Vissiin Salah ollut monella joukkueessa...
Joku salaliitto mistä mulle ei oo kerrottu mitään vaikka kyllä muuten vinkkejä tuli
Vissiin Salah ollut monella joukkueessa...
Siis 14 edellisen vuoden aikana olen arvioni mukaan 12 kertaa käyttänyt wildcardin kierroksella 2, ja pari kertaa kierroksella 3. Saahan semmoisen taas tammikuussa. Tai kun koronatilanne iski, niin sai jopa kesäkuussakin. Turha säästellä.Vitut. Nyt ens kierrokselle Wild Cardia käyttöön ja pakka uusiksi.
Siis 14 edellisen vuoden aikana olen arvioni mukaan 12 kertaa käyttänyt wildcardin kierroksella 2, ja pari kertaa kierroksella 3. Saahan semmoisen taas tammikuussa. Tai kun koronatilanne iski, niin sai jopa kesäkuussakin. Turha säästellä.
Se on aina järkevää. Eka keikan jälkeen saa niin paljon enemmän infoa.Mulla oli Leno, Kierny
Ja nythän se on jopa järkevää, jos haluaa pyöräyttää jengin uudestaan ja ottaa Manun ja Cityn pelaajia.
@Axbor Nocturne ekan päivän jälkeen liigan piikkipaikalla vakuuttavan 7 pisteen erolla seuraavaan. Tuo Willian oli tuohon kyllä kova haku, itsellä ei käynyt lähestulkoon edes harkinassa ottaa.
Itse tukevan välimatkan päässä kymmenentenä, mutta ei sekään huonoin mahdollinen ole
Eka kierros aina kankea, harvoin siinä kellään mitään satasia paukkuuVaikka tämä viikko menikin penkin alle, niin Lucas Digne tuo hieman lohtua yhdeksällä pisteellä. Joukkueessa oli myös James ja Richarlison, joista varsinkin jälkimmäisellä oli paikkoja laittaa sisään. Luotan siihen, että Southampton parantaa jatkossa, koska muuten olen kusessa.
Kuinka pian viikon vikan pelin, eli tässä tapauksessa tämän Chelsea - Brighton -pelin jälkeen pääsee tekemään vaihtoja?
Tein itse poikkeuksen tällä viikolla. Manchesterin ukkojen hinnat voi nousta, joten tein heti lauantaina vaihdot.Itse teen vaihdon aina vasta aika viime hetkillä. Sanoisin että näin korona-aikana poisjääntien mahdollisuus lisääntyy.
Tein itse poikkeuksen tällä viikolla. Manchesterin ukkojen hinnat voi nousta, joten tein heti lauantaina vaihdot.
Ihan kiitettävä määrä osallistujia tässä liigassa. Jos katsoin oikein niin peräti 55 joukkuetta.
Niin on. Ois muuten hyvä, että porukka olisi nimennyt joukkueensa nimimerkin mukaan, niin vähän tunnistaisi joukkueita. Omaa nimeä ei tarvi paljastaa.