Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 526
  • 1 006
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tämä ketju on kerrassaan huikea, ei voi muuta sanoa. Tahatonta ja erittäin tarkoituksenhakuista komiikkaa, sekä muutamia hyviä linkkejä.

Paskat mä ketään äänestä, omaa muijaani mieluiten, mutta kun sattuu olemaan vaan niin, etten hänen kuviaan anna teidän kuolattavaksi. Joten pidättäydyn äänestämästä (se aiempi postaus oli baitti).
 

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti vlad

Miksi leikki sitten muuttui todeksi? Tämä on varmaan monen osatekijän summa. Viimevuosien leikkimielisyys oli kuitenkin poissa likimain alkumetreiltä lähtien.

vlad.

Katakombiem mies, veinik. tämän homman pilasi ja typeryyksillään houkutteli mukaansa Jatkoajan yksinkertaiaemmalla aivokapasiteetilla varustetun kansanosan.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Jääkoneenkuljettaja
Tämä ketju on kerrassaan huikea, ei voi muuta sanoa. Tahatonta ja erittäin tarkoituksenhakuista komiikkaa, sekä muutamia hyviä linkkejä.

Paskat mä ketään äänestä, omaa muijaani mieluiten, mutta kun sattuu olemaan vaan niin, etten hänen kuviaan anna teidän kuolattavaksi. Joten pidättäydyn äänestämästä (se aiempi postaus oli baitti).

Täysin samaa mieltä. Antaa Zillan voittaa niin ei tule itku kurkkuun näiltä ass suckereilta.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ouzala
Voi vittu mitä idiootteja! Mä äänestin Beyoncea ihan just sen takia et jos joskus saisin siltä. Niin varmaan joo. Helvetin nättiä et jotkut munattomat on pahoittanu "zillan" mielen. Vittu menkää ottamaan runkoo ja miettimään mitä tuli tehtyä!!

Jos nyt tähän Ted Raikkaan viestiin, "Luulevat raukat saavansa jotain...", takerrutaan (mikä itseasiassa oli vastaus allekirjoittaneen viestiin) niin tämä ketju menee entistä suuremmaksi komediaksi - tai oikeastaan kyse on jo tragikomediasta koska huumoripitoiset viestit ovat saaneet lisäkseen asiatonta yksityisviesten suoritettua haukkumista.

Kaikesta huolimatta allekirjoittanut näkee edelleen tämän girlzilla-ilmiön humoristisena ja huvittavana jossa kaverit ja vähemmän kaverit äänestävät "tuttua" kasvoa koska "näin kuuluu tehdä" koska hän on heille konkreettisemmalla tapaa tuttu ja osa kenties menee vieläkin pidemmälle mieltäen asian siten etteivät voi olla äänestämättä girlzillaa koska tuntevat tämän eivätkä kavereina halua äänestää ketään muuta kuin kaveriaan, (vaikka girlzilla kenties toivoisikin toisenlaista suhtautumista).

Kaikesta huolimatta mielenkiintoinen ilmiö täällä Jatkoajassa tämä girlzilla.

vlad.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vuoroin vieraissa

Viestin lähetti krobbe
Katakombiem mies, veinik. tämän homman pilasi ja typeryyksillään houkutteli mukaansa Jatkoajan yksinkertaiaemmalla aivokapasiteetilla varustetun kansanosan.
No ehkä Veini oli lukenut Kiekkoleidikisa 2002 alkaa nyt - ketjun ja uutena kirjoittajana ajatteli, että tuollaiset Swen Eerikin äidit kuuluvat näihin "missi" kuvioihin.
Tuolloin 2002 oli Olga-Irinaa, paikkakunnalta nimeltään Rago Baljaana. Myös Anna Elina Horola Kyrpäjärveltä joten Veini saattoi vaan erehtyä tästä leikkimielisyydestä.
Silloin 2002 vedettiin myöskin herneet nenään...
ja syyttävä sormi näytti erääseen moderaattoriin...
...elämä on


Terveisin koo
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti vlad
mielenkiintoinen ilmiö täällä Jatkoajassa tämä girlzilla.

vlad.

Ei tässä kyse mistään ilmiöstä ole omalla kohdallani. Oma ääneni meni vallan jollekin muulle, eikä minulla ole vitunkaan väliä voittaako zilla vai ei.

Minua vain yksinkertaiseti vituttavat nuo räkänokkaiset runkkarit, jotka lähtivät vetämään henkilökohtaisuuuksia mukaan. Huomaa kyllä että kyseiset runkkarit ovat täysiä kakaroja, eivätkä omaa vähäisiäkään herrasmiesmäisiä käytöstapoja. Äidin poikia luultavasti jokainen.


Nännimäinen. Tervetuloa mukaan. Ota katuharja ja lapio kainaloon. Ei jää kuin siivottavaa.

K
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Alunperin ymmärsin Predatorin toiveen pitää tämä äänestys vapaalla puolella sen turhailun sijaan. Ketjua oli hauska lukea, kunnes hiekkalaatikko kävi liian pieneksi. Luettuani parin viime päivän tuotokset toivon, että tämäkin ketju olisi siirretty sinne, missä ei ole pakko käydä, ellei vasiten halua. Sääntökinastelut vielä jotenkin ymmärrän, väärinkäsityksiä kun keskustelupalstoilla tulee harva se päivä. Mutta se, että kisailun järjestäjät ja äänestyksen kohteet alkavat saada herjaavia yksityisviestejä ja julkisempaakin riepottelua nimimerkkien takaa... voi taivas teidän kanssanne! Liityn Kaiserin ja Nännimäisen taakse jonoon, vaikka väkivallan vastustaja olenkin, noin periaatteesta. Saunan takana on aina tilaa.
 
Suosikkijoukkue
JOKERIT, D.I.F., Sergei Fjodorov
Ei näin!

Haloo! Vittu, siis mitä jengiä täällä oikein pyörii? Katakombien pojat ja muut hanslankarit voi mennä peiton alle piiloon, siellä saa varmasti.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ouzala
Niin mahdoitkohan nyt vastata oikeaan viestiin. Mä en oo Ted Raikas...

Vastasin täysin oikeaan viestiin, veikkasin vaan, että tämä show on osaltaan saanut alkusta tuosta Ted Raikkaan viestistä:

"Luulevat raukat saavansa jotain...",

kun kerran itse kirjoitit seuraavaa:

"Voi vittu mitä idiootteja! Mä äänestin Beyoncea ihan just sen takia et jos joskus saisin siltä."

Jos arvelin väärin niin moka on minun.

vlad.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe
Katakombiem mies, veinik. tämän homman pilasi ja typeryyksillään houkutteli mukaansa Jatkoajan yksinkertaiaemmalla aivokapasiteetilla varustetun kansanosan.

En nyt veinikretskin niskaan kaikkea kaataisi, ennen sitä ketjussa vilisi jo ehdokkaita "perspanosta" lähtien...

Epäilenpä myös, että nuo tiukahkot sääntöraamit osaltaan saivat "pirun" muutamissa kirjoittajissa irti.

vlad.
 

krobbe

Jäsen
Re: Ei näin!

Viestin lähetti Jokerit Forever
Haloo! Vittu, siis mitä jengiä täällä oikein pyörii? Katakombien pojat ja muut hanslankarit voi mennä peiton alle piiloon, siellä saa varmasti.

Ei näin, Jokeritkin häpeää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti krobbe
Onko joka vuosi ollut yhtän tiukahkot saannöt, jos näin niin miksi nyt näin?

Ennen päteviä ehdokkaita ovat olleet myös Mervi Tapolat sun muut eli ennen ei ainakaan ole ollut mitään ikärajoja rajaamassa ehdokkaita päteviin ja ei-päteviin.

Harmi kun Predator ehti poistaa avausviestistä säännöt niin tämän tarkempaan en voi kommentoida eroavaisuuksia nykyisen ja aiempien äänestysten välillä.

vlad.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Ei helvetti mitä menoa... Kuka saatanan urpo rupeaa lähettelemään yksityisviestejä jonkun kesätyttökisassa hylätyn äänen takia? Predator kisan järjestäjänä saa minun puolestani määrätä minkälaiset säännöt tahansa tähän kisaan. Jos ei tykkää säännöistä, voi mennä jollekkin muulle hiekkalaatikolle leikkimään. Aloittaisivat oman kisan jos tämän säännöt eivät kelpaa.

Predator ja Girlzilla voisivat muuten ilmaista tässä ketjussa ko. taliaivojen nimimerkit ja kopioida "parhaita" yksityisviestejä "hyvät naurut netistä" -ketjuun. Saisimme kaikki nauraa näille taliaivoille.

- tinke-80
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Tinke-80
Jos ei tykkää säännöistä, voi mennä jollekkin muulle hiekkalaatikolle leikkimään. Aloittaisivat oman kisan jos tämän säännöt eivät kelpaa.

Kuinkas avaat jos kisa tyrmätään sillä ettei se ole aito ja oikea kesätyttöäänestys?

Täsmennetään, itse en ole avaamassa tai avannut mitään vastaavaa äänestystä, mielenkiintoni ei riittäisi ääntenlaskun suorittamiseen - niin paljoa eivät minua kuitenkaan kesätytöt kiinnosta.

Se on kuitenkin melkoinen varmuus, että liian tiukilla säännöillä leikkimielinen kisa muuttuu liian totiseksi väännöksi ja jopa nähdynlaiseksi kukkotappeluksi.

Viisasta olisi pysyä poissa tästä ketjusta...

vlad.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Miten mulla tulee mieleen vuoden 2002 (okei, muistin aluksi 2003, olin väärässä) tapahtumat...tämä ketju toki voi toimia alustuksena
aikakone

Kenen mielestä kuulostaa tutulta:
"TÄMÄ KILPAILU ON PERUUTETTU! Syy löytyy kun luette aikaisempia tekstejä. SIIS MINÄ PERUUTAN TÄMÄN KISAN NYT!"

Asiaan liittyen, älkää kiusatko predaa liikaa, hän voi taas suuttuessaan lähteä palstalta

Viite 2

Tuo tapahtui siis viimeksi kun Predan huumorintaju joutui kritiikin kohteeksi...nyt siis Preda onkin ilmeisesti syyttäjän tontilla vaatien asiallisuutta?

Ei mulla muuta. Nojoo, itseasiassa noihinkin ketjuihin viitaten en kyllä ymmärrä ihmisten tarvetta alkaa spämmäämään yksityisviestejä yms. tällaisissa asioissa. Lähinnä sellainen haiskahtaa pahemman luokan idiotismilta. Sitä voidaan sanoa, että nettikeskustelussa uskaltaa sanoa enemmän kuin mitä tosielämässä, mutta en jos ei uskalla sanoa joitain asioita edes julkisessa nettikeskustelussa vaan juttu pitää viedä yv-asteelle...

Jottei tämäkin viesti jäisi täysin torsoksi, äänestän Garden State-leffan innoittamana Natalie Portmania. Ja ohimennen voisin suositella ko. leffaa keskustelijoillekin.
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minä nyt ole kotona itkien näitä juttuja lueskellut, enemmänkin olen sitä mieltä että nämä yv:t ym. on aika turhia.

On ero siinä arvosteleeko julkisesti Eva Wahlströmiä vai minua, Eva kun tuskin lukee jatkoaikaa monta kertaa päivässä. Toisaalta kaikilla on oikeus mielipiteeseensä että kai pitäisi vain sanoa että bring it on, kyl mä kestän.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti vlad
, (vaikka girlzilla kenties toivoisikin toisenlaista suhtautumista).

Kaikesta huolimatta mielenkiintoinen ilmiö täällä Jatkoajassa tämä girlzilla.

vlad.

En mitenkään haluaisi ajatella että kyseessä olisi ilmiö...

Toki se tuntuu kivalta jos joku tuntematon näkee kuvan ja kehuu nätiksi. Ei mulle ole "tutut" antanu tässä kisassa kuin ehkä 3-4 ääntä. Mä pidän itseäni ihan kohtuullisen näköisenä tyttönä, mutta härreguud, kai mäkin peiliin katsomalla huomaan että ei sieltä Jessica Alba tuijota takaisin. Mutta makuja on monia! Oon saanu yv:itä jossa mua on haukuttu itsekeskeiseksi teinihoroksi jolla on hyvä ulkonäkö noussut hattuun. NÄMÄ viestit ovat turhia. Kyllä minä sen kestän jos joku sanoo että olen tavallinen naama. Välillä sitä vaan toivoisi että ihmiset vaivautuisivat tutustumaan ensin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti girlzilla
Oon saanu yv:itä jossa mua on haukuttu itsekeskeiseksi teinihoroksi jolla on hyvä ulkonäkö noussut hattuun.

No voi sun saatana. Mä olen ollut siiinä uskossa, ettäö tällä palstalla on keskimääräistä fiksumpaa porukkaa. Olin todella väärässä.

Mitä jos laittaisit nuo viestit eetteriin nimimerkkien kera. Minä ainakin haluaisin nähdä, minkälaisia vittumarkoja palstalla hilluu.

K
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti girlzilla
Oon saanu yv:itä jossa mua on haukuttu itsekeskeiseksi teinihoroksi jolla on hyvä ulkonäkö noussut hattuun. NÄMÄ viestit ovat turhia.

Nämä tällaiset yksityisviestit ovat tietty hyvin ikäviä - ja turhia.

Jollei palstalla ole rohkeutta julkisesti lausua toisesta mielipidettään on tällaisen lausuminen yksityisviesten varsin arvelluttavaa touhua, etenkin jos viestien sisältö on painokelvotonta tekstiä huoritteluineen.

Sen sijaan itse olen täysin varautunut siihen, että joku saattaa julkisesti arvostella minua, sen hyväksyn ja ymmärrän. Sen sijaan piilossa tapahtuva nimittely ja ivaaminen ei saa minut muuta kuin hymähtämään ivallisesti.

vlad.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kaiser Soze
Mitä jos laittaisit nuo viestit eetteriin nimimerkkien kera. Minä ainakin haluaisin nähdä, minkälaisia vittumarkoja palstalla hilluu.

K

Niin, mikään Jatkoajan sääntökään ei taida kieltää yksityisviestien julkaisemista julkisella paikalla, joten anna palaa Zilla.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti girlzilla
Ei mulle ole "tutut" antanu tässä kisassa kuin ehkä 3-4 ääntä.

Mutta makuja on monia! Oon saanu yv:itä jossa mua on haukuttu itsekeskeiseksi teinihoroksi jolla on hyvä ulkonäkö noussut hattuun. NÄMÄ viestit ovat turhia. Kyllä minä sen kestän jos joku sanoo että olen tavallinen naama. Välillä sitä vaan toivoisi että ihmiset vaivautuisivat tutustumaan ensin.

Mä en voisi äanestää tuttua, kuten sinua Girlzilla. Älä välitä, parempi hampaissa kuin pois mielestä ja sä et ole mikään "Tiina Tasalakki". : )

Leikkimielinen kisamme jatkukoon. Äänestän vihdon viimein, Janina Frostell vie edelleen ääneni.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Niin no.

Eipä noita Mervi Tapoloita/Anneli Jäätteenmäkiä sun muita ällötyksiä ole ennekään hyväksytty ehdokkaiksi vaan heidän on laitettu erillissen kauhugalleriaan, mikä heille varsin oikea paikka onkin.

Älä zilla huoli näistä palstan omista vittumarkoista. Söpö tyttöhän sinä olet, vaikka en sinua ole koskaan äänestänykään.

Ai niin, nyt varmaan minäkin sitten haluan XXXXXX.

-ipa rules
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös