Jatkoajan KesäRinki 13.6.2020

  • 19 985
  • 146

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarkat koordinaatit? Taksikuski voi tarvita.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

Liitteet

  • received_562707294430801.jpeg
    received_562707294430801.jpeg
    556,6 KB · kertaa luettu: 975

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä meno. Nimerkit vasemmalta (naamoista katsoen) @abianos , @banaaninviljelijä ,@pettter , minä, @Mälkiä , @nummenkallio ja @Leon



Voi kissan vitun ikenet, tämäkin oli tänään. Niin ne unohtuu. Ketju ois pitäny olla kierrätyskeskuksen puolella, nii ois pysyny muistissa. Oon Mäntsälän kohilla tulossa Helsinkiin. Jos ei tarvii tänään enää lähteä Nykäskylään bäkkiin, nii otan chaufförin, kumijalat, ja tuun näyttämään, et en mä nii mulkku oo oikeesti.

Peukut sinne. Hyvältä näyttää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Voi kissan vitun ikenet, tämäkin oli tänään. Niin ne unohtuu. Ketju ois pitäny olla kierrätyskeskuksen puolella, nii ois pysyny muistissa. Oon Mäntsälän kohilla tulossa Helsinkiin. Jos ei tarvii tänään enää lähteä Nykäskylään bäkkiin, nii otan chaufförin, kumijalat, ja tuun näyttämään, et en mä nii mulkku oo oikeesti.

Peukut sinne. Hyvältä näyttää.
Tervetuloa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ilta sammunut kesken? Tuskin sentään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olivathan nuo osa jo ihan hyvässä kunnossa tuossa seitsemän maissa. Muuutta eiköhän siellä ole vaan tarinointi kesken ja pitäähän se kurkku pitää kosteana. Pikaisen videopuhelun kautta osallistuin rinkiin ja olen myös jatkanut omaa juopotteluani, joten hengessä mukana!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nummis kiittää ja kuittaa, matkalla Vaskipellosta Maltsun. @Czescku oli hieno illan isäntä joka huolehti porukan arvoesineistäkin. Kiitoksia kaikille, ihan joka ukko ja akka oli kiva tavata!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikä siinä vielä kaikki; Hakaniemen alueen julkiset kusipaikat kartoitettiin tehokkaasti. Lisäksi nähtiin nimimerkin @nummenkallio ajokorttikuva sattuneesta syystä (voi LOL mikä tissiposki)

Nimestä Mälkiä ja ajokortista (tai sen ajoittaisesta puuttumisesta) voisi veistellä enemmänkin, mutta katsotaan se teikäläisen tissiposkikuva seuraavalla kerralla, LOL :D

Toivottavasti oli hyvät tennispelit sunnuntaina.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä alku kesämiitille kuitenkin. Ensi kesänä uusiksi. Jospa ei silloin mikään korona tai vastaava sotke suunnitelmia ja futistakin pelattaisiin ajallaan.

No nyt kun rajoitukset puretaan, niin mikään ei estä vielä tämän kesän Myyrmäki-miittiä. Kaunis historiallinen maisema, veden läheisyys, asukasprofiililtaan inspiroiva ilmapiiri jne.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
No nyt kun rajoitukset puretaan, niin mikään ei estä vielä tämän kesän Myyrmäki-miittiä. Kaunis historiallinen maisema, veden läheisyys, asukasprofiililtaan inspiroiva ilmapiiri jne.
Juu, lähden keskiviikkona mökille ja tulen takaisin mennäkseni Riikaan kesäkuun viimeinen päivä. Mutta katsellaan sen jälkeen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Juu, lähden keskiviikkona mökille ja tulen takaisin mennäkseni Riikaan kesäkuun viimeinen päivä. Mutta katsellaan sen jälkeen.

Heinäkuussa keretään kyllä. Kerro Pursiaiselle ja sen tyttöystävälle terveisiä, jos Simpeleellä törmäätte.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Joo voisi yrittää bongata jussina ministerin.

Muista ottaa kuvia. Seiska maksaa niistä tosi hyvin. Joskus opiskeluaikoina Turussa oli ihan järjetöntä kun sai puolitoista tonnia jostain hikisestä yökerhopaljastuksesta kuvan kanssa. Kyllä maistui! Nyt ovat tosin pudottaneet hintojaan, mutta kai sieltä vielä jotain tienaa, kun tarpeeksi mehukasta on. Pitää vain osata hinnoitella itse.

Tosin en millään tavalla kehota tai toivo häpäisemään mainittua henkilöä, koska hän on oikein pätevä tehtävässään ja oikein mukavakin tapaamisen perusteella. Toivoisin että annat hänen viettää juhannusta rauhassa.

Yksityinen kapitalistinen tienaaminen vs. moraali. Se on aina vaikea kysymys.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tarvetta rahalle. Kuvan saatan toki ottaa jos oikeasti törmään, mutta en myy sitä minnekään. Luvan kanssa voin julkaista johonkin omaan someeni.

Kauniisti ajateltu, ja arvostan erityisesti siksi, koska kenestä ministeristä on kyse. Mutta ei jätkässä kyllä ole pienintä riistäjäkapitalistin soluakaan. Arvostan sitä, vaikka itse en pysty siihen.

Mitähän noista KesäRingin kuvista lehdet maksaisivat? Voisi sitä vielä vähän aikaa yrittää sillä "Korona jyllää, mutta täällä ei rajoituksista välitetä" -teemalla. Jos laitat oikean kuvaajan paikalle niin se on heti monta sataa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös