Tieto/Knowing
Ja psychodadille: mulle tuli juuri tuo mainitsemasi fiilis. En keksi kauhean monta loppuratkaisua, jotka olisivat
a) pelastaneet leffan (tätä vaihtoehtoa lähdin tosin kyllä katsomaankin, petyin raskaasti)
b) olleet nähtyä kökömpiä
Eli umpikujaan olivat käsikirjoittajat itsensä laittaneet.
Ei ihme, että salissa oli niin hyvin tilaa. Sana on varmaan kiertänyt.
PS. Piti vielä sanomani, että kerrankin leffa oli vielä huonompi kuin Cagen roolisuoritus.
Nyt minua varmaan viedään 6-0, mutta otan sen riskin. Kysynkin siis, kukas tämän ohjasikaan?Proyasin ohjauksessa olisi harrastettu aikamatkailua, ja jotenkin kaikkeen olisi liittynyt mystisellä autiolla saarella tapahtunut onnettomuus. Olettaen siis, että tämänkin leffan käsikirjoitusta olisi väsännyt sama J.J. Abrams joka teki Armageddonin käsikirjoituksen yhdessä Jonathan Hensleighin (ei siis Michael Bayn) kanssa.
Ja psychodadille: mulle tuli juuri tuo mainitsemasi fiilis. En keksi kauhean monta loppuratkaisua, jotka olisivat
a) pelastaneet leffan (tätä vaihtoehtoa lähdin tosin kyllä katsomaankin, petyin raskaasti)
b) olleet nähtyä kökömpiä
Eli umpikujaan olivat käsikirjoittajat itsensä laittaneet.
Ei ihme, että salissa oli niin hyvin tilaa. Sana on varmaan kiertänyt.
PS. Piti vielä sanomani, että kerrankin leffa oli vielä huonompi kuin Cagen roolisuoritus.