Olen päättänyt, että tämä KesäRinki pidetään alkuperäisessä aikataulussa eli 13.6.2020 Tokoinrannassa alkaen klo 15. Tämä siksi, että koronatilanne tuskin muuttuu ihmeemmin kesän aikana ja toiseksi tuo päivä sopii minulle yksinkertaisesti parhaiten koko kesänä. Accuweather ainakin lupailee hyvää keliä tuolle päivälle, mutta toki noin pitkälle lähes mahdoton ennustaa tarkasti. Jos oikeasti sattuu joku koko päivän kaatosade niin sitten tapahtuma siirretään johonkin läheiselle katetulle terassille.
Muut alkuperäiset aikataulusuunnitelmat on peruutettu, koska futistakaan ei pelata tänä kesänä. Keksitään jotain, jos joku vielä kykenee jatkislaisia nähtyään konttaamaan johonkin anniskelupaikkaan pussikaljojen jälkeen.
Jos joku haluaa etäosallistua niin pyydän ilmoittamaan tähän. Koko tapahtumaa en akun kulumisen takia pysty lähettämään, mutta voidaan toteuttaa joku about tunnin slotti kun etäillään. Jos ei ketään muuta kiinnosta niin ainakin nimimerkille
@HPL76 soitamme Romaniaan facen messengerillä, kun se yhteys ainakin tuntui toimivan viimeksi hyvin. Jos on enemmän halukkaita eivätkä kaikki halua minua facekaverikseen niin voin pistää pystyyn jonkun skype miitin, jossa voi olla vaikka omalla nimimerkillä.