Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 425
  • 1 006
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Viestin lähetti Willimies
Mutta vuosimallin -75 Suzy Quatro on vasta 25.

No sithän vois äänestää vaikka Marilyn Monroeta vm-55 jne jne.

Säännöt ovat mielestäni selvät. En saivartele mutta oli miten oli niin näin on.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Another HAB
Niin no, syntynyt 1950.

Että silleen, ei taida päästä kisaan mukaan.

Jaahas, siis säännöt ovat näköjään muuttuneet. Viime vuonna ääneni sai Pirkko Mannola ja hän kyllä pääsi listoille.

No, saakoon ääneni sitten Drew Barrymore (synt. -75).
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Mitä helvetin väliä sillä oikeesti on, että millon tyyppi on syntynyt tai minkä ikäinen se on nyt? Annetaan kaikkien äänestää sitä joka saa viisarin värähtämään vaikka kyseessä olisikin sitten vaikkapa Lenita Airisto (ei millään pahalla Lenita). Esim. Jessica Alba on kuitenkin ihan yhtä kaukainen otus tämän foorumin porukalle kuin 25-vuotias Suzi Quattrokin.

Edit: Niin tai mistäs minä tiedän, että mitä kukin on sattunut vuonna -75 Suzin tai tässä hiljattain Jessican kanssa hommailemaan... =)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti rectum
Pelit taas käynnissä. Aika pakkaus toi Nelli.

Penkkiurheilijan vaikea valinta: Maikkarilta tekstiviesti-rantalentistä vai Eurosportilta Snookerin MM-kisojen välieriä?

Taas tuli vajaat 10 minsaa vietettyä kattomalla rantalentistä. Ensi vuonna pitää kyllä äänestää Nelliä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai se on minunkin osallistuttava. Jos kesää (lämpimiä ilmoja) on tulossa, ensimmäisenä niistä ilmoitteleepi Mette Mannonen. Tulee hyvä olo kun Mette lupailee helteitä. Eiköhän siinä ole kesätytön aineksia tarpeeksi. Eli mun ääneni menee Metelle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti PeteX
Koska Q:n kohdalla ei ole näköjään ketään, niin ääneni menee Suzy Quatrolle (vm. -75).

Meinaako jätkä äänestää palstan ykköstietäjää Q:ta , jos ja kun Suzy ei mene läpi ? Äänestä nyt, niin saadaan Q-kirjaimellekin edustus. Muuten pitää jonkun äänestää Queen Elisabethiä, joka on kuningattaren statuksella kai kelpo kamaa, vaikka on hallinutkin jo yli sallitun 40 vuotta?
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti JHag
Meinaako jätkä äänestää palstan ykköstietäjää Q:ta , jos ja kun Suzy ei mene läpi ? Äänestä nyt, niin saadaan Q-kirjaimellekin edustus. Muuten pitää jonkun äänestää Queen Elisabethiä, joka on kuningattaren statuksella kai kelpo kamaa, vaikka on hallinutkin jo yli sallitun 40 vuotta?

Entäs sitten yhdistelmä QE2 ja Hyacinth Bucket (siis Bukee)? Tietysti liian vanhoja molemmat. Voihan quadrophenia, mitä ikärasismia.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Koska en voi äänestää vappuna tapaamaani niemtöntä ja ainakin silloin kauniilta näyttänyttä blondia, tyydyn Hanna Won Wendtiin.
Kaunis kaunis kaunis ja sukunimikin sointuisi hyvin omaani jos sille tiellä lähdettäisiin.

Girlzilla voi toki ansaita jo nyt ensi vuoden äänensä jos vain näkisin hänen kauneutensa "luonnossa" enkä vain parissa hassussa kuvassa.
Mulla on perjantaina vapaata, mitens sulla?
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Hauptmann
Keen Eddie -sarjan Sienna Miller, ei kahta sanaa. Katson sarjaa ihan vain nähdäkseni Siennan.

Minäkin annan ääneni kyseiselle kaunottarelle. Yhdyn myös nimim. Hauptmannin perusteluihin eli katson kyseistä sarjaa vain nähdäkseni Siennan.
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Olen ymmärtänyt että jatkoajan nimimerkki koo (porkkanamaan kastelija ja rikkaruohojen tuhooja) on ilmeisesti alle 40 kun löytyy listoilta?
Aika likka viä.

Näin sitä oppii.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti MokkaSiili
Olen ymmärtänyt että jatkoajan nimimerkki koo (porkkanamaan kastelija ja rikkaruohojen tuhooja) on ilmeisesti alle 40 kun löytyy listoilta?
Aika likka viä.

Näin sitä oppii.
Sinulla on hyvä ymmärrys, harvalla näyttää olleen.
Tuollaisia miehiä enemmän tähän ketjuun. Vaikka eiköhän niitä sitten ala ymmärtäjiäkin ilmoittautumaan kun saan JHagilta "ne pikkarit". Yyveenä. Otatan itsestäni sellaisia otoksia irkkiin, että siinä kalpenee (kauhusta) Elisat Evat ja Jessikat mennen tullen.

Terveisin koo
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti koo
Vaikka eiköhän niitä sitten ala ymmärtäjiäkin ilmoittautumaan kun saan JHagilta "ne pikkarit". Yyveenä. Otatan itsestäni sellaisia otoksia irkkiin, että siinä kalpenee (kauhusta) Elisat Evat ja Jessikat mennen tullen.

Pikkarit ovat on the way, kun selvitän, kuinka ne voi liittää yv:hen. Skannaan? No, jos ei muuten, niin seuraavissa JA:n bileissä tämä asia on hoidettava! koohan on sähäkkä blondi -tämä tiedoksi niille kuolaajille, jotka eivät ole häntä tavanneet- ja siitä on pakko tulla myös lisäpinnoja tähän kisaan. Koeta koo kirjoittaa vaikka vähän tyhmempiä juttuja, muuten kukaan ei usko että olet blondi? Voit ottaa mallia esimerkiksi seuraavista kirjoittajista, tätä enemmän madon asteelle ei voi ihminen vajota:

-Jatkoajan aktiiviset miespuoliset nickit, kuten JHag.

yours sincerely, Jaymond Hagelstam
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti koo
Otatan itsestäni sellaisia otoksia irkkiin, että siinä kalpenee (kauhusta) Elisat Evat ja Jessikat mennen tullen.


Yksi ymmärtäjä lisää ilmottautuu. Pidän viestiäsi lupauksena, joten pidättäydyn toistaiseksi äänestämisestä.
 

velho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiat HIFK:lle
koo ??

Meinasin jo antaa ääneni Beyonce Knowlesille, joka saa meikäläisen kuolaamaan. Ehkä jään kuitenkin odottamaan otoksia koo:sta uusissa porkkananvärisissä pikkareissaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tilannepäivitys 4.5.2005, klo 17.06, 330 ääntä

Melko vähän ääniä, sitten viime laskennan. Joka tapauksessa viimeisin äänestäjä Haukka68.


1. girlzilla (Jatkoajan nimimerkki) 37
2. Eva Wahlström 34
3. Jessica Alba 13
4. Lindsay Lohan 12
Tarja Turunen 12
6. Elisha Cuthbert 9
7. Catherine Bell 7
Natalie Portman 7
9. Vanessa Zotth 6
10. Hanna von Wendt 5
Kristin Kreuk 5
Maria Sharapova 5
13. irGGu (Jatkoajan nimimerkki) 4
Jonsu (Indica) 4
Melissa Theuriau 4
metsänpeikko (Jatkoajan nimimerkki) 4
Sini (Mallikoulun kisaaja) 4
Vanessa Marcil 4
19. Charlize Theron 3
Elina Nurmi 3
Heidi Suomi 3
Mercedes Terrell 3
Penelope Cruz 3
Samaire Armstrong 3
Shannon Elizabeth 3
Tiina Lymi 3
Veronica Zemanova 3
Wilma Valtonen (Parhaat Paikat) 3
29. Alizee 2
Blanca Vlasic 2
Claire Forlani 2
Ewa Sonnet 2
Gwen Stefani 2
Jaana Pelkonen 2
Katie Holmes 2
Keira Knightley 2
Kelly Brook 2
Kiira Korpi 2
koo (Jatkoajan nimimerkki) 2
Nea (Tik Tak) 2
Nuppu Stenroos 2
Saija Palin 2
Sara LaFountain 2
Scarlett Johansson 2
Sienna Miller 2
Stacey Cadman 2


Yhden äänen saajat toistaiseksi:
A: Adriana Lima, Alicia Silverstone, Alyson Hannigan, Amanda Bynes, Amy Acker, Amy Lee, Angelina Jolie, Anna Kournikova, Anna Valle, Anne Mattila, Anne Mellström, Anni Sinnemäki, Ashley Judd, Aurora Snow
B: Beyonce Knowles
C: Carmela De Cesare, Carrie Underwood, Catherine Zeta-Jones, Chiaki Kuriyama
D: Daniela Eklund (Jatkoajan toimittaja), Delta Goodrem, Drew Barrymore
E: Eliza Dushku, Emppu (Tik Tak), Erica Rose Campbell, Erin Koivisto, Eva Mendes
F: Famke Janssen, Francine Dee
G: Gina Gershon
H: Hanna Pakarinen, Heini (Indica), Hilary Duff, Hillary Swank, Holly Valance
J: Jelena Dokic, Jenifer Leite, Jenni Nielikäinen, Jessica Biel, Jessica Simpson, Jonna Kosonen
K: Karoliina Blackburn, Kate Hudson, Katherine Moennig, Keyra Agustina, Kirsi Ranto,
L: Laura Birn, Lara Belmont, Leena Pöysti, Linn Githmark
M: Merikukka Forsius-Harkimo, Merituuli Lindström, Mette Mannonen, Mia Huovila (Jane), Michelle Rodriguez, Mikaela Inberg, Mimmu (Tik Tak), Minna (Lamourette), Minttu Mustakallio, Mischa Barton
N: Natalia Imbruglia, Nelly Furtado, Ninja Sarasalo, Noora (Tik Tak), Nora Syrjä
O: Outi Alanen
P: Paris Hilton, Paula Vesala, Peaches, Petra Nemcova, Piia Pasanen, Pikku Myy (Jatkoajan nimimerkki), Piritta Hannula
R: Ramona Gabathuler, Rhona Mitra, Rosa Kato
S: Salma Hayek, Sandra Bullock, Shania Twain, Silvia Saint, Susanna Rasilainen (Players)
T: Tiffany Towers, Tina Nordström, Trish Stratus
V: Virpi Kätkä, Vonzell Solomon
Y: Yasmeen Ghauri
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Senior
Yksi ymmärtäjä lisää ilmottautuu. Pidän viestiäsi lupauksena, joten pidättäydyn toistaiseksi äänestämisestä.

Koska tässä on koko ajan kysymys kauniista naisista, pitää olla tarkkana kielenkäytön kanssa. Muissa olosuhteissa koota voisi kutsua kisan "mustaksi hevoseksi", mutta mitä termiä tämäntyyppisen kisan osallistujista voidaan samassa merkityksessä käyttää? Onko koo kisan vaalea vaanija?

Entäs Swen-Erikin äiti, joka on selkeästi kisan jänis. Miksi häntä voidaan kutsua? Onko Sirje K. kisan vetovankkuri a.k.a junaa (siinä on siis j) taakseen haluava nainen?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti JHag


Entäs Swen-Erikin äiti, joka on selkeästi kisan jänis. Miksi häntä voidaan kutsua? Onko Sirje K. kisan vetovankkuri a.k.a junaa (siinä on siis j) taakseen haluava nainen?

Olen sen verran pervo, että paljastan yhden aivan karseen salaisuuden yksityisviesteistä jälleen.

Nimittäin Tallinnan Wayne paljasti minulle, että ensi vuonna tämän Sirje Kullin piukkusisko tulee kisaan mukaan.
Tämän snadin systerin nimi on kuulemma Anna Kull.

Joten voitte jo etukäteen henkisesti ruveta valmistautumaan äänestämään Anna Kullia.

Onneksi neidin etunimi ei ole kuitenkaan Kerjää.

Näillä mennään.

Perun muuten ääneni Regina Linnanheimolle. Enkä äänestä ketään. Vielä.
 

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Joten voitte jo etukäteen henkisesti ruveta valmistautumaan äänestämään Anna Kullia.

Onneksi neidin etunimi ei ole kuitenkaan Kerjää.

Sirjen ja Annan isoveli on kuulemma Ime, tosin sillähän ei tässä kisassa ole merkitystä.

En muista mikä oli kisan alkuperäinen ikäraja, mutta kyttäilin paria tytsyä lähempää netissä ja huomasin Catherine Bellin olevan 37 vuotias.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Kaikki turhat kommentit pois, tärkeä äänestys on käynnissä, panokset kovenee koko ajan. Ei täällä voi vaihdella alituiseen omaa suosikkiaan Regina on mielestäni epävirallisesti kisassa, ja nätti tyttö onkin, vaikkei Sirjelle olisi pärjännytkään. Jatkeaan normaalia äänestystä. (TP).
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pisteet ropisee

Viestin lähetti JHag
Koeta koo kirjoittaa vaikka vähän tyhmempiä juttuja, muuten kukaan ei usko että olet blondi?
yours sincerely, Jaymond Hagelstam
Nyt on tunnustettava reilusti, että en osaa. En kertakaikkiaan saa mitään ”blondimaista” aikaiseksi vaikka kuinka yritän.
Melkein vuorokauden olen näpytellyt ns. harjoitusviestejä mutta kaikki ovat yhtä asiallisia ja fiksuja, joukossa yksi oikein huuuippuälykkö kirjoituskin. Lähetin sen arvioitavaksi ja odotan vastausta henkeäni pidelleen.
Vitsi jos se jätkä ei ymmärrä mua, se on siis niin siisti tyyppi, mutta jännittää silti. Ihan kuin olisi muurahaisia mahassa. Vaikka voihan niitä siellä ollakin kun istuin eilen nurmikolla ja otin ilmakylpyjä. Minä niin nautin kun kesä tulee ja saa katsella kun luonto herää. Näkee kaikkia pikkueläimiä mitä ei ole pitkän talven aikana tavannut.
Meidän aittahiirikin tuli minua tervehtimään ja tein hänelle Valkovuokoista kukkaseppeleen. Ei se kauaa pysynyt hiirulaisen päässä kun sillä oli niin kova meno päällä, mutta varmasti se ymmärsi että olen sen ystävä.
Minä olen kaikkien ystävä, auringon, kuun ja tuulentuiverruksen. Rakastan elämää, se on niin helppoa. Jos on jotain pulmia niin voi vaikka alkaa haravoimaan tai polttaan roskia niin kaikki järjestyy.
Tähdistäkin löytää usein ratkaisun asioihinsa kun jaksaa tarkkaan katsella. Poikajuttujani usein kyselen tähdiltä, niihinhän horoskoopitkin perustuu. Nyt viimeisessä Mixissä olikin minulle tosi lupaava horoskooppi. Siinä sanottiin, että joku ajattelee minua kaukana ja haluaisi lähestyä minua vakavissa merkeissä. Minun pitäisi horoskoopin mukaan rohkaista tuota henkilöä. Mietin viimeyön, että kukahan se on. Se voi tietysti olla yks Bartholomeus. Tapasin hänet toissakesänä Finnjetillä kun olin menossa yhtä Paulia tapaamaan Budapestiin. Joku oli varastanut Bartholomeuksen rahat ja hän kysyi voisinko lainata hänelle ruokailua varten. Vitsit, että meillä oli hauskaa, syötiin juotiin ja tanssittiin koko matka. Lainasin vielä hänelle tuliaisia varten 100 euroa. Voihan olla, että just nyt se Bartholomeus on tulossa Suomeen ja haluaa maksaa nuo muutamat sata euroa takaisin. Silloin se ei voinut kun siltä oli pankkikortti unohtunut kotiin.
Vai olisiko se joku aikuisista lapsistani, he ovat jatkuvasti huolissaan minusta. Naurattaa oikein kun aina kyselevät, että kuinka sinä äiti oikein pärjäät kun olet tuollainen ?


Terveisin koo "Black Horse"

PS. En tavannut sitä Paulia kun sen vaimolla oli syntymäpäivä ja niille tuli sukulaisia, mutta ehkä ensikerralla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator
Perun muuten ääneni Regina Linnanheimolle.

Et voi perua sitä sillä multa Tulio !
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Saiko erkaa tai Niinimaata jo uudistettujen sääntöjen puitteissa äänestää?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
koo: Tuo oli todella sykähdyttävä ja kaunis kirjoitus, sulla ei ole mitään toiveita blondistatuksesta. Luulen, että se Bartholomeus on tulossa Suomeen päin. Näin häntä muistuttavan kaverin tanskalaisella autolautalla, missä hän toimi basistina. Komppi kulki kuin kolmijalkainen hirvi. Älä lue Mixiä, se on ihan mälsä lehti, lue mieluummin jotain nettilehteä. Esimerkiksi Jatkoaikaa! Siellä pääsee piireihin, kun menee just nyt Maajoukkueosioon kirjoittamaan: "Vittu Suomi on paska". Sillä saat jo kiekkoanalyytikon statuksen ja jos haluat olla todella guru, heitä sekaan jokunen pelaajakommenttikin. Esimerkiksi näin: "Vittu Suomi on paska, Ruutu oli paska, mitä se siellä tekee ja veskaripeliinkin sorrutaan taas". Näin olet piireissä ja voit löytää elämäsi prinssin. Toi Rööri vaikuttaa mun mielestäni mukavalta pojalta, hän voisi olla sinun juttusi? Voisitte tehdä nettitreffit ja sopia tapaamisen vaikka Mannerheimin (ankara panoveikko btw.) patsaalle. Ottakaa tuntomerkiksi kumpikin kannettava tietokone mukaan. Pöytäkonekin käy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös