Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 282 897
  • 7 387

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minkälaista on olla nainen jääkiekko-aiheisella keskustelupalstalla?


Hyvä ettei ollut koiraa tai ferrettiä mukana, sekin olisi kastunut.

Minä tykkään kissoista, mutta luin iltapuluista että kissamiehet eivät ole naaraiden keskuudessa parasta potentiaalista parituskumppania. Onneksi olen kumminkin enemmän koiramiehiä niin ainakin uskottavuus säilyy. (Heti kun menin söpöksi kehumaan jotain kissakuvaa tällä palstalla niin miehet sanoi kurnau.)

Tosin olen ehkä kaikkiruokainen ja kissa olkapäällä toisi minun feminiiniset piirteeni ehkä parhaiten esiin.
Joo tota se olin minä... Jostain olin päähäni saanut, että olisit nainen, niin siksi tuli tollanen viesti lähetettyä. Mää luulin et oisit sellanen härski nainen :D ja odotin saavani hyvin imartelevan vastauksen. Toi viesti tuli näköjään lähetettyä klo 3:32 yöllisissä hilpeyksissä.

Minäkin olen enemmän koiramies. Kissat ovat kyllä söpöjä. Niinku minä. Ainakin naisten mielestä. Joo-o ei mulla muutaku, että et ollukka läheisyyttä haluava nainen.
Kyllähän minä sinut muistan minulle läheisyydenkaipuunlohtua tarjoavana irstaana nimimerkkinä, jolla on jotain kivoja lelujakin sängyssä. :)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Avaas nyt vähän mitä tarkoitat tällä. Siis että naiset saa ehdotuksia? Oho.

Se että ei tarvitse kuin mainita tai toisten luulla että on nainen, niin tulee läähätysviestiä. Vaikka kyseessä on anonyymi-keskustelupalsta ilman toisen kuvia jne.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Se että ei tarvitse kuin mainita tai toisten luulla että on nainen, niin tulee läähätysviestiä. Vaikka kyseessä on anonyymi-keskustelupalsta ilman toisen kuvia jne.
Joo tota se oli sellanen läppä ilman mitään seksuaalisuutta :D. Älkää luulko että oon oikeesti tollanen läähättäjä :(.
 

redpecka

Jäsen
Se että ei tarvitse kuin mainita tai toisten luulla että on nainen, niin tulee läähätysviestiä. Vaikka kyseessä on anonyymi-keskustelupalsta ilman toisen kuvia jne.
Jaa että sä olisit sen voinut lähettää myös miehelle sen viestin?
No älä nyt iso mies vouhkaa. Kai naisillakin on huumorintajua. Höpöhöpöketjuissa nyt ei kenenkään luulisi loukkaantuvan, eri asia jos oikeesti alat arvottamaan asiaoita sen sukupuolen perusteella vakavissa oikeissa asioissa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
No älä nyt iso mies vouhkaa. Kai naisillakin on huumorintajua. Höpöhöpöketjuissa nyt ei kenenkään luulisi loukkaantuvan, eri asia jos oikeesti alat arvottamaan asiaoita sen sukupuolen perusteella vakavissa oikeissa asioissa.

Enhän mä vouhkaa. Mä nauroin sille miten janoinen keskivertojatkoaikakirjoittaja on vaan.
 

redpecka

Jäsen
Enhän mä vouhkaa. Mä nauroin sille miten janoinen keskivertojatkoaikakirjoittaja on vaan.
Juu, olihan siinä yritystä niputtaa tuolta kannalta yksi asia. Voisin itsekin lohkaista joskus tuollaisen vastaavan. Tällä hetkellä en vain tavoittanut tuota kovaa ja kyynistä suhtautumista kun saattaisin oikeesti olla pehmoisten ja pörröisten ja tsööttien kattien läheisyydentunteen kaipuussa itsekin.

Mutta joo, fiilikset vaihtelee.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Enhän mä vouhkaa. Mä nauroin sille miten janoinen keskivertojatkoaikakirjoittaja on vaan.
Jos tällä palstalla miespuoliset on aivan vauhkoonnuksissa siitä et joku lyö mustan lätkän tolppien väliin, niin tuskinpa se yllättää et naaraan nähdessäänkin kommentit on luokkaa "läähpuuh sexpätäng pimperoa".
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Pistetääs muistiin. Ei välttämättä niin hauska tarina, mitä alkoholittoman siiderin haku Virosta, mutta melkein.


Olipas melkoista kuunnella työkaverin vuodatusta vastoinkäymisistään Keskisen bensajonossa. Tärväsi vapaapäivänsä ajamalla Tampereelta Tuuriin hakemaan ilmaista bensaa. Matkalla ajeli kiertoteitä ja ylimääräisiä lenkkejä saadakseen tankin tyhjäksi jotta ilmaista bensaa mahtuu enemmän. Lähes tyhjän tankin kanssa sitten jonottamaan tuntikausiksi mittarille pääsyä. Niinhän siinä sitten kävi, että aika loppui kesken ja ilmaisen bensan jalkelu ehti loppua ennen kuin pääsi lähellekään mittaria. Se lähes tyhjä tankkikin tyhjeni kokonaan ja ei kun jalkapelillä hakemaan kannulla bensaa että pääsee pois sieltä. Hienosti käytetty vapaapäivä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olkaa hyvä:
Ai jumalauta. Huikeaa tykitystä tuo sitä seurannut keskustelu. Melkoisia ruudinkeksijöitä on kyllä olleet nämä kaverit jotka on jollain Hiacella karauttaneet Viroon ja hakeneet sitten koko tavaratilan verran sidukkaa. Ei jumalauta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Warattu ukkomies haluaa tutustua jatkoaikalaisiin, jotka juovat olutta monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuvan pullon etiketistä valokuvan kera tai whatsappata Arnoldille. Omat harrastukset rentoutuminen, musiikin kuuntelu, saunominen ja töissä käyminen, autoilu ja polkupyöräily. Diggaan 90-luvun musiikkia. Motto: paras erikoisolut on ainoastaan vain kyllin hyvää. Viinaksia joskus troppina. Jatkoaikalaisen iällä ja näöllä ei ole merkitystä, kunhan on patasydän ja omistaa hyvät vittuilutaidot. Tarkoitus provota yhdessä suippokorva-aatteen ja menetetyn mestaruuden ym. merkeissä. Vastaa, jos et ässävastainen ja olet 18-81-v. Os. Arnold, Pori.


Tähänkö voisi lisätä mitään? Tämä saattaa olla vuoden 2020 paras viesti Jatkoajassa. Tuokaa näytille parempi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tää oli niin kaunista.


Jos Koulibaly liikkuu tänä kesänä Valioliigaan ja pienemmällä summalla kuin Ben Chilwell, niin lopetan jalkapallon seuraamisen ja minut tavoittaa pelkästään tuolta muut ulkomaiset jääkiekkosarjat puolelta kirjoittamassa puhdasta tajunnan virtaa kilpaa HCH:n kanssa.

”Turf Mooren aamu, usvaa taivaalla, kastepisaroita ruohossa. Kenttämestari vetää rajat - niitä ei ole.

Dyche ja Bruceola, kaksi roomalaista keisaria. Korkeaa palloa, kipeitä niskoja, ei yhtään syöttöä omille.

Shelveyn vapari, ei taaskaan maalia. Andy Carrollin viikset - kiimaa huuta karvojen läpi. Cork ja McNeil loputonta juoksua, ei koskaan perillä.”

Taisto taukoaa, kiikareilla kumpikin sakki. Leedsistä-Liverpooliin homoja kaikki.”
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tälleen tehdään ns. hyvä ketjunavaus.

 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jenkeissä kauhea poru tuon pelin alkamisajankohdan kanssa, mutta omasta mielestä hienoa, että NHL kerrankin ajattelin meitä suomalaisia tässä kohtaa. Nyt kun kello on jo yli 9am niin voi siirtyä kaljakauppaan hakemaan eväitä illan spektaakkelia varten. Mikään ei ole niin hienoa kun pienessä maistissa todistaa kun lähdetään toista kertaa putkeen pleijareiden toisella kierroksella lauluun. Toivottavasti vielä juhlavasti jatkoajalla niin saadaan maksimoitua vitutus!

Khudobin in goal. Hide your daughters.
Tämä viesti otti yllättävän ja odottamattoman käänteen. Naurahdin. Tykkään tuollaisesta kyynisyydestä ja inhorealismista. Pessimisti ei pety, perkele!

Viesti on siis Coloradon ja Dallasin ketjusta NHL:n puolelta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös