Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 802
  • 276

Watson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Arsenal
Minähän juuri toivoin, että tuo sama poika ei olisi enää siellä.
Päätit kuitenkin tulla tarkistamaan tilanteen? Minä olen käynyt tällä grillillä ostamassa kärkkäreitä jo silloin kun tuollaiset hampunpolttajat pyöritti vielä kakkapökäleitä matolla. Jompikumpi meistä vaihtaa nyt grilliä ja se en ole kyllä minä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Fraagis, fraagis, verta ja luuta!

..se oli mun tilaukseni, verta ja luuta, kiitos. Eikö herra kiskanpitäjän nimi olekaan Fraagis?

Ai miten niin teidän ala-asteella ei huudettu "fraagis, fraagis, verta ja luuta" aina ku näytti siltä että jotkut alkaa tappelee?

Minä kävin ihan normaalikoulua, maanantaisin oli eläinten kidutusta, tiistaina impattiin liimaa ja keskiviikkona oli vasaratappelun alkeet. Torstaina ja perjantaina koulu oli aina tulessa ja oli vapaata.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päätit kuitenkin tulla tarkistamaan tilanteen? Minä olen käynyt tällä grillillä ostamassa kärkkäreitä jo silloin kun tuollaiset hampunpolttajat pyöritti vielä kakkapökäleitä matolla. Jompikumpi meistä vaihtaa nyt grilliä ja se en ole kyllä minä.
Kävin nopeasti. Sinua en kyllä nähnyt. Taisit olla piikkittämässä heroiinia, jossain kulman takana, niinkuin yleensä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
"I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda."
– Melvin "Big Smoke" Harris

Löin muuten pari viikkoa sitten retropäissäni tämän taas tulille. Eilen varastin survivalistien leikkuupuimurin.

Heittelin toki myös nakkikioskin seinää kivillä ja pistin Mauri Antero Rimpiläisen, jolta juuri loppui iltaloma, piikkiin.
 

redpecka

Jäsen
Ai miten niin teidän ala-asteella ei huudettu "fraagis, fraagis, verta ja luuta" aina ku näytti siltä että jotkut alkaa tappelee?
Ala-asteella oli se ongelma kun ketään ei ikinä voinut lyödä kun kaikki oli lapsia ja niitä ei saa lyödä. Opettajat taas liian nopeita juoksemaan - niitä saanut kukaan kiinni.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haha. Oon täällä taas, eikä täällä ole ketään muuta. Ei omistajaa, eikä sitä räksyttävää pikkupoikaa. Ei kai auta, kun mennä väkivalloin sisälle ja tehdä ruuat itse.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tsori että oon vähän myöhässä, on ollu lämmin päivä ja terassilla on ollu kiva vaa maata. Nii kiinnikö tää paikka on? No saakutti sentää. Varmaan sitte sinne Hesee ostamaan joku hamppari...
Ehkä tää on sen takia kiinni, kun poliisille on tullut ilmotus alaikäisestä pojjaasta täältä myöhään illalla.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Enhän mää ole kuin karvan vajaa 18. Turha tosta on isoo ongelmaa tehdä. Ja kai meikänkin nälissään tarjoomat hynät käyvät kiskalle...

Ole tarkkana kiskalla. Siellä voi olla likaisia setiä jotka haluaisivat nauttia makkaraperunansa nuoren pojan karvattomalta vartalolta.

Esileikkinä.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt ei vain ole kunnon sesonkihetki menossa. Josko sitten ensi viikolla meno aktivoituisi, kun/jos Suomi nappaa maailmanmestaruuden, ja kansa tarvitsee riittoisaa syötävää jaksaakseen juhlia.
Mää oon ainakin seuraavana viikonloppunakin täällä, kun saan semmosen valkosen lätsän päähäni.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Heiii kulti siellä! Ennenkö pistät kioskin luukun säppiin, ni laita mulle lihapullaperunat ja tolle kaverille musta makkara ja tietysti
Michael Jackson
.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottaisin hawajinleikkeen ranskalaisilla ja kalakerros. Noi oli hyviä snackyssa, kuka muistaa?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis miksei täällä ole enää muita? Onks kaikki lähteneet jo kotiin? Eihän kello ole vielä mitään.

Perkele olin kaatunut tänne pusikkoon kalakerrokseni kanssa ja nyt on paita likainen. Ostan vielä tripin ja lähden himaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo ehkä parempi, että vanhukset lähtee himaan. Ostatko sen trippimehun vai puhutko LSD:n aiheuttamasta tripistä?

Mehun. Kohta paukahtaa, älä pelästy. Puhallan nimittäin tämän tyhjän tripmehupakkauksen täyteen ilmaan ja polkaisen päälle. Perkele polkaisin ohi, no nyt PUM
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mehun. Kohta paukahtaa, älä pelästy. Puhallan nimittäin tämän tyhjän tripmehupakkauksen täyteen ilmaan ja polkaisen päälle. Perkele polkaisin ohi, no nyt PUM
Oli kyllä aikamoinen jytky. Muistan, kun noista aina valitettiin, jossain koulujen urheilukilpailuissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ööää... Joo mää tilaisin tollasen porilaisen (en sua Punamusta) kaikil mausteil ja sit mää ottasin kokiksen ja no laita ny ranskiksetki vaik mukaan joo en mää muuta tarvi kiitti!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hei Heedperi, tiäkkö sää ees kuinka vitun nolo "koomikko" sää oot? Lähe menee.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
*ralliauton hirvittävää mörinää*
*renkaiden kirskuntaa*
*iso pamaus BATANG*

...yhyhyy, mä en kestä tätä enää, yhyhyy! Auttakaa mua, mä en kestä! Mä aina ajan tällä ralliautolla päin jotain asioita! Kartturikin lähti jo ajat sitten kun sitä vituttaa kuunnella mun nyyhkytystä! Ja Maisakin hengaa nykyään jonkun IT-miljonäärin kanssa koska sekään ei jaksa kuunnella mun itkemistä vaikka maksan sille 1000€/tunti, pitäsköhän mun vaihtaa ralliauto kajakkiin kun Maisa sano että sillä miljonäärilläkin on iso mela. Yhyhyyy!!

..yks haalea kuoreton nakki kylmällä paahtoleivällä, ja siivilöity rasvaton maito, kiitos. Äläkä laita mausteita tai mä en kestä yyhyhyyy!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös