Tänne vaan. Väki lisääntyy pikkuhiljaa.
Houkutus on suuri. Yks toinenkin some-porukka ilmeisesti siellä.
Tänne vaan. Väki lisääntyy pikkuhiljaa.
Kaupunginteatterin kohdalla, siitä rantaan.Tarkat koordinaatit? Taksikuski voi tarvita.
Hyvä meno. Nimerkit vasemmalta (naamoista katsoen) @abianos , @banaaninviljelijä ,@pettter , minä, @Mälkiä , @nummenkallio ja @Leon
Tervetuloa.Voi kissan vitun ikenet, tämäkin oli tänään. Niin ne unohtuu. Ketju ois pitäny olla kierrätyskeskuksen puolella, nii ois pysyny muistissa. Oon Mäntsälän kohilla tulossa Helsinkiin. Jos ei tarvii tänään enää lähteä Nykäskylään bäkkiin, nii otan chaufförin, kumijalat, ja tuun näyttämään, et en mä nii mulkku oo oikeesti.
Peukut sinne. Hyvältä näyttää.
Eiköhän siellä ole niin hauskaa, ettei ehdi tänne kirjoittamaan?Miten menee ringissä?
Eikä siinä vielä kaikki; Hakaniemen alueen julkiset kusipaikat kartoitettiin tehokkaasti. Lisäksi nähtiin nimimerkin @nummenkallio ajokorttikuva sattuneesta syystä (voi LOL mikä tissiposki)Kivaa oli ja muutama uusi naama tuli tavattua. Kotiinkin pääsi ihmisten aikoihin.
Eikä siinä vielä kaikki; Hakaniemen alueen julkiset kusipaikat kartoitettiin tehokkaasti. Lisäksi nähtiin nimimerkin @nummenkallio ajokorttikuva sattuneesta syystä (voi LOL mikä tissiposki)
Hyvä alku kesämiitille kuitenkin. Ensi kesänä uusiksi. Jospa ei silloin mikään korona tai vastaava sotke suunnitelmia ja futistakin pelattaisiin ajallaan.
Juu, lähden keskiviikkona mökille ja tulen takaisin mennäkseni Riikaan kesäkuun viimeinen päivä. Mutta katsellaan sen jälkeen.No nyt kun rajoitukset puretaan, niin mikään ei estä vielä tämän kesän Myyrmäki-miittiä. Kaunis historiallinen maisema, veden läheisyys, asukasprofiililtaan inspiroiva ilmapiiri jne.
Juu, lähden keskiviikkona mökille ja tulen takaisin mennäkseni Riikaan kesäkuun viimeinen päivä. Mutta katsellaan sen jälkeen.
Joo voisi yrittää bongata jussina ministerin.
Ei tarvetta rahalle. Kuvan saatan toki ottaa jos oikeasti törmään, mutta en myy sitä minnekään. Luvan kanssa voin julkaista johonkin omaan someeni.