Mä en enää nykyään paljoa imdb.n keskiarvoa mieti, tai varsinkaan anna sen vaikuttaa omaan päätökseeni mitä leffoja katselen. Kyllähän moni noin yleisesti ottaen hyvä "klassikko" on saanut korkeat pisteet, mutta varsinkin näistä uudemmista leffoista huomaa selvästi millaiset ihmiset tuolla pisteyttää leffoja. Suht nuorista (esim. 13-30v) kun lähes kaikki osaavat käyttää konetta ja ovat paljon netissä, ja vanhemmista ihmisistä taas netin käyttäjät ovat varmastikin keskimäärin vähän enemmän nörtimpiä kuin kaikki kyseisessä ikäluokassa, eli mun mielestä perustellusti mä voisin veikata että imdb.n pisteet ovat menneet hieman teinimpään ja nörtimpään suuntaan.Tuli katsottua canalilta tuo 'Kiss, kiss, bang bang'... Saanut sitten melkein kasin imdb:ssä. Vaikka eihän imdb:n ratiot kyllä meinaa yleensä ihan mitään..
Noh, viime aikoina mä en ole paljoakaan leffoja katsellut, digiboksiakaan kun en ole vielä hommannut. Tai no eilen katsoin Ganesin, joka oli ihan jees. Tuon Kiss, kiss, bang, bangin oon kans nähnyt, mutta en muista siitä paljoakaan.