nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Olisi kyllä ihan helvetin hieno ajatus noi tukkahevietkot tai jatkot, ihan miten vaan. Mötikkää, Leppardia ja kaikkea vastaavaa. Cinderellaa, Dokkenia, Rattia, Poisonia jne.
Minulla on Kiinasta tuotuja syömäpuikkoja. Kai nuo kapuloista menee kun ei niillä mitään käyttöä täällä muuten ole. Pöytää vasten voi hakata tahtia kun ei oikein rummuntapaisia muuta täältä löydy.Kuka muuten tuo rummut?
Nönnönnöö vaan, hähhää. Pääasia että on tukkaheviä ja hyvää seuraa. Minulla olisi tosiaan edessä intti 6. heinäkuuta maanantaista alkaen. Vaarana tosin on, että se lykkääntyy, jos minulle annetaan lääkärin toimesta diagnoosia jostain pakko-oirehäiriöstä. Minulla on se vaivana joka päivä, ollut koko illankin. Yritän kamppailla. Melkein tekee mieli tarttua välillä pulloon sen vuoksi...
Kirjuriksiko? Tuohan on hyvä idea. Kiitos! Voisi olla juuri meikäläisen juttu. Tahtoisin tosin päästä mahdollisimman pikaisesti pois kasvattamaan taas hiuksia... no, kirjuriksi vaan silti.
Ööh, väärä ketju ehkä kysyä mutta missä komppaniassa? Itse olen samaa erää 2JK.
Tästä tulee ihan mieleen ne jotkut videot joita olen nähnyt interwebsin ihmemaailmassa.Tää alkaa olemaan ku jostain Jani Toivolan päiväkirjasta, jampat kehuu toisiaan komeiksi ja julistavat käyvänsä kuumina. Kutumusiikista on jo päästy sopuun, ja patjat on lattialla ja varmuuden vuoksi vielä jotkut kiinalaiset sauvat ojennuksessa, sinne sit vaan junaa tekemään. Vetti osannee neuvoa käytännön asioista jos ootte ekaa kertaa konnarina hiilivaunussa. Tosin puheidenne perusteella moinen on varmaan ihan perus tiistaita. Onks se niin että komein kaveri on veturina, ja sen edessä on sit peili niin että loput vaunut voivat ihailla tämän kasvonpiirteitä samalla kun juna kulkee taas, kulkee, on sillä suunta tuonne pohjoiseen.
Eikös se mene enemmänkin etelään?on sillä suunta tuonne pohjoiseen.
Kuka on Jani Toivola? Valaise tietämätöntä jonnea, kiitos
Juuri näin. Ja @FASlapsi on tuolla miitissä ensimmäisenä paikalla klo 10:00 ku eihän mensalainen myöhästy mistään ja aika on vain jonkunlainen käsite. Junassa fasu on ensimmäisenä tietenkin (älykkäimmät eteen) kiinalaiset sauvat kädessä.
Hyvä idea, oikeasti. Täytyy jossain välissä, viimeistään intin alussa ottaa selkoa kirjurin hommista. Kiitos vielä kerran.
Eikös se mene enemmänkin etelään?
Minulla on jo keppi kovana pelkästä ajatuksestakin.
Siis kaikki sellainen sivarilta kuulostava homma. Yritä niihin. Toimisto, keittiö ja kaikki sellaiset. Toimisto on kyllä parempi, spadena joudut kyllä usein metsään.
Itse rallattelin kirjurina, ja kyllä kannatti.
Ainakin minua sekä Jania vaikuttaisi yhdistävän päiväkirjan pitäminen. Aika nice.
Kirjurit on kaikkien tosi äijjjien naurunaiheena, ja niiden päälle räitään ruokajonossa ja he saavat harva se yö sukkasaippuaa. Yleensä kirjureiksi määrätään ne ressukat jotka ei muuten pärjää. Tosi äijjjjät menee aukkiin, ne kaikki Pamela Anderssonin kanssa videoilla esiintyneet pitkätukatkin on salee käyny aukin. Kirjurit ei Pameloiden videoilla esiinny.
Selvästi et ole käynyt armeijaa. Kirjureilla on suuri valta. Kirjurit myyvät lomia. Jätetään merkkaamatta jonkun miehen poissaolo, kukas sitä nyt sadasta miehestä huomaa. Itsekin tienasin hyvin.
Onko tämä käsitettävä a) et tykkää konduktööreistä b) olet homoiluvastainen c) et osaa suunnistaa?menkää mihin ilmansuuntaan vaan mutta muistakaa kuitenkin ettei ole soveliasta julkisilla paikoilla junailla,
I feel like you're challenging me or something...
Onko tämä käsitettävä a) et tykkää konduktööreistä b) olet homoiluvastainen c) et osaa suunnistaa?
Jani Toivola on kirjuri? No niin, selvisihän se mitä hän on miehiään. Kiitos kun kerroit viimeinkin. Taidan seurata hänen ja nummenkallion jalanjälkiä, koska miksipä ei, suunta elämässä on aina suunta elämässä.