Jatkoajan HIFK-osion Muistojen polku ja FAQ

• 63 173
  • 528

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Syötin kehittämääni Hiihtäjäpainija -ohjelmistoon viimeiset julki tulleet tapahtumat sekä juonenkäänteet ja ATK-laitteeni on sitä mieltä ettei tämä pertsa/riocola/valurauta - trio erektus olisikaan se alkuperäinen Hp. Odotan vielä varmistavaa faxia Vuokatista HP:n entiseltä valmentajalta, mutta mihin tulokseen muut ovat päätyneet?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Syötin kehittämääni Hiihtäjäpainija -ohjelmistoon viimeiset julki tulleet tapahtumat sekä juonenkäänteet ja ATK-laitteeni on sitä mieltä ettei tämä pertsa/riocola/valurauta - trio erektus olisikaan se alkuperäinen Hp. Odotan vielä varmistavaa faxia Vuokatista HP:n entiseltä valmentajalta, mutta mihin tulokseen muut ovat päätyneet?
Itse sanoisin, että on ja sen myötä ansainnut paikkansa etusivulla olevassa Hall of Famessa. Strategiaa selkeästi päivitetty eli limumies hoiti HPlle tutun rähinöinnin ja pertsa sitten nämä älyttömyydet. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä mihin hommaa teflon oli kehitetty?

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Itse sanoisin, että on ja sen myötä ansainnut paikkansa etusivulla olevassa Hall of Famessa. Strategiaa selkeästi päivitetty eli limumies hoiti HPlle tutun rähinöinnin ja pertsa sitten nämä älyttömyydet. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä mihin hommaa teflon oli kehitetty?
Epäilykseni heräsivät hahmon Cola-persoonallisuudesta, joka poikkesi aiemmista. Vaikka olikin aggressiivinen jankkaaja, kuitenkin jossain määrin pyrki kirjoittamaan pidempiä perusteltuja viestejä. Ehkä HP onkin tekoälyn luomus, joka kehittyy koko ajan ja osaa luoda rajattomasti uusia nimimerkkejä.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle tuli sellainen "painajainen" hereillä ollessani, että HIFK:n ketjuissa kirjoitan vain minä ja ehkä pari muuta satunnaista kirjoittajaa. Loput sata aktiivia on HP:n loputtomia nimimerkkejä. Kauhea ajatuskin: olen viettänyt aikaani lähinnä jonkun sekopään keskustellessa itsensä kanssa.

Vitsit vitseinä. Ei se mikään painajainen ole. Ei tuollainen trolli mun ihoni alle pääse. Hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaiset. Onhan näitä outoja oman elämänsä sankareita muuallakin elämässä, kuten se yksi heppu, joka hakee jokaiseen johtajan virkaan, mihin on avoin haku.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy