Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 766
  • 276

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitäs proletaareja täällä jonottaa, häh?? Tonnikalapitsa kahella hernekeitolla!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Levitä sämpylä sämpyläs täysmittaseen goatseen niin mää hoidan sormet lihikseen. Väripanos riippuu ihan siitä kuinka oot hualehtinu hygieniastas.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt ne suut kiinni jos haluatte purtavaa. Mä sentään omistan tän snagarin. Seuraava, mitä saisi olla?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt ne suut kiinni jos haluatte purtavaa. Mä sentään omistan tän snagarin. Seuraava, mitä saisi olla?
"I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda."
– Melvin "Big Smoke" Harris
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
"I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda."
– Melvin "Big Smoke" Harris
There is no numbers, asshole. Only good food and that allkind is name. So, what you really want?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Maailma kuule kansainvälistyy, ja raavaat suomalaiset miehetkin puhuvat englantia milloin missäkin, kuten just nyt nakkikiskalla. Tai eiks meidän nuorten just olis hyväksyttävä toi englanti, ku mehän oomme sitä nuorta sukupolvee, joka diggaa enkun sekottamisest suomee, you know, ja anyway muutenki rakastetaan kaikkee amerikkalaist.
Anteeksi. Olen hieman humalassa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vai että lonkero. Mahtaakohan pojalla olla ikää moiseen?
Snagarilla myydään hyvää safkaa. Känniääliöt voivat poistua baariin tai jatkoille. Moikka. Täällä ei juomia jaeta perkele.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kehtaakko sinä nulikka epäillä minua perkele?
Sellaista olen lukenut Internetistä, että tuon näköinen mukula täyttää vasta kesän jälkeen 18.

Snagarilla myydään hyvää safkaa. Känniääliöt voivat poistua baariin tai jatkoille. Moikka. Täällä ei juomia jaeta perkele.
No en kai ny minä ostaisikaan, vaan tuo alaikäinen pikkupoika.

Näin kisojen aikaan ei tartte. Jellonatkin vetää tippaleivän ja lonkeron voimalla.
Minä olen vastuullinen aikuinen, enkä hae alaikäisille. Paitsi jos hinnasta sovitaan.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Älä ala siinä mua mollaamaan saatana. Perkele sinäkin näytät siltä kuin olis vielä maitohampaat suussa. No ei mulla tän enempää, menee vaan turhaa aikaa jukulaude.
Nyt ei ole aikaa jäädä kuuntelemaan tuollaista piipitystä. Lähden kotiin nukkumaan ja palaan ehkä huomenna, jos ruoka oli hyvää. Toivottavasti sinä et ole silloin paikalla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
- Äiti, miksi kaikki nuo vihaiset ja humalaiset ihmiset jonottavat tuon UFF-keräyslaatikon edessä, ja käyvät vuorollaan mölisemässä sinne makkaraperunoista sun muista?
- En mhinä ole sssinun... äitttti.. perkele.. mä oon Tsei Tsei Lehto saatana! Ffformulakuski!!! Llähe.. lähetäänkö ajaa mottoriveneellä perkele mminä osaan ajaa, vittu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös