Jatkoajan parhaat letkautukset, läpät ja muut vastaavat kirjoitelmat

  • 3 291 398
  • 7 390

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Peli oli surkuhupaisaa katseltavaa, mutta otteluseurannan viesteille tuli naurahdeltua...

Yleensä en ikinä käytä englanninkielisiä termejä tai sanontoja koska ne kuullostavat todella tyhmiltä, mutta nyt on pakko. Noihin kaikkiin pätee sanonta it's funny because it's true.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mä jotenkin putosin nyt ihan vitusti tälle:

Juuri tuota uutta olen syönyt. Ehkä suuni on tehty tuohesta. Mutta joo, kaikille on varmaan käynyt selväksi nyt, että kaupasta saa rahkaa.
Löytösi elintarvikejotainjotain-ketjusta. Hienovarainen vihje toimii aina, ainuttakaan rahkahehkutusta ei enää tämän jälkeen tullut.
 
Osaman listimisen jälkeen muutaman kuukauden tauolla ollut WTC-ketju räjähti käsiin. Noviisi saapui kyselemään kiistelyn aihetta, onneksi Benny auttoi.

kakkonen kirjoitti:
En jaksaisi lukea koko ketjua (194 sivua). Voisiko joku niputtaa lyhyesti mistä on kyse?

Syyskuun 11. päivän tapahtumista vuonna 2001.

Naurahdin.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mielikuvat tämän kirjoituksen viimeisestä lauseesta aiheuttivat ns. "ääneen naurahtamisen":
Minun seinänaapurissani asuu kaveri joka ulvoo musiikin tahdissa. Kaveri kuuntelee Elvistä yms. hakkaa käsiään yhteen, potkii jalkojaan lattiaan ja ulvoo samalla. Kehitysvammainen tuo ei liene, mutta vetänee muutakin kuin rapalaa. Ihan normijampan näköinen, mutta ulvomisen kylkiäisinä tulee myös vatsalaukun tyhjennys. Olin eilen töistä pois perkeleellisen paskataudin takia. Mukava oli antaa varpusparven laulaa Elviksen ja ihmissuden tahtiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Musta Nuoli kuvailee maajoukkueen kannatusta hyvin tuolla otteluseurannassa:

Onneksi kentällä eivät olleet Jatkoajan kirjoittajat, peli olisi hajonnut välittömästi ja Suomi jakaantunut keskenään riiteleviin kuppikuntiin samalla kun yksi porukka olisi alkanut ulista sitä, että valmentaja pitää vaihtaa heti ja Suomi on ihan paska. Nurkassa olisi yksi suomalaispari kiistellyt viivelähtöjen määrästä ja turnauksen huippumaista, yksi pelaaja olisi vauhkonnut vittusaatana-Jutta-vittusaatana-mantraa ja loput yrittäneet edes vähän pitää omien puolta kentällä.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
H: Huono veto. Kattaa pääasiassa kaikki ohimenevät ja muut pakkien viljelemät rystyroikut eli ns. märät lompakot
V: Viiveveto. Saatanan verkkainen raapaisu jonka virittäminen kestää niin kauan että vastustajan veskari ennättää kiristää luistimensa. Perustavaraa Suomen pakeilta
P: Palautus. Veto osuu ensimmäisen pakin jalkoihin ja palautuu täten tulosuuntaansa.
Jukkajalosketjussa nimimerkki Delter antaa uuden merkityksen HVP-analyysille.
 
Euroviisuviikon kunniaksi palautettakoon mieleen tämä M10:n avautuminen:
Antakaa mä avaudun pikaisesti.

Kuka saatanan kusipää antaa artistille nimeksi Paradise Oskar?! Siis PARADISE OSKAR!

Paradise Oskar on huonoin ja kornein artistin nimi koskaan. KOSKAAN!

Tuo nimi on kuin jostain viiden pennin eestiläisestä saippuasarjasta, jossa Paradise Oskar on Pärnun halutuin poikamies, väkevästi homohtava 19-vuotias. Paikallisen diskoteekin vetonaula. Paradise Oskar.

Toisaalta Paradis Oskar kuullostaa myös joltain pedofiilin unelmapojalleen antamalta lempinimeltä. Paratiisi Oskari. Hyi helvetti.

Paradise Oskar jumalauta.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
TÄNÄÄN ON TILIPÄIVÄ!

Yksinkertaista, mutta pudottavaa näin aamutuimaan Euroviisut 2011 -ketjusta. Niksi on vaalifiiliksellä liikkeellä vielä.
 

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
HIFK-osastolla on kihahtanut mestaruuden (luonnollisesti, itse leijuisin vieläkin) lisäksi myös Jare&VilleGallen menestys hattuun. Sen verran kovaa settiä alkaa olemaan.
JOS Mikke jatkaa ja Kimi palaa niin näkisin että HIFK;lla on ensi kaudella liigan kovimmat sentterit aivan kevyesti! Mikke-Kimi-PW-Siim.

Olisihan tuo liigatasolla kutakuinkin kovin ikinä missään. Melkeinpä mahdotonta realistisesti toivoa parempaa kokoelmaa omien rooliensa/ketjujensa huippuäijiä.

Miken asemassa käyttäisin hyväksi mahdollisuuden olla vielä vuoden verran Peltosen opissa, ja imisin suomalaisen jääkiekon suurimmalta johtajalta kaiken tietotaidon kuin pesusieni.


Lopuksi vielä huhuketjujen helmi paljastaa Jukka Koivun rajattoman vallan kiekkomaailmassa. Jukkahan päättää myös pohjois-amerikan asiat, valitsee pelaajille pelipaikat farmin ja NHL:n väliltä

Isä Jukan kanssahan oli tehty tarkat ja hyvin pitkälti erilaiset suunnitelmat kuin veli Sakun suhteen ja tähän "pakettiin" "kuului" myös tuo AHL-kausi ennen NHL-pelejä.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko-osion Lukkohuhuja -ketjussa on ilmeisesti huhut aika vähissä ja viime päivät onkin keskusteltu mm. Rauman ravintolatilanteesta ja niiden tarjonnasta, ja nyt viimeisimmäksi Venäjän kaupungeista ja yleisesti maantieteestä. Nimimerkki Karajanin heitto osuu erinomaisesti asian ytimeen:

Mistäs täällä seuraavaksi puhuttais? Säästä vai autoista?
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Maajoukkueen puolelta.

Jotenkin on sellanen fiilis, että tänään on JMA:n päivä...


No ei ole kyllä ollut. Anoppi lähetti kanakeittoa ja sitä jääkaapissa pari päivää säilytin. Tänään tuli pienessä kankkusen juhassa mieleen, että sen voisi syödä pois. Maistui aivan paskalta ja oli kaiketi mennyt jo vanhaksi. Tuossa hetki sitten toki alkoi vääntämään mahasta ja paskat kävin pönttöön töräyttämässä vain huomatakseni, että vessapaperi oli niin finaalissa, että sormet menivät viimeisten palasten läpi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tämän ketjun kestosuosikiksi nousemassa oleva stigu tykittää jälleen.

Piti juuri tulla asiasta kommentoimaan mutta olitkin jo asian esille laittanut. Aivan hel-vetin hyvää settiä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
julle-jr:n viesti Ihmettelyketjussa toi kokonaisuutena hymyn huulille. Neljä jatkoaikalaista keskustelevat voittiko Suomi jääkiekon maailmanmestaruuden vai ei. Mukana on luonnollisesti linkkejä sekä vajakkilisäyksiä.

Viimeinen "lainaus" tipautti totaalisesti! Mistä Jatkoaika-hahmosta mahtaa olla kyse?
Jatkoaikalainen4 kirjoitti:
Saksa voitti maailmanmestaruuden, itsekin olin sitä juhlimassa, olin pukeutunut valkoisiin Dolce&Gabbanan farkkuihin ja tiukkaan punaiseen toppimaiseen yläosaan. Tulin paikalle suoraan Barcelonasta, jossa biletin paikallisten naisten kanssa. Täytyy kyllä sanoa, että suomalaiset naiset ovat kaikki läskejä ja rumia.
Miksi mulle tuli jostain syystä seuraavanlainen mielikuva?

Jatkoaikalainen4 = uhkaava 67 kiloinen hahmo - pukeutuneena juuri ja juuri meisselin peittäviin Adidaksen kirkkaanpunaisiin stringeihin - murahtelee pitkätukkahiippareille käskyjä: "Nehmen Sie die Hose aus!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös