Jatkoajan muun urheilun Fantasy Football-liiga

  • 51 590
  • 1 008

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Aa, tähän on siis äppi?! Se helpottaa, koska mobiilinetillä tätä on harvinaisen vittumaista tehdä. Joukkuekin jäi vähän hölmöksi kun en jaksanut säätää tuolla mobiilisivulla. Kyllä se tästä vielä.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Tuo äppi on muuten melkoista syöpää sitten, mitä tulee sen toimivuuteen. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun on jäänyt joku viimehetken vaihto tekemättä, kun tuo sovellus on jämähtänyt siinä kohtaa kun yrittää tallentaa joukkuetta vaihtojen jälkeen.

Nyt sitten perkele niitä maaleja Ings!
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Tuo äppi on muuten melkoista syöpää sitten, mitä tulee sen toimivuuteen. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun on jäänyt joku viimehetken vaihto tekemättä, kun tuo sovellus on jämähtänyt siinä kohtaa kun yrittää tallentaa joukkuetta vaihtojen jälkeen.

Itse teen aina operaatiot sivulla ja äpin kautta seuraan tilannetta. Äppi on hieman epäkäytännöllinen säätämiseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Itse teen aina operaatiot sivulla ja äpin kautta seuraan tilannetta. Äppi on hieman epäkäytännöllinen säätämiseen.
No perkele. Mun koneesta on emolevy paskana ja duuniläppärissä on esto tolle sivulle...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mä olen taas kyllä saanut kaiken hoidettua tuolla apilla jo muutaman vuoden.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
No perkele. Mun koneesta on emolevy paskana ja duuniläppärissä on esto tolle sivulle...

No kyllä sillä saa tehtyä, ei siinä mitään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kolme pelaajaa oli tänään mulla kehissä ja 19 pistettä. Huomenna loput pelaa
 
Kahdella pelaajalla 41 pistettä. Ja siihen päälle kolmelle pelaajalle yhteensä kolme pistettä eli kasassa 44 pinnaa. Ihan ok.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vissiin Salah ollut monella joukkueessa...
 

Aapee79

Jäsen
5 oli tulessa ja 63 pojoa jää tämän päivän saldoksi. Harmi, kun ei pokka riittänyt tripla C heti vetämään, mutta jospa siellä joku tuplaviikko sattuisi sitten osumaan. Hienosti väistin Poolin pakit, se lämmittää eniten tänään. Heti satku rikki GW1 nyt, kiitos.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Arvoin pitkään otanko Auban vai Salahin kapteeniksi. Valitsin Auban. Plus tupla Pool-puolustus nyt ei oikein tänään tuonut pisteitä.
 

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Kolmella pelaajalla 37 pistettä, joten ei voi valittaa. Onneksi päädyin Salahiin kapteenia miettiessäni.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Arvoin pitkään otanko Auban vai Salahin kapteeniksi. Valitsin Auban. Plus tupla Pool-puolustus nyt ei oikein tänään tuonut pisteitä.
Mulla sama valinta tehtiin sen mukaan, kumman otan joukkueeseen. Otin Auban. Niin ikään mietin pitkään, otanko Jimenezin ja Lacazetten. Otin Jimenezin. Se lentänee pelistä siinä neljännellä minuutilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä lajissa kannattaa ehdottomasti keulia, kun esim. alkaa hyvin. Kun satavarmasti tulee kierroksia, että menee aivan perseelleen.

Itselläni siis alkoi 15. kausi ja ikinä en ole luovuttanut kesken. Se on joka sija ylöspäin eli eteenpäin.

Salahille siis tulee 40 p jos on ollut kapteenina, tuollaisia pisteitä tosi harvoin saa. Voi hyvin olla kauden parhaat pisteet monelle managerille yhdestä pelaajasta, ainakin jos on vain yksi peli pelaajalla sillä kierroksella. Onneksi oli minullakin kapteenina.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tässä lajissa kannattaa ehdottomasti keulia, kun esim. alkaa hyvin. Kun satavarmasti tulee kierroksia, että menee aivan perseelleen.

Itselläni siis alkoi 15. kausi ja ikinä en ole luovuttanut kesken. Se on joka sija ylöspäin eli eteenpäin.

Salahille siis tulee 40 p jos on ollut kapteenina, tuollaisia pisteitä tosi harvoin saa. Voi hyvin olla kauden parhaat pisteet monelle managerille yhdestä pelaajasta, ainakin jos on vain yksi peli pelaajalla sillä kierroksella. Onneksi oli minullakin kapteenina.

Vitut. Nyt ens kierrokselle Wild Cardia käyttöön ja pakka uusiksi.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Arvottiin aika pitkään kumman valitsen kapteeniksi Auban vai Salahin. Totesin Auban vireen olevan parempi ja kohtaavan heikomman puolustuksen, mutta minkäs teet, olisi sen voinut huonomminkin käyttää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös