Tuli katseltua Silver Linings Playbook ja oli mielestäni onnistunut tuotos. Näyttelijät teki hemmetin hyvää työtä ja Jennifer Lawrence sai Oscarinkin tuosta. Bradley Cooper teki myös loistavan roolin ja oli hieno nähdä De Nirokin liekeissä. Kaiken kaikkiaan loistava casting. Hiukan erilainen rakkaustarina, kun kaksi mielenterveytensä kanssa kamppailevaa ihmistä törmäävät. Vaikka minulla ei ole mitään diagnosoitua ollut, niin silti samaistuin todella hyvin roolihahmoihin, erityisesti Cooperin roolihahmon perheeseen. Sekava perhe, jota rakastava äiti pitää pystyssä, se on normaalia elämää se. Arvosanaksi annan 8+. Tarinassa ei sinänsä mitään uutta ole, mutta loistavasti tehty hauska paketti.
Denzel Washingtonin tähdittämä Flight tuli myös katsottua. Itse odotin tältä paljon, en oikein tiedä miksi, tuli vain tunne trailerin jälkeen että kyseessä on laadukas filmi ja pääosassa itse Denzel, niin mikä voi mennä vikaan. Noh ehkä hiukan joutui pettymään, mutta silti kyseessä on hyvä elokuva. Denzel on siis alkoholisoitunut lentäjä, jonka ainoat tutut on alkkis lentoemo, narkkarivalokuvaa ja huumediileri. Eli siis juuri ne joille ei tarvi valehdella. Perhettäkin on ollut mutta sekin hajonnut ajat sitten. Sitten Denzel tekee jotain sankarillista, mutta samalla joutuu kohtaamaan alkoholisminsa. Alku oli todella lupaava, mutta sitten leffa muuttui ennalta arvattavaksi valistusleffaksi. Annetaan arvosanaksi 7+, koska leffa oli kuitenkin ihan hyvä. John Goodmanin rooli oli liian "goodmanimainen" ja melkein jopa ärsytti. Elokuvan huikein kohta oli sairaalan portaikossa tapahtuva tupakointi kohtaus. Syöpäpotilasta näytellyt jäbä veti huikean rooli ja kohtaus on erittäin mieleenpainuva. Se oli osa hyvää alkua, mutta kokonaisuus tosiaan hiukan lässähti loppua kohden.