Mielenkiinnosta; miksi käytit triplakapun ekalla kierroksella? :D
Etten unohda. Jokaisella muulla kaudella jäänyt kokonaan käyttämättä... enkä kyllä ihan edes tiedä mitä se triplakapteeni tarkoittaa, mutta kuullosti hyvältä käyttää.
Mielenkiinnosta; miksi käytit triplakapun ekalla kierroksella? :D
Saat kolminkertaisesti pisteet. Tämä tosiaan vain kerran käytettävissä koko kauden aikana.Enkä kyllä ihan edes tiedä mitä se triplakapteeni tarkoittaa, mutta kuullosti hyvältä käyttää.
Jollain ollut hyvä ensimmäinen viikko.
Hah... Haalandin hinta on tällä kaudella 15 miljoonaa ja Palmerin hinta pompsahti viime kaudesta vaivaiselle 5,5 miljoonalla 10,5 miljoonaan.
Budjettihan tässä pelissä ei ole mikään ongelma. Jokaiselle pelipaikalle saa tähtipelaajan.
Ja sillä päädytään jonnekin sijalle 9 543 380.
Budjettihan tässä pelissä ei ole mikään ongelma. Jokaiselle pelipaikalle saa tähtipelaajan.
Ja sillä päädytään jonnekin sijalle 9 543 380.
Muutama vuosi sitten haastateltiin voittajaa, eli manageria joka jätti 15 miljoonaa muuta taakseen, että mikä oli voiton salaisuus. Hän sanoi että "Luota valitsemiisi pelaajiin, siihen on syynsä miksi he ovat joukkueessasi."Mutta sitten tullaan siihen varsinaiseen pelin ideaan eli reagointiin. Ostat ja myyt oikeaan aikaan
Muutama vuosi sitten haastateltiin voittajaa, eli manageria joka jätti 15 miljoonaa muuta taakseen, että mikä olin voiton salaisuus. Hän sanoi että "Luota valitsemiisi pelaajiin, siihen on syynsä miksi he ovat joukkueessasi."
Mulla on ikuinen unelma että mun Starting 11 olisi sama alusta loppuun. Vaihtopelaajia sitten paranneltaisiin.Tuo on hyvä neuvo. Tuskin kuitenkaan tarkoitti sitä, etteikö olisi reagoinut pelin aikana ja tehnyt lisää kassaa saadakseen päivitettyä joukkueestaan paremman.
Toki tuo 5 kertyvää vaihtoa vanhan kahden sijaan muuttaa pelin luonnetta varmaan jonkun verran.
Piste-erot on niin pieniä että varmaan useampi miljoona sijoitusta tippuu jo tuollaisesta.Mulla taisi tulla viime sesongilla tehdyistä vaihdoista vähintään 200 miinuspistettä :D
Mulla taisi tulla viime sesongilla tehdyistä vaihdoista vähintään 200 miinuspistettä :D
Toki niille hinnoille on aina joku syy ja näiden pelaajien osalta ne on minuutit. Pedro voi olla nyt etenkin alkukaudesta hyvä haku kun Ferguson on loukkaantunut, mutta kolme ekaa matsia ovat kaikkea muuta kuin helppoja ja ilmeisesti ei ole vielä ihan varmaa, että avaako hän ensimmäisessä ottelussa.Tuolla on muuten aika alihintaisia pelaajia tarjolla - ainakiin odotuksiin nähden (jotka sitten romuttuvat kun oikeat pelit alkavat). Esim. Joao Pedro maksaa 5,5m ja Amad vitosen.