Parhaita suosikkielokuvia tulee katsottua monen monta kertaa, ja niihin voi palata aina. Optimaalisia "lempparileffoja" ovat sellaiset elokuvat, joita voi katsoa lähes missä mielentilassa tahansa. Esimerkiksi Ghostbustersin olen nähnyt toistakymmentä kertaa, samoin Conan Barbaarin. Sormusten Herran olen nähnyt teatteri- ja extended editionit yhteen laskettuna myös monen monituista kertaa (lasken Sormusten Herran siis yhdeksi elokuvaksi joka julkaistiin kolmessa osassa).
Supersankariparodia Mystery Menin eli Seitsemän Seinähullua Sankaria olen nähnyt myös hyvin monesti, ja aina se naurattaa. Ehdoton kulttiklassikko täynnä huippukoomikoita ja -näyttelijöitä, joka ei petä koskaan. Ben Stiller, Hank Azaria, William H. Macy, Paul Reubens, Janeane Garafalo, Eddie Izzard, Greg Kinnear, Geoffrey Rush ja sokerina pohjalla muusikko Tom Waits.
Suosittelen tätä muuten kaikille, jotka ovat supersankarielokuviin ja -lehtiin mitenkään perehtyneet ja saavat hupia irti satiirisista parodioista joissa on lämminhenkinen sydän. On vääryys, että tämä elokuva ei lippuluukuilla menestynyt. Oma veikkaukseni on, että se tuli liian aikaisin (1999), jolloin supersankarielokuvia ei ollut joka oksalla eikä aika ollut kypsä tehdä loistavaa komediaa C-kastin supersankariporukan edesottamuksista.
Useiden katselukertojen leffojen lisäksi on olemassa elokuvia, jotka ovat niin hyviä ja laadukkaita mutta niin monitahoisia ja keskittymistä vaativia elokuvia, että niitä ei edes halua katsoa liian usein. Sitten kun ne katsoo, niin silloin pitää olla oikea mielentila sekä aikaa ja rauhaa keskittyä kyseiseen elokuvaan. Vaikkapa joku Inarritun Biutiful on ehdottomasti viiden tähden elokuva ja uniikki kokemus, mutta juuri sen takia en ole katsonut sen toistaiseksi kuin kerran. Samoin von Trierin Antichrist teki kovan vaikutuksen, mutta se ei ole leffa, joka pistetään illan päätteeksi pyörimään ja jonka repliikit tai tunnari osataan ulkoa.