Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 228 595
  • 1 006

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti girlzilla
Oon saanu yv:itä jossa mua on haukuttu itsekeskeiseksi teinihoroksi jolla on hyvä ulkonäkö noussut hattuun. NÄMÄ viestit ovat turhia.

No ompa todella kannustavaa porukkaa täällä. Aika perseestä kommentoida tollain vaikka ei ees tunne sua. Osaa sitten olla paskamaista porukkaa täällä. Olen yllättynyt. Todella turhaa ja lapsellista lähettää yyveetä ja tehdä Girlzilla sylkykupiksi ja syylliseksi. Jotain rajaa. Kaikki jotka on kirjottanu noita vois tulla tänne julkisesti pyytään anteeksi. Jos ei oo munaa tulla niin kannattaa sitten pysyä koko keskustelupalstalta pois.

Ps. En kirjoittanut tätä viestä sen takia että haluaisin Girlzillan huomiota. Pistää vaan vihastuttamaan tommoset yksityisviestit.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ohoh, täällähän on reippaat talkoot. Kaikenlaista sitä näkeekin.

Tulin vaan ilmoittamaan että ääneni saaja selvisi tänään. Katselin tuossa herättyäni televisiota ja krapulainen mieleni herkistyi kun näin Saija Palinin kokeilemassa polkupyörän penkkiä. En tiedä kokeillaanko sitä tuommoisella eteen-taakse hinkkaavalla liikkeellä, mutta harvoin olen yhtä elävästi kuvitellut olevani polkupyörän penkki.

Ääneni saa siis Saija Palin!

ps. Hitto mää oon kateellinen sille pitkätukalle, joka Saijan kanssa aina seikkailee.
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kaiser Soze
No voi sun saatana. Mä olen ollut siiinä uskossa, ettäö tällä palstalla on keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Olin todella väärässä.

Keskimäärin näin saattaa ollakin, mutta keskiarvot on keskiarvoja. On aika selvää, että näin suuresta määrästä rekisteröityneitä löytyy muutama (toivottavasti ei enempää) mätä omena tai säännön vahvistava poikkeus. Eli eipä sinänsä yllätä, vituttaa kylläkin.

Girlzilla on kyllä suhtautunut esimerkillisen kypsästi koko jupakkaan. Jatka samaan malliin! Koirat haukkuu jne.

Oman ääneni itse kisassa saa Tapparan tyttö Kiira Korpi, vaikka talvista lajia edustaakin.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ohmi
Niin, mikään Jatkoajan sääntökään ei taida kieltää yksityisviestien julkaisemista julkisella paikalla, joten anna palaa Zilla.
Tyhmyyteen saa vastata tyhmyydellä, eli viestit jakoon. Olen itsekin "kritisoinut" Girlzillaa äänestäneitä, mutta ei mulla tulis mieleenkään alkaa lähettämään yksäreitä kenellekään. Varsinkin kun kritiikki ei ole kohdistunut vähäisimmäkään määrin itse Zillaan.
Ei nää intternettijutut niin haudanvakavia ole että pitäis ketään alkaa haukkumaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ei helvetti mitä juttua.

Jos joku perustaa itsetuntonsa internetin keskustelupalstojen juttuihin, lienee maan pinnalle palauttelu ihan paikallaan. Näinhän ei Girlzillan kohdalla taida olla, mutta tuntuu siltä, että palstaa kansoittavat elämättömät olmit luulevat niin. Vittuako sillä väliä jos joku tuntematon solvaa yv:llä, tää on sentään vaan keskustelupalsta. Järki käteen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tilannepäivitys 30.4.2005, klo 14.44, 310 ääntä

Oli siellä ääniäkin annettu, sitten viime laskennan.. Viimeisin äänestäjä Power.


1. Eva Wahlström 31
girlzilla (Jatkoajan nimimerkki) 31
3. Jessica Alba 13
4. Lindsay Lohan 12
Tarja Turunen 12
6. Elisha Cuthbert 9
7. Catherine Bell 7
Natalie Portman 7
9. Vanessa Zotth 6
10. Kristin Kreuk 5
11. Hanna von Wendt 4
irGGu (Jatkoajan nimimerkki) 4
Maria Sharapova 4
Melissa Theuriau 4
metsänpeikko (Jatkoajan nimimerkki) 4
Sini (Mallikoulun kisaaja) 4
Vanessa Marcil 4
18. Charlize Theron 3
Elina Nurmi 3
Heidi Suomi 3
Jonsu (Indica) 3
Mercedes Terrell 3
Penelope Cruz 3
Samaire Armstrong 3
Shannon Elizabeth 3
Tiina Lymi 3
Wilma Valtonen (Parhaat Paikat) 3
28. Alizee 2
Blanca Vlasic 2
Claire Forlani 2
Ewa Sonnet 2
Gwen Stefani 2
Jaana Pelkonen 2
Katie Holmes 2
Keira Knightley 2
Kelly Brook 2
Kiira Korpi 2
Nea (Tik Tak) 2
Nuppu Stenroos 2
Sara La Fountain 2
Scarlett Johansson 2
Stacey Cadman 2
Veronica Zemanova 2

Yhden äänen saajat toistaiseksi:
A: Adriana Lima, Alicia Silverstone, Alyson Hannigan, Amanda Bynes, Amy Acker, Amy Lee, Angelina Jolie, Anna Kournikova, Anna Valle, Anne Mattila, Anne Mellström, Anni Sinnemäki, Ashley Judd, Aurora Snow
B: Beyonce Knowles
C: Carmela De Cesare, Carrie Underwood, Catherine Zeta-Jones, Chiaki Kuriyama
D: Daniela Eklund (Jatkoajan toimittaja), Delta Goodrem
E: Eliza Dushku, Emppu (Tik Tak), Erica Rose Campbell, Erin Koivisto, Eva Mendes
F: Famke Janssen, Francine Dee
G: Gina Gershon
H: Hanna Pakarinen, Heini (Indica), Hilary Duff, Hillary Swank, Holly Valance
J: Jelena Dokic, Jenifer Leite, Jenni Nielikäinen, Jessica Biel, Jessica Simpson, Jonna Kosonen
K: Karoliina Blackburn, Kate Hudson, Katherine Moennig, Keyra Agustina, Kirsi Ranto, koo (Jatkoajan nimimerkki)
L: Laura Birn, Lara Belmont, Leena Pöysti, Linn Githmark
M: Merikukka Forsius-Harkimo, Merituuli Lindström, Mia Huovila (Jane), Michelle Rodriguez, Mikaela Inberg, Mimmu (Tik Tak), Minna (Lamourette), Minttu Mustakallio, Mischa Barton
N: Natalia Imbruglia, Nelly Furtado, Ninja Sarasalo, Noora (Tik Tak)
O: Outi Alanen
P: Paris Hilton, Paula Vesala, Peaches, Petra Nemcova, Piia Pasanen, Pikku Myy (Jatkoajan nimimerkki), Piritta Hannula
R: Ramona Gabathuler, Rhona Mitra, Rosa Kato
S: Saija Palin, Salma Hayek, Sandra Bullock, Shania Twain, Sienna Miller, Silvia Saint, Susanna Rasilainen (Players)
T: Tiffany Towers, Trish Stratus
V: Virpi Kätkä, Vonzell Solomon
Y: Yasmeen Ghauri
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mitä jos laittaisit nuo viestit eetteriin nimimerkkien kera. Minä ainakin haluaisin nähdä, minkälaisia vittumarkoja palstalla hilluu.
Samaa mieltä. Ei tuollaisia paskiaisia tarvitse paapoa, nimet ja viestit julki vaan, anna palaa girlzilla.

(Tämä tosin ei ole mitään painostusta, vain oma mielipiteeni.)
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Nännimäinen
Perseen imijä?

Kaiser Soze, minä olen jonossa siinä ihan takanasi.

Hahhah ja nää kaverit väittää mua lapseksi ja räkänokaksi ja itsellä tulee tollasta uhkailua, jota harrastavat ylä-asteikäiset kakarat. Ei h*lvetti päivän parhaat naurut. Pitäiskö mun pelätä? hahhah... Mä en ole edes alentunut haukkumaan Zillaa YV:llä.

Tiedät hra nännimäinen varmaan itsekin mitä tarkoitin tolla lausunnalla, jos edes vähän aivoja viitsit käyttää.

minkäs mä sille voin, ettei mulla ole mitään tarvetta nuoleskella täällä palstalla G*tä...eikä myöskään ole tarvetta antaa ääntä Zillalle. Jos jotkut teistä täällä tykkää, että sama naama voittaa vuodesta toiseen niin selvä antaa teidän voittaa ettei itku tule.
 
Viimeksi muokattu:

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Veriseksi on mennyt tämä kilpailu. Säännöt äänestykselle ovat olleet olemassa ja nyt kun oma ehdokas ei olekaan kärjessä (?) niin paskaa alkaa sataa oikein urakalla. Tuskin kukaan on lähettänyt Eva Wahlströmille kiukkuista s-postia, kun hän keikkuu kärjessä. On varmaan pelko persiissä, että Eva etsii nilkin käsiinsä ja näyttää kuka täällä määrää =)

Itse äänestin girlzillaa, koska mielestäni tyttö on nätti. Piste. Ei sen enempää tai vähempää taka-ajatuksia. Aika pieni pitää pojan olla henkisesti ja fyysisesti, että lähtee solvaamaan yyveellä jotakuta tällaisessa virtuaalikilpailussa. Nimiä ja viestejä tiskiin jos se vain on mahdollista!!!


edit. Ice Hockeylle... jos äänesti 'zillaa niin mitä tekemistä sillä on perseennuolennan kanssa?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ääneni annan Girlzillalle. Jos ei muuten niin myötätuntoääni. Kyllä se Wahlström on ihan nätti tyttö, mutta Evalla taitaa olla karvaisemmat käsivarret kuin sivuunkirjoittaneella, se ei ole minun makuun.
 

Juanito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tina Nordström!
Minun ääneni menee tälle jokaisen alastoman kokin päiväunelle, joka vielä hetki sitten ilostutti meitä tv2:lla Tinan keittiössä -ohjelmassa. Tämän skånelaiskaunottaren surahtava r-äänne sai aikaan jännän tunteen alavatsan seutuvilla ja reseptivihko lipsahteli lattialle tuon tuostakin. Rakas Tina, olet totisesti äänesi ansainnut.
 

Liitteet

  • tina.jpg
    tina.jpg
    22 KB · kertaa luettu: 1 029

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos laitan tänne nimimerkkejä julki, alennun vähintään yhtä alas kuin viestien lähettäjät. En koe mitään tarvetta itse laittaa näitä nimiä julki, paska juttu mikä paska juttu mutta elämä jatkuu.

Mun itsetunto ei perustu jatkoajassa kirjoitettaviin juttuihin. Silti on typerää lähetellä täysin turhaan loukkaavia yksityisviestejä, vaikka "mä en oo tehny mitään".
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Arnold, eikö Sean Averylle antamaani ääntä hyväksytty? :(

Viestin lähetti girlzilla
Jos laitan tänne nimimerkkejä julki, alennun vähintään yhtä alas kuin viestien lähettäjät. En koe mitään tarvetta itse laittaa näitä nimiä julki, paska juttu mikä paska juttu mutta elämä jatkuu.

Mun itsetunto ei perustu jatkoajassa kirjoitettaviin juttuihin. Silti on typerää lähetellä täysin turhaan loukkaavia yksityisviestejä, vaikka "mä en oo tehny mitään".

Hyvä asenne Zilla! On jo tarpeeksi säälittävää, että joillakin on urputtamista Predatorin avaaman kisan säännöistä. Avatkaa oma kilpailu, jos tämä ei kelpaa. Se, että nimimerkin suojista käydään haukkumaan jonkun palstalle kirjoittavan ulkonäköä on jo niin raukkamaista ja pateettista, etten muista ihan vähään aikaan nähneeni palstalla vastaavaa.

Vaikka en zillaa äänestänytkään on hän nätti tyttö (enkä tällä mielipiteelläni toivo saavani mitään) ja varmasti toisen kesätyttö-tittelin arvoinen, jos enemmistö niin päättää. Nähdyn kaltaiset julkiset ja yksityisviestein tapahtuvat arvostelut voisivat loukata henkilöä pahastikin. Onneksi Zilla on osannut jättää arvostelut oikeisiin mittasuhteisiinsa. Mielelläni näksin näiden "teinihoro" -haukkujen lähettäjien saavat teoilleen jotain seurauksia. Kyseessä kuitenkin käsittääkseni on jo lainkin mukaan kunnianloukkaus, vaikka haukkua ei julkisesti tehtäisikään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No jopas lähti häly liikkeelle, osin ehkä minun viestini pohjalta, mutta noin muutenkin.

En tiedä kuka ottaa tämän kaiken vakavissaan ja kuinka kovin, mutta minua ainakin koko meno on huvittanut ja olen ottanut kaiken huumorilla alusta saakka. Kaikki muut ehkä sitten eivät?

Rajansa kaikella aina toki, mutta huumori huumorina. Ei kadoteta sitä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mirasane
Se, että nimimerkin suojista käydään haukkumaan jonkun palstalle kirjoittavan ulkonäköä on jo niin raukkamaista ja pateettista, etten muista ihan vähään aikaan nähneeni palstalla vastaavaa.
Omasta mielestäni tässä muiden haukkumisessa ei ole mitään mahtipontista. Mutta wadevö, mään.

Pitkällisen harkinnan jälkeen on aika pysähtyä ja äänestää. Kisassahan on varsinkin viime päivinä on keskitytty lähes ainoastaan oleelliseen. Turhat löpinät ja itkut on tänä vuonna onneksi jätetty vähemmälle, huumorintaju ja letkeä meininki on valloillaan. No, itkuraivarit auttaa välillä, turha niitäkään on täysin tyrmätä.

Äänestän vuoden 2005 kesätytöksi Mallikoulu-ohjelman tuomaristossa istunutta mature-kissa Nora Syrjää. Eivät päässeet malliehdokkaat lähellekään tätä daamia ns. panettavuusasteikossa.
 

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Kovin surulliseksi luettavaksi on muuttunut tämä niin mukavalle asialle pyhitetty ketju. Itse seuraan Jatkista verrattain vähän, enkä tunne moderointipolitiikkaa pahemmin. Minusta kuitenkin 'zilla voisi nuita pahimpiä YV-häiriköitä ilmoitella modesetien suuntiin. Kahdenkeskiset kahinat on toki parempi hoidella sillä puolella, mutta toisen haukkuminen YV:llä tällaisen ketjun takia on huomattavasti pahempaa kuin saman tekstin kirjoittaminen tänne. Tänne tullessaan provoamaan ja kiusaamaan sentään asettaa päänsä julkiseen giljotiiniin...

En jaksa uskoa, että kellään 'zillalle privaan provonneella on palstalle pahemmin annettavaa. Et sinä siinä kyseisten idioottien tasolle laskeudu, ennemmin tekisit palveluksen kaikille meille muille.

Vaikka varteenotettavia ehdokkaita kisassa on pirun paljon, annan oman ääneni Indican Jonsulle. Kai ne punaiset hiukset olivat se viimeinen pisara.

Huokaus.

Ai niin, kai nää kammottavat virkerakenteet saa anteeksi krapulan takia. Onhan nyt sentään vapunpäivä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Cairns
Kunniamaininnat Annulille, Daniela Eklundille, JHagille sekä Pärdelle.

Kiitosh, olen liikuttunut.

Täällä ketjussa onkin tosi rattoisa meno, taisin käydä viimeksi -03 kesätyttökisaketjussa ja silloin oli rauhallisempaa? Oli miten oli, girlzillalle ääni. Hänellä on hyvät zillat (tyhmää huumoria) ja myös mukava luonne sekä paljon rahaa (älykästä huumoria). Täytyy olla, sillä hän on suomenruotsalaiselta vaikuttava henkilö. Lisäksi hän on kotoisin luonnonkauniista Helsingistä. Plussana mainittakoon, että olen tavannut livenä myös hänen siskonsa. Ei paha hänkään, ei ollenkaan !

Jessica Alba ei voine äänestää, sillä hän ei ole ihminen. Kukaan ihminen ei voi olla niin kaunis.

edit: vähän lisäilin
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
olen kylla suuresti hammastynyt

Eika Metsanpeikko ole todellakaan saanut kuin 4 aanta... Luulin etta kaltaisiani olisi useampiakin, varsinkin kerhon suunnalta, MUTTA EI! :)


Aania peliin!!! *lobbaus,lobbaus*

heh...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: olen kylla suuresti hammastynyt

Viestin lähetti masaman
Eika Metsanpeikko ole todellakaan saanut kuin 4 aanta... Luulin etta kaltaisiani olisi useampiakin, varsinkin kerhon suunnalta, MUTTA EI! :)


Aania peliin!!! *lobbaus,lobbaus*

heh...

Tämä ei ollut maksettu mainos.

Minua ei ole kukaan myöskään lähestynyt yksityisviestein asian tiimoilta.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti V-man
Tulin vaan ilmoittamaan että ääneni saaja selvisi tänään. Katselin tuossa herättyäni televisiota ja krapulainen mieleni herkistyi kun näin Saija Palinin kokeilemassa polkupyörän penkkiä. En tiedä kokeillaanko sitä tuommoisella eteen-taakse hinkkaavalla liikkeellä, mutta harvoin olen yhtä elävästi kuvitellut olevani polkupyörän penkki.

Ääneni saa siis Saija Palin!

Ääni täältä myös Saijalle. Saijan kanssa voisi lähteä pidemmällekin lenkille.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti JasonMiller
Ääni täältä myös Saijalle. Saijan kanssa voisi lähteä pidemmällekin lenkille.

Mä olen tässä klubissa mukana ja vinkkinä Saija-faneille ; katsokaa Ostoskanavan (maikkarin sellaisen) eQ-pankin Sijoittajastudiota. Tulee usein illan ohjelmien päätteeksi ja Saijalla on siinä jakkupukulook. Toimii! Ja se pitkätukka, joka veivaa Saijan kanssa fillarilla Elixirissä, on Samuli Vasala. Tämä on ainoa tapaus, minkä yhteydessä olen ikinä pitänyt kestävyysjuoksua järkevänä urheilumuotona. Kukapa haluaisi oikeasti maratoonarin kropan? Mutta jos siinä tulee sivutuotteena mahdollisuus leikkiä valmentajaa Saijalle, niin Samuli - hyvin pelattu sulta!

PS. Palstan yleinen suhtautuminen ja käytäntö yksityisviesteihin liittyen on todella kirjava ja sekava. Jos yv on paskaa, esimerkiksi uhkailua, on aivan ok, että se julkistetaan tai mieluummin näytetään modeille. Mutta jos se sisältää vain mielipiteitä, jotka poikkeavat saajan mielipiteistä, pitäisi saajan miettiä todella tarkkaan ennenkuin julkistaa yv:n. Lähettäjä on jostain syystä tarkoittanut sen yksityiseksi ja sitäkin on syytä kunnioittaa. Zillalle pinnat so far.

PS2. Mikään ei ole helpompi keino kusettaa nettikeskustelussa kuin vihjata epämääräisiin yksityisviesteihin, joita on tullut jonkun asian tiimoilta. "Olen siksi niin vittuuntunut, että saan jatkuvasti yksityisviestejä, joissa sanotaan, että olen pervo kusipää ja minut pitäisi uittaa lietealtaassa HK.n sininen sijoitettuna anukseeni". Tämän todettuaan kirjoittaja ikäänkuin legitimoi suuremman toleranssin julkisille avautumisilleen. Kukaan ei pysty tarkastamaan, onko tällaista yv:tä todella tullut, joten sellaisista vihjaileminen antaa mukavasti selkänojaa omalle missiolle. Tämä jälkimmäinen PS ei liity millään tavalla tähän ketjuun ja sen sisältämiin tahattoman komiikan ja tragedian välissä liikkuviin tapauksiin. Puhun yleisesti yv-politiikasta. Palstaetiketissähän yv on eräänlainen kirjesalaisuuteen verrattavissa oleva asia. Vai?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti JHag

Palstaetiketissähän yv on eräänlainen kirjesalaisuuteen verrattavissa oleva asia. Vai?

Niin minä sen miellän, siksipä pidän yksityisviestin julkistamista muutoin kuin lähettäjän luvalla hyvin kyseenlaisena toimintana.

Jos joku nyt saa joltakulta palstalaiselta herjaavia ja hyvin uhkaavia viestejä eikä millään muotoa tiedä kuinka enää toimia tällaisessa tapauksessa niin tuolloin minusta oikea reitti on kääntyä Moderaattoreiden puoleen. (Toimiiko muuten ingoraus yksityisviesteissä?)

Mitä yleensä tulee yksityisviesteihin niin veikkaanpa, että likimain jokainen näkyvä ja kriittisiä mielipiteitä esittävä tai jollain tapaa tunteita nostattava kirjoittaja saa uransa kuluessa vähemmän mairitteleviä yksityisviestejä, katson kuitenkin, että ne kuuluvat tällaisen keskustelun luonteseen ja tiettyyn rajaan saakka niitä on vain opittava kestämään.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti vlad
Niin minä sen miellän, siksipä pidän yksityisviestin julkistamista muutoin kuin lähettäjän luvalla hyvin kyseenlaisena toimintana.
Siksipä niitä kutsutaankin juuri yksityisviesteiksi.

En tiedä miten itse suhtautuisin, jos joku minun lähettämiäni yv:ita laittaisi esille yleisesti. Osassa niissä nyt ei ole mitään arkaluontoista sisältöä, joten samapa se olisi. Toiset taas, noh en usko että kyseiset henkilöt laittaisivat niitä esille. Ei olisi mitään syytä, koska on ollut aiheena kahdenkeskinen neuvottelu.

Herjaavia viestejä taas en ole kellekään lähettänyt, eikä ole syytä niin tehdä jatkossakaan. Sanon ennemmin asiat päinnäköä. Eriasia ehkä toki se, jos minulle alkaa virrata yksityisviestejä, joissa minua haukutaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös