Tässä muutama lainaus JHagin viesteistä vanhasta Penailu -ketjusta, jotka onnistuin löytämään tämän ketjun innoittamana:
” Valeri Krykov voi kertoa kuinka mestarillisesti Pentti ottaa joukkueen näppeihinsä. Vallu muistaa vieläkin erään Tappara-matsin, jossa hän suvaitsi hieman ihmetellä Pentin ottaman aikalisän aikana The Sirin hahmottelemaa taktiikkaa. Pena ei puhunut spartasta tai viikingeistä. Hän sanoi Vallulle reiluun, pelaajia puhuttelevaan tyyliin: "Vedänkö mä sua vittu turpaan saatana!" ”
” Nielikäinen-Hucko-Kautonen -ketju yritti näpertää hyökkäyspäässä kuviota aikaiseksi ja jostain syystä menetti kiekon. TPS sai pahan vastahyökkäyksen, josta ei kuitenkaan tullut maalia. Penan kommentti vaihtoon tulevalle ketjulle: "Älkää nyt vittu yrittäkö tehdä maaleja kun ette saatana osaa! Ainoo homma teille on ajaa säälittä kaikkea, ei pitäis olla vaikeaa tajuta!" ”
” Voittomaalin tehnyt kaveri oli Nielikäisen äijä ja Pasi ei ottanut omaa miestään. Pentti: "Vittu Nielikäinen sä oot huonoin jääkiekkoilija jonka mä oon ikinä nähnyt! Ja mä oon nähnyt aika saatanan monta kiekkoilijaa!" ”
” Penan valmennusaikana joku HIFK:n pienehkö junnuista tullut pelaaja ei kokemattomuuttaan seurannut peliä tarkasti ja joutui karmean avojääpommin kohteeksi. Kun pelaaja keräili itseään jäältä, Pentti huusi hänelle: "Jumalauta, antennit ylhäällä siellä! Enkö mä oo sata kertaa sanonut!" Tämän sällin nimeä en muista kertakaikkiaan, mutta stoori on Postimiehen kertoma. ”
Klassikoita! :D