Paina ensin käyttäjän nimeä ja sitten GW1
Ei toimi ei. No samapa tuo. Näkee ne myöhemminkin.
Paina ensin käyttäjän nimeä ja sitten GW1
Ei toimi ei. No samapa tuo. Näkee ne myöhemminkin.
Tuo äppi on muuten melkoista syöpää sitten, mitä tulee sen toimivuuteen. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun on jäänyt joku viimehetken vaihto tekemättä, kun tuo sovellus on jämähtänyt siinä kohtaa kun yrittää tallentaa joukkuetta vaihtojen jälkeen.
No perkele. Mun koneesta on emolevy paskana ja duuniläppärissä on esto tolle sivulle...Itse teen aina operaatiot sivulla ja äpin kautta seuraan tilannetta. Äppi on hieman epäkäytännöllinen säätämiseen.
No perkele. Mun koneesta on emolevy paskana ja duuniläppärissä on esto tolle sivulle...
Varmaan jo koetit päivittää sovelluksen?
Mulla näköjään samaJuu. Sovelluksessa ei näy, koneella kyllä.
Kauan tiimissä pyöri, mutta lopulta ei ollut luottoa ja korvasin Jamal Lewisillä. Ihan tyytyväinen ainakin toistaiseksi ollutKiitos Walker-Peters ! Hyvin lähtee
Edit. Selvisi keltaisella...
Siirtyi mihin? On tottakai avauksessa tänäänkin, hyökkäyksessä.
Mullakin oli, mutta vaihdoin tänään pois.heh. no, näinhän näissä aina käy.Vissiin Salah ollut monella joukkueessa...
Mulla sama valinta tehtiin sen mukaan, kumman otan joukkueeseen. Otin Auban. Niin ikään mietin pitkään, otanko Jimenezin ja Lacazetten. Otin Jimenezin. Se lentänee pelistä siinä neljännellä minuutilla.Arvoin pitkään otanko Auban vai Salahin kapteeniksi. Valitsin Auban. Plus tupla Pool-puolustus nyt ei oikein tänään tuonut pisteitä.
5 oli tulessa ja 63 pojoa jää tämän päivän saldoksi.
Tässä lajissa kannattaa ehdottomasti keulia, kun esim. alkaa hyvin. Kun satavarmasti tulee kierroksia, että menee aivan perseelleen.
Itselläni siis alkoi 15. kausi ja ikinä en ole luovuttanut kesken. Se on joka sija ylöspäin eli eteenpäin.
Salahille siis tulee 40 p jos on ollut kapteenina, tuollaisia pisteitä tosi harvoin saa. Voi hyvin olla kauden parhaat pisteet monelle managerille yhdestä pelaajasta, ainakin jos on vain yksi peli pelaajalla sillä kierroksella. Onneksi oli minullakin kapteenina.