Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 503
  • 1 006

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täysin off-topicia, mutta ehkä aiheelinen selvitys kuitenkin.

Viestin lähetti JHag
Palstaetiketissähän yv on eräänlainen kirjesalaisuuteen verrattavissa oleva asia. Vai?

Varmaan joo, mutta ihmisillä on usein hivenen vääristynyt käsitys kirjesalaisuudesta. Siis sehän tarkoittaa sitä, ettei postipoika saa availla ja naureskella lähettämilleni kirjeille, eikä niin saa tehdä kukaan muukaan, jolle kirje ei ole osoitettu. Se ei kuitenkaan kiellä sitä, etteikö kirjeen saaja saisi lukea torilla megafoniin lipevimpiä rakkaudentunnustuksiani.

Tämä siis lain mukaan, "moraalinen oikeutus" on tietty ihan toinen asia. Faktaa vaikka täältä: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/tekoik.html#kirjesal


EDIT: heh, hihhukin bongasi samat sivut :-)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti vlad
Mitä yleensä tulee yksityisviesteihin niin veikkaanpa, että likimain jokainen näkyvä ja kriittisiä mielipiteitä esittävä tai jollain tapaa tunteita nostattava kirjoittaja saa uransa kuluessa vähemmän mairitteleviä yksityisviestejä, katson kuitenkin, että ne kuuluvat tällaisen keskustelun luonteseen ja tiettyyn rajaan saakka niitä on vain opittava kestämään.

Täsmälleen samaa mieltä. Nielen mielelläni negatiivista palautetta palstalla julkisesti ja tapani on vastata tällaiseen ylipäätään samalla foorumilla kuin se on tullut. Eli jos/kun joku on halunnut avautua privana, en ole kauhean kiinnostunut syistä, miksi hän lähestyy yv:nä, vaikka tuo olisi sopinut palstallekin. Otan sen annettuna tekijänä -siis yv-muodon- ja vastaan silloin itsekin yv:nä. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta en ole julkistanut saamiani yksityisviestejä. Ja tässäkin tapauksessa kyseinen huumoriveikko futisforumilta oli julkistanut sen jo aiemmin itse retostelumielessä. Itse asiassa suosin ja suosittelen yksityisviestejä sellaiseen avautumiseen, mikä ei anna itse ketjulle mitään olennaista uutta. Huomautankin usein "yv:kin olisi riittänyt" tjsp ja saan toki itsekin vastaavia huomautuksia ajoittain. En tiedä muista, mutta itse oletan privaa lähettäessäni viestin sisällön pysyvän privana = kahdenvälisenä. Siksi olen valinnut tuon muodon. Ja näin oletan itsekin, kun saan yv:n. Toivoisin lisää kunnioitusta yv-muodolle kaikkiaan. Ja tiesin toki, että kirjesalaisuus tarkoittaa viestin kuljettajaa = postia. Mutta eipä esimerkiksi salarakkaalta saatua postia julkistava Vessa Keskinen (nimi muutettu tavallaan...) multa mitään sympatiapisteitä siitä saa. Moukka mikä moukka, joka privakirjeensä julkistaa. Poislukien historialliset asiat tyyppiä "Kekkosen kuumat rakkauskirjeet 20-luvulla". Olen ajatellut lisätä yv:ni loppuun "Lähetin tämän sinulle yksityisviestinä, toivon että tämä pysyy yksityisviestinä". Siihen voisi vielä lisätä: "Tai muuten Irja Tulonen tulee luoksesi vierailulle jääkiekkovarusteissa ruoskan kera. Enkä puhu nyt Pepe Lehtosesta."

(lisäsin sanan)
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Vapun ja MM-kisojen kunniaksi ääntä Itävallan huiskatytöille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samoin olen valmis ottamaan negatiivista kritiikkiä avoimesti tällä foorumilla, jos jollakulla on sitä annettavana. Antaa palaa vaan, jos siltä tuntuu.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minä olen valmis ottamaan pelkkää posiitiivista palautetta vastaan, ja mitä enemmän sitä saan sen mukavammalta se tuntuu. Negatiivisen palautteen voi mieluummin lähettää jollekkin muulle,(vaikka joulupukille).

Negatiivisesta palautteesta tulee paha mieli siksi en sellaista halua. Ja saattaa alkaa itkettämään.

Ps. Hyvää vain minulle !
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Minulta ääni Girlzillalle jos se on vielä sallittua. =) Syynä hieno suhtautuminen koko tässä ketjussa olleeseen paskaan.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Jotkut ottavat tälläisen skaban liikuttavan vakavasti. Meinasin imaista kaffet sieraimeen kun luin että joku oli niin ready että lähetti loukkaavaa yksityisviestiä. Tuli ihan demifiilis ;)

Protestiääni Girzillalle, kyllä hän kaikenmaailman evat voittaa. Ja sitäpaitsi on mukavampi olla gloryhunter ja äänestää siis sellaista joka oikeasti pärjää.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
Viestin lähetti Kaiser Soze
No voi sun saatana. Mä olen ollut siiinä uskossa, ettäö tällä palstalla on keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Olin todella väärässä.

Mitä jos laittaisit nuo viestit eetteriin nimimerkkien kera. Minä ainakin haluaisin nähdä, minkälaisia vittumarkoja palstalla hilluu.

K

Sorry off-topiccaus, mutta pitää sanoa mielipide: En tiedä johtuuko jatkoaika.com/keskustelu:n nykyinen laskusuhdanne siitä, että tänne päästetään nykyisin hatarammin perustein porukkaa. Ainakin silloin kun olen itse liittynyt, oli rekisteröitymispolitiikka sellainen, jollaista en ole koskaan missään muussa forumissa tavannut. Onko sääntöjä höllätty? Kunnon natsimeininki päälle vain ja esimerkiksi armeijan älykkyystestilomake tjs. jokaiselle pyrkijälle eteen. Pysyisivätpä idiootit poissa.

Ja zillaa tai ketä tahansa väärin perustein parjaaville elinikäinen penalty päälle.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä ketju osoittaa, että jollain ihmisillä ei ole oikeita ongelmia elämässään, tai sitten liikaa sitä kuuluisaa aikaa. Ja täältä saa myös hyvän läpileikkauksen millaisia jotkut runkkarit saattavat olla. Kyllä ihmisillä aivot luulis olevan...

Ääni muuten Maria Sharapovalle.


MACK
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvää läppää ketjussa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti kakkonen
Ihan hyvää läppää ketjussa.

Koska olet jo toista kertaa tässä ketjussa tätä mieltä ihan samalla tavalla, jokaisen neljän sanan voimin, niin kyllähän tässä vaiheessa on oltava ihan samaa mieltä.

Ihan hyvää läppää ketjussa.

Perun aikaisemmin antamani äänen girlzillalle ja äänestän Regina Linnanheimoa. Nythän tämä on helppoa, kun minkäänlaisia sääntöjä ei enää ole.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ketjuhan lähtenyt hyvällä tielle, kun valitaan kaikkien aikojan legendaarisimpia ketjuja.
Itse en alunperin meinannut edes äänestää koko äänestyksessä, koska minulle se kuumin kissa on kotona.
Mutta nyt annan protesti ääneni girzillalle. Ja minulla ei ole mitään tarvetta saada girzillalta, minulla on se halukas naaras kotona, joka tyydyttää minut täysin.
Jos joku haluaa tästä äänestä tarkemmin keskustella, niin laittaa privana viestiä ja minä laitan paluupostina nimeni ja osoitteeni + kutsun kahvikupposelle, niin ei tarvia näyttöpäätteen takaa huudella.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Predator
Ihan hyvää läppää ketjussa.

Perun aikaisemmin antamani äänen girlzillalle ja äänestän Regina Linnanheimoa. Nythän tämä on helppoa, kun minkäänlaisia sääntöjä ei enää ole.

No jos kerta sääntöjä ei ole, muutan kaikkien äänet Oululaisen Ylijumalan valtuudella Zillalle. Loppuu tämä lapsellinen vääntö. Arnold voi julistaa lopputuloksen, koska alkuperäinen ylijuomari on hievan jäävi :)
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mtmela
No jos kerta sääntöjä ei ole, muutan kaikkien äänet Oululaisen Ylijumalan valtuudella Zillalle. Loppuu tämä lapsellinen vääntö. Arnold voi julistaa lopputuloksen, koska alkuperäinen ylijuomari on hievan jäävi :)

No ihan miten vaan. Eix nyt ole kivaa? Tätähän te halusitte?

Ensinnäkin, minähän siis en tätä kiivailua aloittanut. Mutta jatkan sitä kyllä piruuttani, aina palstalla käväistessäni, ihan vaikka maailman ääriin.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Predator
No ihan miten vaan. Eix nyt ole kivaa? Tätähän te halusitte?

Ensinnäkin, minähän siis en tätä kiivailua aloittanut. Mutta jatkan sitä kyllä piruuttani, aina palstalla käväistessäni, ihan vaikka maailman ääriin.

Ei haluttu, mutta olisiko aika jo lopettaa? Nimittäin poistaessasi säännöt, teit tästä ketjusta ikiliikkujan kun ei ole enää äänestysaikoja. Nyt olisi pelimiehen merkki ottaa edes sinun vastuuta tekemisistäsi ja palauttaa ne säännöt.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti mtmela
Ei haluttu, mutta olisiko aika jo lopettaa? Nimittäin poistaessasi säännöt, teit tästä ketjusta ikiliikkujan kun ei ole enää äänestysaikoja. Nyt olisi pelimiehen merkki ottaa edes sinun vastuuta tekemisistäsi ja palauttaa ne säännöt.

Hah! Miksi minun pitäisi mitään vastuuta mistään ottaa? Siitähän taas uusi mekkala syntyisi.
Siinähän touhuatte.


Itkuraivari kolmanteen potenssiin... kiäh kiäh kiäh kiäh kiäh
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti JHag
Kiitosh, olen liikuttunut.

Oli miten oli, girlzillalle ääni. Hänellä on hyvät zillat (tyhmää huumoria) ja myös mukava luonne sekä paljon rahaa (älykästä huumoria). Täytyy olla, sillä hän on suomenruotsalaiselta vaikuttava henkilö. Lisäksi hän on kotoisin luonnonkauniista Helsingistä. Plussana mainittakoon, että olen tavannut livenä myös hänen siskonsa. Ei paha hänkään, ei ollenkaan !


Ennen kun säännöt palaavat ja sallitaan vain yksi ääni per ruma naama, äänestän kiireen vilkkaan Zillan siskoa! Kunnon sisarusvääntö tästä ketjusta vielä puuttuikin!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Predator
Hah! Miksi minun pitäisi mitään vastuuta mistään ottaa? Siitähän taas uusi mekkala syntyisi.
Siinähän touhuatte.

Kun sotkuun on syytä yhdessä jos toisessakin niin etköhän sinä voisi - fiksuna - tehdä aloitteen ja siivota sotkun ainakin omalta pöydältäsi?

Ei siihen sen enempää tarvittaisi kuin määräys päättymispäivästä ja maininta siitä, että vain yksi ääni per jatkoaikalainen.

vlad.

P.S. Ei tule itkuraivareita minulta vaikka tämä äänestys rullaisi täydellä vauhdilla vielä joulukuussakin, voidaan sitten yhdistää kesätytön ja tonttutytön äänestykset.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti vlad


P.S. Ei tule itkuraivareita minulta vaikka tämä äänestys rullaisi täydellä vauhdilla vielä joulukuussakin, voidaan sitten yhdistää kesätytön ja tonttutytön äänestykset.

Meillä on tässä kisassa ONNEKSI ääntenlaskijana Arnold - Porilainen Kaikilla Dance-Mausteilla.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä Arskan harkintakykyä mihinkään suuntaan, siis tämän äänestyksen suhteen.

Kyllä Arnold muistaa sen alkuperäisen äänestyksen päättymísajankohdan - ainakin ma luulen.

Jos meni taas pieleen, niin "ah, ma nauran"... Castafioreta kompaten..
 
Viestin lähetti MC61
Sorry off-topiccaus, mutta pitää sanoa mielipide: En tiedä johtuuko jatkoaika.com/keskustelu:n nykyinen laskusuhdanne siitä, että tänne päästetään nykyisin hatarammin perustein porukkaa. Ainakin silloin kun olen itse liittynyt, oli rekisteröitymispolitiikka sellainen, jollaista en ole koskaan missään muussa forumissa tavannut. Onko sääntöjä höllätty? Kunnon natsimeininki päälle vain ja esimerkiksi armeijan älykkyystestilomake tjs. jokaiselle pyrkijälle eteen. Pysyisivätpä idiootit poissa.

No kyllä minun mielestä tähän foorumiin on ollut vaikein päästä kirjoittamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös