.. ja Kusilaariin tuli heti mun jälkeen toinen. Tyyppi vetasi ison kalunsa esiin, ja samantien lensi kuin painepesurista. Joo itse totesin, että ei mulla ollutkaan tarvetta, ja kävelin pois.
Vituttaa aina kun tätä tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pikkuisen loivareita ja Alfatv Mayan keittiössä. Tää on elämää (just niin kauan, kunnes kuolo korjaa).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös