Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 765
  • 276

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hei, onks tää viel auki? Haloo! Onks tääl ketään? Kuus perunamakkaraa munalla ja makkaraperuna kuusella, höhöhöhöhöö! Onks tääl joku hei? Makkaraperunaa.. rahalla ja munaa kans. Vai miten se nyt meni.. haloo onks tääl joku?

..ei vittu täähän on UFF:n keräyslaatikko saatana..

Makkaraperuna munalla höhööhöhöö!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olen vegaani.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen vegaani.

Biojäteroskis on tuolla nurkan takana, hae sieltä jotain mätää kaalia vai jotain vastaavaa paskaa mitä te vajukit syötte!

Mulle munaa perunalla RHÖHÖHÖHÖÖÖÖ!!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräs kerta suunsoitto ei loppunut baaritiskillä, vaan jatkui ulos. Taksijonossa isäntä hermostui ja siitähän seurasi fyysinen keskustelu puiston puolella. (Lue: Oulu/Letkunpuiston grilli/Marraskuu 2013) Hyypiö tarjosi nenäketsuppia aika ronskisti ympäröiville koivuille. Taksijono lyheni kiitettävästi idiootin ja hänen daaminsa verran.

Seuraavalla kerralla kuukautta myöhemmin Valkealinnassa skoolasimme ja katselimme jalkapalloa. Miten niin suomalaismiehet ovat tyhmiä?

Herra Vinonenäinen Anonyymi, oletkohan jatkislainen?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oottekos nähny tämmöstä höyrynakkia ennen?! *Ottaa siivun esiin ja alkaa kuseksia ihmisten päälle urean höyrytessä viileässä kevätilmassa*
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jätkähän on kova röhnöttämään ja hirnumaan. Teepä sitä jossakin muualla ja ota sapuskat mukaasi, niin jono liikkuu. Vai eiksiellä ollut myyjää? Kai siellä nyt joku on, varmaan piipahti tupakilla tai huussissa.

Saaks siun ikäne räkänokka olla ees tähä aikaa yksin ulkon!?

Mistä tunnistaa vegaanin markkinoilla?
-Kyllä se kertoo sen ihan ite.

Markkinoilla? Oot sie joku vitun rottinkikalusteien tai pölypussien myyjä? Vai manne? Hä!?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitäs himaankin rantautua vielä, että ehtii katteleen videoita ja käymään veskissä "asioilla".
Onko näillä videoilla ja "asioilla" yhteys? Misset nää runkkaa samalla kun kattot niitä viteoita?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tottahan toki, tässä enää mitään pikkutenavia olla. Oliko herralla muutakin asiaa? Jos ei, niin anna mulle jonotusrauha. Pitäs himaankin rantautua vielä, että ehtii katteleen videoita ja käymään veskissä "asioilla".

Kotii, kotii... Vittu kello o vast yks. Jos et sie kerta mikää räkänokka oo, nii lähe sit kaljal tonne viel. Mie tarjoon. Oot sie jossai vitu yliopistos ku sie puhut tollast kirjakielt? Hä?!
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän se Selänne ja ne Ruudut oli aivan ämmiä... turkulaisella ringettejoukkueellakin oli enemmän munakarv.....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joks on mun vuki? Lihis kahell nakill, sinappii ja ketsuppii kylkee...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Moi Individual."
"No moikka Saku ja kumppanit!" (voi vittu)
"Lähdit sitten iltapalan hakuun?"
"No joo."
"No te tulitte puolestaan Kotkassa käymään?"
"Joo, välillä."
"Sinä se Indi vielä asustelet täällä."
"Joo, mä vielä asustelen täällä."
"Oot sä vielä siellä.."
"Joo, olen vielä siellä samassa duunipaikassa."
"Et ole päässyt Kotkasta pois."
"Joo, en mä ole päässyt."
"Ura ei etene."
"Joo, ei se etene."
"Oon sellaisen reilut kymmenen vuotta soitellut levyjä ja järkännyt teknobileitä. Eiks siitä saa vähän pisteitä?"
"Ei siitä kyllä saa."
"Millois me ollaan muutes viimeksi juteltu?"
"Varmaan yli kymmenen vuotta sitten."
"Niin, eikä me hirveesti oltu tekemissä koulussakaan."
"Pitäiskö tämä sitten lopettaa?"
"Vois tän lopettaa. Itse ainakin introverttinä ihmisenä koen tämän hyvin vastenmieliseksi. Onneksi olen humalassa. Eli Jos mä otan nää ruuat mukaan ja lähden tästä."
"Mutta kiva oli nähdä."
"Oli, oli..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös