Viivapelote
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Minulla on tilattuna Elisa Viihde ja tarjosivat kuukaudeksi ilaimseksi(normaalihinta 9,90e/kk) tuota heidän ohjelmakirjastooan Aitiota. No otin tottakai, kun ilmaiseksi tarjottiin. Rupesin sitten vähän pläräilemään mitä täältä löytyy. Ja vastaus oli aivan hirveä määrä paskoja elokuvia. Siis oikeasti paskoja. Tuli tutustuttua tuotantoyhtiöön nimeltä The Asulym. Firma tekee aivan järkyttävän huonoja leffoja. Ohjaus paskaa, kuvaus paskaa, näyttelijät paskaa, juoni paskaa, lavastus paskaa. Siis niin huonoa kamaa, että rupeaa jo naurattamaan.
Pienestä alustuksesta päästäänkin iiihen, että mitä mieltä täällä olaan huonoista elokuvista? Tullut katseltua niin monta keskinkertaista leffaa, että jotenkin virkistävää katsella totaallista paskaa vaihteekis. Mielmummin katson oikeaasti huonon elokuvan, kuin sen perusleffan, jonka olen nähnyt miljoona kertaa. Tahaton komiikka ehkä paras ilmaisu kuvaamaan tuota.
Jos joku jäi tuota The Asylumia vielä miettimään niin tässä muutama heidän leffa
www.imdb.com
www.imdb.com
Pienestä alustuksesta päästäänkin iiihen, että mitä mieltä täällä olaan huonoista elokuvista? Tullut katseltua niin monta keskinkertaista leffaa, että jotenkin virkistävää katsella totaallista paskaa vaihteekis. Mielmummin katson oikeaasti huonon elokuvan, kuin sen perusleffan, jonka olen nähnyt miljoona kertaa. Tahaton komiikka ehkä paras ilmaisu kuvaamaan tuota.
Jos joku jäi tuota The Asylumia vielä miettimään niin tässä muutama heidän leffa

5 Headed Shark Attack (TV Movie 2017) - IMDb
Directed by Nico De Leon, Jose Montesinos. With Chris Bruno, Nikki Howard, Lindsay Sawyer, Jeffrey Holsman. Shaped like a demented starfish, a monster 5-headed shark terrorizes the open ocean before invading the beaches of Puerto Rico, endangering the once peaceful island paradise.

Nazi Overlord (2018) - IMDb
Directed by Rob Pallatina. With Tom Sizemore, Dominique Swain, Andrew Liberty, Greg Furman. A D-Day rescue mission turns ugly when a band of Allied soldiers battle with horrific experiments created by the Nazis.