Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020

  • 19 979
  • 146

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi kyllä ihan helvetin hieno ajatus noi tukkahevietkot tai jatkot, ihan miten vaan. Mötikkää, Leppardia ja kaikkea vastaavaa. Cinderellaa, Dokkenia, Rattia, Poisonia jne.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Täältä löytyy myös sähkökitara, jota yrittelen opetella uudestaan soittamaan. Pitänee pitää itselle joku intensiivinen tukkahevikurssi, noin vetäistä noita teille ihan livenä :)
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olisi kyllä ihan helvetin hieno ajatus noi tukkahevietkot tai jatkot, ihan miten vaan. Mötikkää, Leppardia ja kaikkea vastaavaa. Cinderellaa, Dokkenia, Rattia, Poisonia jne.

Ja jos @Punamusta on menossa vielä armeijaan, niin voidaan jakaa neuvoja eli kuittailla. Kun minä olin siellä silloin 20 vuotta sitten nönnönnöö.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kuka muuten tuo rummut?
Minulla on Kiinasta tuotuja syömäpuikkoja. Kai nuo kapuloista menee kun ei niillä mitään käyttöä täällä muuten ole. Pöytää vasten voi hakata tahtia kun ei oikein rummuntapaisia muuta täältä löydy.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nönnönnöö vaan, hähhää. Pääasia että on tukkaheviä ja hyvää seuraa. Minulla olisi tosiaan edessä intti 6. heinäkuuta maanantaista alkaen. Vaarana tosin on, että se lykkääntyy, jos minulle annetaan lääkärin toimesta diagnoosia jostain pakko-oirehäiriöstä. Minulla on se vaivana joka päivä, ollut koko illankin. Yritän kamppailla. Melkein tekee mieli tarttua välillä pulloon sen vuoksi...

Muistan, miten minua itseänikin pelotti ihan helvetisti, kun menin inttiin. Mutta kyllä sieltä selviää. Fiksut pärjää aina, ja sinä @Punamusta olet varmaan just niitä. Voisit päästä joihinkin erikoistehtäviin, vaikka kirjuriksi. Itse olin kirjurina, ja se oli vähän sama juttu kuin olisit ollut sivarissa ja käynyt silti intin. Passi tulee silti kouraan.

Suosittelen tätä. Yritä kirjuriksi ja kaikkiin muihin erikoistehtäviin. Mutta jos käyt intin, niin ei sitä ikinä kadu. Eikä sitä tartte ikinä selittää missään.

Nimim 2/96 Vekara
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjuriksiko? Tuohan on hyvä idea. Kiitos! Voisi olla juuri meikäläisen juttu. Tahtoisin tosin päästä mahdollisimman pikaisesti pois kasvattamaan taas hiuksia... no, kirjuriksi vaan silti.

Kirjurit, lähetit, kaikki tällainen toimistojengi. Yritä sinne. Voit vetää intin aika nopeasti ja vaivattomasti.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ööh, väärä ketju ehkä kysyä mutta missä komppaniassa? Itse olen samaa erää 2JK.

Ei lainkaan väärä! Viestipatteri II/96. Nää jengit muodostui aina ihanasti kymenlaaksolaisista, karjalaisista ja stadilaisista. Erilaisia tyyppejä, mutta välillä ihan saatanan hyvä meno juuri siksi.

Meillä on varmaan paljonkin yhteisiä tuttuja intissäkin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tää alkaa olemaan ku jostain Jani Toivolan päiväkirjasta, jampat kehuu toisiaan komeiksi ja julistavat käyvänsä kuumina. Kutumusiikista on jo päästy sopuun, ja patjat on lattialla ja varmuuden vuoksi vielä jotkut kiinalaiset sauvat ojennuksessa, sinne sit vaan junaa tekemään. Vetti osannee neuvoa käytännön asioista jos ootte ekaa kertaa konnarina hiilivaunussa. Tosin puheidenne perusteella moinen on varmaan ihan perus tiistaita. Onks se niin että komein kaveri on veturina, ja sen edessä on sit peili niin että loput vaunut voivat ihailla tämän kasvonpiirteitä samalla kun juna kulkee taas, kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tää alkaa olemaan ku jostain Jani Toivolan päiväkirjasta, jampat kehuu toisiaan komeiksi ja julistavat käyvänsä kuumina. Kutumusiikista on jo päästy sopuun, ja patjat on lattialla ja varmuuden vuoksi vielä jotkut kiinalaiset sauvat ojennuksessa, sinne sit vaan junaa tekemään. Vetti osannee neuvoa käytännön asioista jos ootte ekaa kertaa konnarina hiilivaunussa. Tosin puheidenne perusteella moinen on varmaan ihan perus tiistaita. Onks se niin että komein kaveri on veturina, ja sen edessä on sit peili niin että loput vaunut voivat ihailla tämän kasvonpiirteitä samalla kun juna kulkee taas, kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen.
Tästä tulee ihan mieleen ne jotkut videot joita olen nähnyt interwebsin ihmemaailmassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka on Jani Toivola? Valaise tietämätöntä jonnea, kiitos

Kato Velmuilija Googlesta. En tiedä onko teillä siellä Porissa tosiaan totuttu tommosiin, joten varoituksen sana: se ei ole likaa, ja hän on ihan kunnossa, ei tarvitse hätääntyä.

Niin ja siis homoilukin on ihan OK, ei sitä tarvitse hävetä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juuri näin. Ja @FASlapsi on tuolla miitissä ensimmäisenä paikalla klo 10:00 ku eihän mensalainen myöhästy mistään ja aika on vain jonkunlainen käsite. Junassa fasu on ensimmäisenä tietenkin (älykkäimmät eteen) kiinalaiset sauvat kädessä.

Jos pitäisi valita, hyppäisinkö isoon käynnissä olevaan tehosekoittimeen missä on laavaa, sirkkelinteriä ja Jokeri-faneja, vai tähän kesärinki-juttuun, niin olen jo täällä tehosekoittimessa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä idea, oikeasti. Täytyy jossain välissä, viimeistään intin alussa ottaa selkoa kirjurin hommista. Kiitos vielä kerran.

Siis kaikki sellainen sivarilta kuulostava homma. Yritä niihin. Toimisto, keittiö ja kaikki sellaiset. Toimisto on kyllä parempi, spadena joudut kyllä usein metsään.

Itse rallattelin kirjurina, ja kyllä kannatti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikös se mene enemmänkin etelään?

En minä saatana tiedä, menkää mihin ilmansuuntaan vaan mutta muistakaa kuitenkin ettei ole soveliasta julkisilla paikoilla junailla, että jos vaikka siellä patjojen päällä jotain ympyrää kuitenkin menisitte? Ajatelkaa lapsia, mutta älkää sillee ku Michael Jackson.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Täytyy sanoa että kasarihevin fanaattisena ystävänä kovetun tästä hieman.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis kaikki sellainen sivarilta kuulostava homma. Yritä niihin. Toimisto, keittiö ja kaikki sellaiset. Toimisto on kyllä parempi, spadena joudut kyllä usein metsään.

Itse rallattelin kirjurina, ja kyllä kannatti.

Kirjurit on kaikkien tosi äijjjien naurunaiheena, ja niiden päälle räitään ruokajonossa ja he saavat harva se yö sukkasaippuaa. Yleensä kirjureiksi määrätään ne ressukat jotka ei muuten pärjää. Tosi äijjjjät menee aukkiin, ne kaikki Pamela Anderssonin kanssa videoilla esiintyneet pitkätukatkin on salee käyny aukin. Kirjurit ei Pameloiden videoilla esiinny.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ainakin minua sekä Jania vaikuttaisi yhdistävän päiväkirjan pitäminen. Aika nice.

Onhan se Jani tavallaan joo aika nais. Salee on kahden hengen junassa mieluummin veturi ku hiilivaunu, eli vähän niinku naisen roolissa, tietkö. Siinähän voi samalla päiväkirjaankin kirjotella päivän epistolat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kirjurit on kaikkien tosi äijjjien naurunaiheena, ja niiden päälle räitään ruokajonossa ja he saavat harva se yö sukkasaippuaa. Yleensä kirjureiksi määrätään ne ressukat jotka ei muuten pärjää. Tosi äijjjjät menee aukkiin, ne kaikki Pamela Anderssonin kanssa videoilla esiintyneet pitkätukatkin on salee käyny aukin. Kirjurit ei Pameloiden videoilla esiinny.

Selvästi et ole käynyt armeijaa. Kirjureilla on suuri valta. Kirjurit myyvät lomia. Jätetään merkkaamatta jonkun miehen poissaolo, kukas sitä nyt sadasta miehestä huomaa. Itsekin tienasin hyvin. Kunhan itse käyttäytyy hyvin eikä sikaile.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selvästi et ole käynyt armeijaa. Kirjureilla on suuri valta. Kirjurit myyvät lomia. Jätetään merkkaamatta jonkun miehen poissaolo, kukas sitä nyt sadasta miehestä huomaa. Itsekin tienasin hyvin.

Joo jotain tuollaista ne kirjurit jäi aina sinne sänkyyn nyyhkyttämään sukkasaippuan jälkeen. ”Minulla on valtaa, yhyhyy, olen tärkeä, ai ai ai.” Se on vissiin joku defenssi. Ei se väärin ole!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
I feel like you're challenging me or something...

Puhu höylää, jos kerran olet höylä. Mutsi, faija, mul on hilloo.

No tuo on nyt kyllä aivan liian ”Jonnet ei muista” kamaa, tai ehkä paremminkin ”Kukaan normaali ei muista”.

Laita sinne päiväkirjaasi että tänään opin että Jani Toivola on kirjuri.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tämä käsitettävä a) et tykkää konduktööreistä b) olet homoiluvastainen c) et osaa suunnistaa?

Kaikki meni väärin. Lienet sinäkin joku kirjuri? Ja kuka päästi sinut pois tehosekoittimesta?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jani Toivola on kirjuri? No niin, selvisihän se mitä hän on miehiään. Kiitos kun kerroit viimeinkin. Taidan seurata hänen ja nummenkallion jalanjälkiä, koska miksipä ei, suunta elämässä on aina suunta elämässä.

Kyllä. Sinne vaan, samaan kirjuripoppooseen Jani Toivolan, BB-Nikon, nummenkallion ja muiden junavaunujen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös