Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 295
  • 965

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Juu tässä ollaa päivystetty neljästä saakka omaa vuoroo, kun pikkasen hitaasti menee että kunhan ehdit @neks0n ni täältä jatkuu samantien

Joo, eihän siinä mullakaan mitään, mutta on huomenna melko hoppuinen iltapäivä ja ilta, että se voi olla stoppi sitten mun kohdalla huomenna edessä moneksikin tunniksi... Ei vaan jaksa enää päivystää heti valmiina, kun ei sitä muutkaan tee...
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Eli meikäläinen valitsee Keith Yandlen. Sori oon ollu koko illan varattu.

Ole hyvä @Dragunov
 

Nick Neim

Jäsen
Olin jo menossa @FutureHockey vanavedessä nauraen pankkiin Mark Stonen kanssa, mutta eihän se perhana jäänyt katiskaan.
Jäin myös jännittämään tuota, kun kahdella edellisellä varauksella se selvästi eniten haluttu ehti menemään paria vuoroa aikaisemmin. Nyt jäi sentään valittavaksi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Päivitetty statistiikka:

"Ennakkovarauksina" varattiin 16 pelaajaa ennen kuin varaustilaisuus virallisesti alkoi.
La 1.9. varattiin 15 pelaajaa
Su 2.9. varattiin 19 pelaajaa
Ma 3.9. varattiin 34 pelaajaa
Ti 4.9. varattiin 15 pelaajaa

Ja sieltä sitten päivitetyt varatut pelaajat: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat
 

Ferris

Jäsen
Laitetaanpa tähän tiedoksi, että oon tänään vauhdikkaassa iltavuorossa klo 12 - 20.30, mutta yritän ehtiä tsekata jossain välissä josko vuoro on meikäläiseen asti ehtinyt (lähes 20 vuoroa vielä välissä, joten voi olla ettei tarvii huolehtia asiasta). Pientä viivästystä saattaa pahimmassa tapauksessa tulla.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä draftihan löi ihan liinat kiinni eilen :)
 

Abdel

Jäsen
Yhteen tarvii aina matkan tyssätä. Näitä tilanteita varten olisi mukavaa jos nöyrryttäisiin listoja tekemään, ja antamaan jollekin joka pystyy puolesta varaamaan. Toki sen ymmärtää jos joku ihan yllättävä inhimillinen juttu tulee että estyy niin sitten. Ymmärrän sen myös että onhan se aina mukavampi itse oma varaus suorittaa.
 

Abdel

Jäsen
Eli tosiaan jos pienintäkään pelkoa on että ei pääse vaikka päivään varaamaan, niin rohkeasti listaa vain jollekulle muulle, kyllä täällä ystävällisiä kanssakilpailijoita on.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Pitkään mietin että kumman otan, Rakellin vai Marchessaultin. Valinta helpottui kummasti. :)

Eli siis Jonathan Marchessault

@Mängimies seuraavaksi.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Sorry, vedin kännit.
Jos draftaat, et juo. Jos juot, laitat listan. Ja tähän se hymiö.

Kahdella peräkkäisellä vuorolla menivät näköjään myös minun hyökkääjälistani kaksi sen hetkistä kärkinimeä, hyh. Mutta eipähän tarvitse kauden aikana puristella kaksin käsin Vegasin peleissä Joonatanin puolesta.
 

Ralph

Jäsen
"Ennakkovarauksina" varattiin 16 pelaajaa ennen kuin varaustilaisuus virallisesti alkoi.
La 1.9. varattiin 15 pelaajaa
Su 2.9. varattiin 19 pelaajaa
Ma 3.9. varattiin 34 pelaajaa
Ti 4.9. varattiin 15 pelaajaa
Eiköhän tänään mene taas tuollainen 15-17 pelaajaa ja sitten torstaina tärähtää päälle lähemmäs 40 varausta, jonka jälkeen viikonlopuksi hiljenee taas. Maanantaina kirotaan sitten.
 

Nick Neim

Jäsen
Tuo olisi kyllä kieltämättä ihan hyvä systeemi, jos käytettäisiin edes 2 tai 3 pelaajan listoja, jos oma vuoro on jo suht lähellä. Mikäli pelkää paljastavansa "helmen", listanhan voi laittaa pelkästään oman vuoron jälkeiselle, joka valtuutettuna sitten pystyy oman varauksensa yhteydessä varaamaan sen edellisenkin puolesta.

Tämä siis ihan riippumatta siitä, vaikka olisi aktiivinenkin palstalla. Ei tarvitsisi kikkailla isojen listojen kanssa, ja ei tarvitsisi paljastaa edelliselle mitään omista varauksistakaan. Ja hyvin suurella todennäköisyydellä nuo 3 pelaajaa ehtivät siinä rundin aikana joka tapauksessa menemään, minkä takia seuraavillekaan kierroksille ei mitään hyötyä tuosta kukaan saa.
 

Knap

Jäsen
Tuo olisi kyllä kieltämättä ihan hyvä systeemi, jos käytettäisiin edes 2 tai 3 pelaajan listoja, jos oma vuoro on jo suht lähellä. Mikäli pelkää paljastavansa "helmen", listanhan voi laittaa pelkästään oman vuoron jälkeiselle, joka valtuutettuna sitten pystyy oman varauksensa yhteydessä varaamaan sen edellisenkin puolesta.

Tämä siis ihan riippumatta siitä, vaikka olisi aktiivinenkin palstalla. Ei tarvitsisi kikkailla isojen listojen kanssa, ja ei tarvitsisi paljastaa edelliselle mitään omista varauksistakaan. Ja hyvin suurella todennäköisyydellä nuo 3 pelaajaa ehtivät siinä rundin aikana joka tapauksessa menemään, minkä takia seuraavillekaan kierroksille ei mitään hyötyä tuosta kukaan saa.
@Lico voisi jyrähtää. Ei tässä varaustahdissa enää ole ongelmaa ollut itselle, kun en ole päivystänyt täällä niin kuin viikonloppuna. Tämä tapa nyt olisi ihan hyvä, että lähettää vaikka YVllä järjestyksessä X määrän pelaajia tarpeeksi kauan ennen sinua varanneelle henkilölle. Tämä henkilö saisi varata sen toisen puolesta listan mukaan, jos ei näy vaikka 1h. Tai sitten jos jollakin on joku varma poissaolo syy, niin antakaa lista jollekin niin draft ei pysähtyisi.

Meillä on FutureHockeyn ja Tornadosin kanssa wa-ryhmä, vuoroista tieto kulkee nopeasti. Itsekkin valtuutuin Tornadon varaamaan mulle Gibsonin, kun näin viestin mutta palstalle ei ollut mahdollisuutta. Eli draft ei pysähtynyt muhun ainoastaan tuon takia.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mun mielestä tahti on edelleen ok, mutta edelleen kehotan jokaista keksimään niitä vaihtoehtoisia menetelmiä. Numeroiden vaihto, parin pelaajan luovutus sinun jälkeesi varaavalle, jos varausvuorosi on hetken päästä ja tulee pidempi meno.

Ihan vain kaikkien muiden mieliksi. Tahtia ei ole vielä syytä nopeuttaa radikaalisti.

Mä en voi oikein jyrähdellä tosta noin vaan, voitte mun puolesta laittaa äänestyksen pystyyn, jos koette tarvetta ja ymmärrän täysin. Enemmistön mukaan kuitenkin mennään.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja minä otan useammalta vaikka listoja vastaan ihan mielelläni. Tietysti jos koet taktikoinnin juuri minua vastaan tärkeäksi, niin se on eri asia, mutta koen ainakin olevani luotettava pelaaja.

Ja sinähän pääset itse tarkistamaan olenko varannut juuri sen pelaajan, joka rankingissasi oli korkeimmalla.
 

Abdel

Jäsen
Ja sekin on ihan totta, että ihan hyvään tahtiinhan tässä pelaajia on varailtu. Itse vaan on ehkä jopa niin yli-innokas ja kärsimätön että meinaa nyppiä jos vähän hiljaisempaa on :)
 

Gemondo

Jäsen
Mulla ei oo mitään muuta valitettavaa tästä draftista, kuin se että olisiko mitenkään mahdollista että kaikki ylimääräinen höpinä tapahtuisi jossain toisessa ketjussa, niitä kun on ainakin kaksi kappaletta tämän lisäksi: Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -seurantaketju & Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition: Varatut pelaajat .

Ihan vain sen vuoksi että olisi huomattavasti helpompi päivitellä omia listoja jos varattuja pelaajia ei tarvitsisi etsiä muiden viestien seasta. Ja joo, tuossa toisessa ketjussa on listattuna kaikki varatut pelaajat, mutta se ei ole ollut ajan tasalla silloin kuin oma vuoro on lähestynyt joten varaukset on ollut kaivettava kuitenkin tästä ketjusta.

Lisäksi hahmottaisi tietysti paremmin kenen vuoro seuraavaksi on ja siten kuinka lähellä ollaan omaa vuoroa, jos sen näkisi siitä viimeisimmästä viestistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös