Jatkoajan nakkikioskijono

  • 26 794
  • 276

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Moiiijj!! Mistäs teitsin ruokalista löytyy? MITÄ!? Eikö teillä oo ollenkaan tarjolla linssei tai ees tofuu? Te ette voi sanoo mulle noin. Mun faija on kuule herra iso herra ja se kyl laittaa kaikki aktivistit maalaamaan mietelauseita teitsin ikkunoihin. Sit se kieltää ydinvoiman eikä teillä oo sit enää sähköö mikroissanne. Hähää!
 

sinikettu

Jäsen
Moiiijj!! Mistäs teitsin ruokalista löytyy? MITÄ!? Eikö teillä oo ollenkaan tarjolla linssei tai ees tofuu? Te ette voi sanoo mulle noin. Mun faija on kuule herra iso herra ja se kyl laittaa kaikki aktivistit maalaamaan mietelauseita teitsin ikkunoihin. Sit se kieltää ydinvoiman eikä teillä oo sit enää sähköö mikroissanne. Hähää!
Mikro aalto uuni aiheuttaa syöpää ja otsoni katoa samoin ydin voima myönteiset kansalais aktivistiset kokki keinot . Pekoni pasta muhennos muna kokkelin kanssa rasva käristettynä Suomalaisen tosi miehen tiellä pitää. Elämän koulu paras koulu, yli opistojen ruoka dosentit eivät tiedä mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
JOS SUOMI EI TÄNÄÄN VOITA, TULEN JA PISTÄNN KAIKKIA HURREJA TURPAAN!!!!1!!!!1!!!!!

Tornio-Haaparanta-talousalueeen jonoissa oli todellakin tällaista settiä.

Youtube:

Ruotsin Haaparanta "vallattiin", kun Suomesta tuli jääkiekon maailmanmestari 2011 - YouTube

Kommenteista löytyykin heti "asiaa":

ESJ MegiSs 5 kuukautta sitten
Hahhah hurrit kilahti tästä kyl :D SUOMI !! HAISTAKAA HURRIT ISO PASKAAA HAHHAAAAAH MENKÄÄ NUSSII TOISIANNE HURRI HOMOT
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Hei anteeks hei saisinks mä minihodarin kuorettomalla nakilla? Teillä ei varmaan oo niitä kevytnakkeja? Tai jos on niin semmonen sit. Joo, ketsupilla vaan. Joo kiitos. Oi anteeks kauh...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo joo sulla on maailman kauneimmat silmät oikeeesti.

ameriiiikanhampurilainen ja paketti sulttaaneja
 

Bronco

Jäsen
Olen korkeasti koulutettu Suomen kansalainen ja olen pahoittanut mieleni siitä miten stereotyyppisesti keskimääräistä nakkikioskijonottajaa täällä kuvaillaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen korkeasti koulutettu Suomen kansalainen ja olen pahoittanut mieleni siitä miten stereotyyppisesti keskimääräistä nakkikioskijonottajaa täällä kuvaillaan.
Jonon perälle siitä vittuilemasta tai tulee turpaan!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Jonon perälle siitä vittuilemasta tai tulee turpaan!

Ei noilla pulkannaruilla kannata tulla uhoomaa. Saaks tästä hampurilaisen munalla ja juoman rahalla??
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Miten täällä on näin kauhee jono maanantaina klo 13?

No otetaan sitten hampurilainen munalla ja juoma rahalla, hahahahah! Ootteko koskaan näin hyvää vitsiä kuullu? Jaa että mistä kuulin? En muista, taisin keksiä itse... Pakko hauskuuttaa myyjää hyvillä läpillä, kun joutuu olemaan töissä 24/7.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Hei kuunnelkaa kun mäkin: hampurilainen munalla ja kokis rahalla!

Vai onko se kokis vähän niinkun kokaiinii!
 

Snagari

Jäsen
Heitä yks rööki eikä sit mitään vitun menttoolia. Miten nii ei oo ku menttoolia nyt vittu lakkaat kusettamasta! Jami tuu vetää tätä jätkää turpaan!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yks muna hampurilaisella ja rahaa kokiksella, HÖHÖHÖHÖ!!

..oikeesti mä ottaisin änpärillisen Spriteä ja kuustoista pientä kuusamolaista. Äläkä säästele maksalaatikon kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Yks muna hampurilaisella ja rahaa kokiksella, HÖHÖHÖHÖ!!

..oikeesti mä ottaisin änpärillisen Spriteä ja kuustoista pientä kuusamolaista. Äläkä säästele maksalaatikon kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sulle ei myydä ees sitä Spriteä. LÄHE MENEE VIELÄ KU EHDIT.

Seuraava!
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Nonii nyt jonossa vittu tietä. Mulla on musta amex.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös