Jatkoajan Kesätyttökisa 2005

  • 227 545
  • 1 006

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Vittu mitä perseilyä.

Joku antaa sääntöjen rajamailla olevan "huumoriäänen" -> Herra Iso Herra vetää kahvit nenäänsä, koska leikkimielisessä kilpailussa ei tällaista suvaita -> toinen kysyy asiallisesti tarkennusta sääntöihin -> Herra Iso Herra (jonka kuva muuten löytyy sanakirjasta "mukahauskan" kohdalla) sisäistää kysymyksen vittuiluna samalla julistaen itsensä natsiksi ja teloittaen isoon ääneen koko äänestyksen marttyyrilaukauksella -> Herra Iso Herran dickride-fanclub astuu kuninkaansa taakse ja herättää kilpailun henkiin samalla tylyttäen täysin asiallisesti ketjussa esiintyneen nimimerkin.

Säännöissä ja El Jefen toiminnassa oli ristiriita, jonka takia hän sulki kisan ja hävitti säännöt. Ei mitään sen kummempaa. Ihan turha ottaa mitään (olemattomia?) yksityisviestejä tähän mukaan, niiden taaksehan onkin helppo piiloutua.

Mulla ei todellakaan ole mitään tätä kisailua vastaan enkä todellakaan ota tätä oikeasti näin vakavasti, mutta hrrra Päätuomarin plus Ruskeakielet ry:n toiminta vaan pistää ihmetyttämään ja jopa naurattamaan. Ei mikään protestiääni (oliko sellaisia? perustelut?) tilannetta tähän naurettavaan farssiin ajanut, vaan hallituksen suhtautuminen.

No niin, jatkakaa niiden teinihorojen kuvien postailuja. Minä lähden nyt lomailemaan muille maille eikä sinä aikana nimim. Predator saa sijaa ajatuksissani, vaikka onkin maailman napa. Hyvää kesää ja hoitakaan nyt kisa loppuun kun kerran aloitittekin.

PS. Charlize Theronia olisin minäkin äänestänyt jos olisin saanut. Siis äänioikeuden.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Viestin lähetti vlad

Taidanpa minäkin antaa ääneni jotta perseennuolentakerholaiset eivät liiaksi pääse jylläämään tässä skabassa.

Mitäs helvetin perseenuolemista sellainen on, jos avautuu jonkun tuntemattoman nimimerkin äänestysketjun puolesta? Mua ei kiinnosta pätkääkään kuka on "Predator" tai ketään muukaan Jatkiksen kirjoittaja, mutta on se nyt perkele, kun tulee näitä perseenuolijafetistejä itkemään, jos erehtyy tukemaan jotain nimimerkkiä ansioituneen toiminnan johdosta. Kesätyttö -äänestyksellä on jo katsos Jatkoajan historiassa ihan oikea ja hieno perinne, niin onko niin helvetin vaikeaa yrittää noudattaa sääntöjä ilman saivarteluja, kun paskanjauhannalle on ihan riittävästi omiakin ketjuja?


Viestin lähetti Playmaker

Mulla ei todellakaan ole mitään tätä kisailua vastaan enkä todellakaan ota tätä oikeasti näin vakavasti hrrra Päätuomarin plus Ruskeakielet


Ja turha Playmaker väittää vuodatuksesi jälkeen, ettet ota kisaa vakavasti. Käypä ennen lomille lähtöjäsi vaikka laittamassa tagisi Sean Gagnon -addressiin Jokeriosiolla, mielummin kuin nuoleskelet tämän ketjun terrroristipaskoja.

Nyt sorruin terrorismiin itsekin, joten kesätytöksi äänestän, tunnelmiin sopivasti, suklaaihoista American Idolia nimeltä Vonzell Solomon.


edit. quotet kohdalleen
 
Viimeksi muokattu:

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tästä tulee mieleen se historian ensimmäinen kauneuskilpailu kun troijalaisen prinssin Pariksen piti valita Athenen, Heran ja Afroditen väliltä (jos nyt oikein muistan). Swen-Eerikin äiti ei osallistunut. Kuinkas kävikään? Leikkimielisestä kamppailusta syntyi Troijan sota eikä oikein mikään mennyt putkeen. Tarinan opetus lienee että liian vakava suhtautuminen kauneuskilpailuihin voi johtaa arvaamattomaan myyttiseen spektaakkeliin ja että kantapäät kannattaa pitää suojattuina. The face that launched a thousand messages...
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti lenno
Siinä on sitä jotain. Ääneni menee siis Kelly Brookille

Herranjumala mikä rintavarustus yhdistettynä muuhun olemukseen.

Josko minäkin nyt antaisin ääneni: Eva Wahlström.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Täältä myös ääni eli Eva Wahlström.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Minäkin äänestän Eva Wahlströmiä.

Tää on muuten ihan loistava ketju !
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Panzerfaust
Mitäs helvetin perseenuolemista sellainen on, jos avautuu jonkun tuntemattoman nimimerkin äänestysketjun puolesta?

En todellakaan tarkoittanut, että nämä Predatorin puolustajat olisivat näitä perseen nuolijoita, kyse tästä ilmiöstä "kiva kiva äänestetään girlzillaa kun kerran on jatkoaikalainen".

Siksi kannatusääni meni Evalle Swen-Eerikin äidin sijaan.

vlad.

edit: e.
 
Viimeksi muokattu:

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Ted Raikas
Luulevat raukat saavansa jotain...

Siis MITÄH? Eikö me saadakkaan?? No minä kyllä vaihdan sitten ääneni ja HETI, jos se on säännöissä sallittua. Onko?

edit: Niin ja laittakaa listoihin vaikka tähdellä ne, joilta saa, niin on helpompi äänestää.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ted Raikas
Luulevat raukat saavansa jotain...
Toi on muuten täysin totta, onneksi sä kirjoitit tuon kun en itse ole kehdannut.
Aika säälittävää.

ps. Naisasiat-ketjun vois sulkea.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitkän ja hartaan miettimisen (noin 3 sekuntia) jälkeen päädyin äänestämään nimimerkkiä Girlzilla. Enkä oleta muuten saavani mitään. Koskaan. Ikinä. Missään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ted Raikas
Luulevat raukat saavansa jotain...

Mikäs mylläri siellä on pulla suussa kertomassa ketä täällä saa äänestää ja millä perusteella? Ja mikä sinä olet kertomaan mikä syy on parempi kuin toinen?

Kauneus on katsojan silmässä ja jos sinua sattuu miellyttämään Natalie Portman niin ei kai se ole sinulta mitään pois jos täällä jotkut tykkää enemmän kotimaisesta naapurintyttömäisestä Girzillasta tai jopa Swen-Erikin äidistä?

Onko muuten vain Girlzillaa äänestäneet haavemaailmassa eläviä raukkoja vai onko listalla muitakin joita äänestämällä leimautuu saamattomaksi raukaksi?

ps. Niin ja sinähän Ted Raikas varmasti äänestit Natalie Portmania puhtaasti älyllisen perustein.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti flintstone

ps. Niin ja sinähän Ted Raikas varmasti äänestit Natalie Portmania puhtaasti älyllisen perustein.
Heh, muuten hyvä, mutta en äänestänyt neiti Portmania.

Taas tuli tässä todettua, että se koira älähtää...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan hyvää läppää ketjussa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Ted Raikas
Heh, muuten hyvä, mutta en äänestänyt neiti Portmania.

Taas tuli tässä todettua, että se koira älähtää...

No voih, menikö se äänikin väärin. Ja minä valitettavasti kerkesin jo mokaamaan ääneni kanssa joten tällä kertaa en saa sillä Girlzillalta mutta onhan meitä samanlaisia raukkoja täällä Swen-Eerikin äidin oven takanakin jonossa jo useita. Ois kuule sinunkin kannattanut keksiä aikasemmin että täällä äänen antamalla saa varmasti. No ehkä sullakin Ted on parempi onni ensi kerralla.

Ei muuten taida olla parempaa iskurepliikkiä baaritiskillä kuin et "mä muuten äänestin sua jatkoajan kesätyttö äänestyksessä", sen kun sanot ni se on sitten menoa...

Edit: ja vai meni se Tedin ääni japanilaiselle koulutytölle Chiaki Kuriyamalle. Tosi miehisen miehen valinta ja ennen kaikkea kaukana raukkamaisuudesta.
 
Viimeksi muokattu:

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti flintstone

Ei muuten taida olla parempaa iskurepliikkiä baaritiskillä kuin et "mä muuten äänestin sua jatkoajan kesätyttö äänestyksessä", sen kun sanot ni se on sitten menoa...
On varmasti parempiakin repliikkejä olemassa, mutta tuskimpa tuo äänen antaminen ainakaan mahiksia huonontaa?
Eikä mun mielestä oleellista ole se saako äänestämällä vai ei, vaan se, että kuvitteleeko äänestäjä edes vähän parantavansa asemiaan. "Jospa se JA-miitissä muistaisi minut, hmmm".
Nythän mä täällä kerron mitä muut ovat äänestäessään ajatelleet. Enhän mä näin voi tehdä. Lopetan.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Ette kai te nyt ihan tosissanne kuitenkaan ole? Annetaan kaikkien kukkien kukkia, niin natalieportmanien kuin mervinykästenkin, ja ihaillaan niitä mitkä omaa silmää miellyttävät. Ei tällainen mukava äänestys saa olla noin vakava asia kenellekään. Tehkää siis niinkuin minä teen, eli käykää ihastelemassa äänestyksessä mukana olevien neitojen ulkoisia avuja vaikka siellä intternetissä.

Kohta alkaa muuten kesämekkoja näkyä katukuvassakin.
 

rectum

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
Viestin lähetti Master Chief
No nyt se on taas pelaamassa rantalentistä. Pelaajat taitaa muuten tahallaan tähdätä niitä palloja korkealle, kun Nelliltä meinaa välillä karata omat "pallot". Huoh, best show on tv. Ja perskule, pian se loppuu taas. ;(

Pelit taas käynnissä. Aika pakkaus toi Nelli.

Penkkiurheilijan vaikea valinta: Maikkarilta tekstiviesti-rantalentistä vai Eurosportilta Snookerin MM-kisojen välieriä?
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tästä kisasta taitaa puuttua vaan se, että minä teen marttyyrit ja vetäydyn kilvasta? Voisin luovuttaa kaikki ääneni joko Swen-Erikin äidille tai vaihtoehtoisesti vaikkapa jollekin jatkoajan miehistä.

Sitä en toisaalta ymmärrä että onko sitä nyt pakko pistää joidenkin osalta aika henkilökohtaista ja loukkaavaa sanailua minua kohtaan? En ole asettunut missikandidaatiksi, eli en käsittääkseni ansaitse mitään sen suurempia nootteja... Ja toisaalta olen hyvin samaa mieltä monien teidän kanssanne. Se "äänestetään joku nimimerkki kesätytöks" meni jo, se tapahtui jo vuonna 2003. Minun puolestani nyt voitaisiin valita joku joka ei käytä aikaansa jatkoajan ääressä.
Näissä haukkumisissa viittaan ketjun lisäksi myös erinäisiin yksityisviesteihin ym. keskusteluihin.

Nim. What the hell did I do...
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti girlzilla

Nim. What the hell did I do...

Äläs nyt Zilla nokkas kopauta tälle leikille ja itkulle. Olet kivan pirtsakka, kaunis ja reipas nuori neito, joka on jaksanut meitä sekopäisiä karvaperseitä katsella tällä palstalla jo monta vuotta. Hatunnosto siitä.

Muutama vesipää voisi tosiaan käydä editoimassa kommenttejaan ja poistaa loukkavuudet. Meillä ei tällä palstalla tosiankaan ole liikaa naispuolisia kiekon seuraajia, jotes ollaan ihmisiksi ja käyttäydytään kuten miehet.


Muutenhan tää on vaan hauska ketju. Kuin vanhat ämmät tappelemassa viimeisestä parista jari sillanpään kalsareita.

Anna äänesi protestina "Persepano":lle. Sehän on hemaiseva sussu.

K
 
Viimeksi muokattu:
Nyt olisi ihan älyttömän hauskaa, jos joku äänestäisi vaikka Taikurimummoa tai Seppo Hovia ja lähettäisi vielä Predalle aiheesta yksityisviestin.

Ja perään voisi laittaa postauksen, jossa kertoisi kaikkien muiden äänestäneen väärin. Sekin olisi hyvä juttu ja samalla merkki ylivertaisesta älykkyydestä ja yksilöllisyydestä.

Kuka ehtii?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti girlzilla
Sitä en toisaalta ymmärrä että onko sitä nyt pakko pistää joidenkin osalta aika henkilökohtaista ja loukkaavaa sanailua minua kohtaan?

Tämä on kyllä äärimmäisen valitettavaa koska muutenhan ketju on täysin omassa sfäärissään - ei tule helpolla löytymään tämän keskustelun voittanutta: arktinen mieshysteria riemukkaasti valloillaan. Mutta tietysti pitäisi ehdottomasti jättää täysin viattomat ihmiset rauhaan vaikka tunteet kovasti kuohuisivatkin.

Ainoa pieni korjaus on että Swen-Eerikin äiti (kisan selkeä moraalinen voittaja) kirjoitetaan pitkällä e:llä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös