Kuka on Suski? Onko isommat tisut kun mulla?
Kuka on Suski? Onko isommat tisut kun mulla?
Kai tämän nyt voi loppukesäänkin siirtää, jos tuo korona rupeaa osoittamaan hiipumisen merkkejä? Ei kait nyt suoraan vuodella tartte lykätä.Vähän heikoltahan tuo tällä hetkellä näyttää. Katsotaan nyt miten tämä korona etenee. Suurella todennäköisyydellä kuitenkin siirtyy vuodella eteen päin.
Jos se oli tarkoitus pitää samaan aikaa futiksen EM-kisojen kanssa?Kai tämän nyt voi loppukesäänkin siirtää, jos tuo korona rupeaa osoittamaan hiipumisen merkkejä? Ei kait nyt suoraan vuodella tartte lykätä.
Siis kyllä, mutta ideani oli lähinnä, että jos tuo vielä kesäkuun puolessa välissä riehuu niin eiköhän se heinäkuussakin riehu. Tai no heinäkuu ei oikeastaan ole edes vaihtoehto lomien takia. Elokuu ja syyskuun alku kyllä yleensä vielä aika kesäistä, joten jotain sellaista voisi harkita. Mutta katsellaan nyt miten tämä tilanne kehittyy.Kai tämän nyt voi loppukesäänkin siirtää, jos tuo korona rupeaa osoittamaan hiipumisen merkkejä? Ei kait nyt suoraan vuodella tartte lykätä.
Katsellaan jossain siellä jos kerkeän paikalle.Olen päättänyt, että tämä KesäRinki pidetään alkuperäisessä aikataulussa eli 13.6.2020 Tokoinrannassa alkaen klo 15. Tämä siksi, että koronatilanne tuskin muuttuu ihmeemmin kesän aikana ja toiseksi tuo päivä sopii minulle yksinkertaisesti parhaiten koko kesänä. Accuweather ainakin lupailee hyvää keliä tuolle päivälle, mutta toki noin pitkälle lähes mahdoton ennustaa tarkasti. Jos oikeasti sattuu joku koko päivän kaatosade niin sitten tapahtuma siirretään johonkin läheiselle katetulle terassille.
Muut alkuperäiset aikataulusuunnitelmat on peruutettu, koska futistakaan ei pelata tänä kesänä. Keksitään jotain, jos joku vielä kykenee jatkislaisia nähtyään konttaamaan johonkin anniskelupaikkaan pussikaljojen jälkeen.
Jos joku haluaa etäosallistua niin pyydän ilmoittamaan tähän. Koko tapahtumaa en akun kulumisen takia pysty lähettämään, mutta voidaan toteuttaa joku about tunnin slotti kun etäillään. Jos ei ketään muuta kiinnosta niin ainakin nimimerkille @HPL76 soitamme Romaniaan facen messengerillä, kun se yhteys ainakin tuntui toimivan viimeksi hyvin. Jos on enemmän halukkaita eivätkä kaikki halua minua facekaverikseen niin voin pistää pystyyn jonkun skype miitin, jossa voi olla vaikka omalla nimimerkillä.
Sinä olet yksi niistä nykyään harvoista palstalaisista, jotka haluan todella tavata mutta en ole vielä tavannut. Jos tulee lauantaiksi estettä, mutta perjantaina ehtisit käymään vaikka Topparin terassilla niin pistä viestiä. Itse lähden varmaankin 17.6. mökille ja viettänen siellä aika lailla koko kesän, vaikka heinäkuun alussa pitää hetkeksi tulla täällä kotona pistäytymään.Alkujaan lupailin tulevani mestoille. Jos nyt ei mitään yllätävää tule eteen, niin lupailu pitää.
Skypessä kyllä.Kai livestriimissä lukee jokaisen päällä, että mikä nimimerkki on kyseessä?
Tuo olisi ihan täydellinen keli. Totuus varmaan normaali juhannuskeli eli hikiseen plussan puolella ja sataa räntää.Säätiedotus lupailee tänään ko. päivälle kirkasta aurinkoista päivää ja noin 19 astetta lämpöä. No tässä on vielä viikko, niin saas nähdä.
Onnibussilla pääsee ainakin varmaan halvemmalla Porista stadiin ja takaisin kuin minä keskustasta kotiin taksilla.Tjaa-a, täytyiskö tulla vai jätänkö väliin... paha sanoa.
Juu totta kai. Vaikka uudessa hienossa parvisängyssä, jossa tosin hakkaisit pituutesi takia päätä kattoon kun nouset ylös.Ja sinun luonasiko oli yöpymismahdollisuus?
Ei kiirettä päättää. Lapset menevät pe 12.6. äidilleen, koska lähtevät seuraavana aamuna sukuloimaan Kainuuseen ja Oulun seudulle. Eli minulla alkaa silloin loma (oikeasti pitää olla vielä seuraava maanantai töissä, mut sen jälkeen alkaa oikeastikin kesäloma).Whatever. Täytyy harkita. Aikaa tasan viikko. Tuskinpa omaat kuitenkaan erityisempää varausaikaa.
Mutta idea on kyllä mainio. Olisi myös ensimmäinen kerta kun meikäläinen matkustaa itsekseen ilman seuraa Porin ulkopuolelle. Eikun toinen kerta. Yhtä kaikki. Riittäisi kun otan mukaan repun sekä sinne hieman sälää ja sitten passin plus rahaa. Selvittäisin bussiaikataulut ja sovittaisiin missä tavataan. Ei kait ole ylivoimaisen pulmallista, kunhan tekee aloitteen.
Katsotaan.