Varmaan pitää täälläkin ottaa käyttöön tuttu /s, kuhan vitsillä viittailin tuohon ylempään viestiin ei sen kummempaa!
Onhan se kelpo tulokaspakki. Mutta eiköhän vänkäämättä kaikki tiedä kumpaa Ahoa tässä tarkoitettiin.Pelaako Islandersissa vielä se ruotsalainen Sebastian Aho?
Ei ole vielä nimittäin Brent Seabrookin vuoro.
Hemmetti. Sulla oli jo eka mahdollisuus tehdä "mitähä ne aattelis kun.." -valinta seitinohuessa sunnuntai yönä, et sitä käyttänyt. Tällaisen mahdollisuuden kun saat toisen kerran, niin odotan jotain shokeeraavaa AT-varausta luokkaa Cindey Gosby.Huumoria täytyy niellä, joten heitellääs: saatan päästä huomenna varaamaan!
Mulla on olkapään MRI huomenna aamupäivästä sekä joku toinen testi ja jatkan siitä matkaa Helsinkiin. Ilmeisesti mulle tungetaan jotain ainetta suoneen, joka pistää pään sekasin muutamaksi tunniksi. Yritän muistaa olla tekemättä valintaa silloin, vaan odotan sinne iltapäivään.
Ei ole vielä nimittäin Brent Seabrookin vuoro.
Hemmetti. Sulla oli jo eka mahdollisuus tehdä "mitähä ne aattelis kun.." -valinta seitinohuessa sunnuntai yönä, et sitä käyttänyt. Tällaisen mahdollisuuden kun saat toisen kerran, niin odotan jotain shokeeraavaa AT-varausta luokkaa Cindey Gosby.
Jaahas, Ilja ryöstettiin nenän edestä. Patrice Bergeron sitten.
Kerrankin näinpäin :D
Porukalla on ollut helvetin hyvä tahti päällä, kun siitä meikän varauksesta (ja vikasta isosta tauosta) on aikaa ainoastaan 7,5h ja uusi vuoro siintää jo kahden varauksen päässä. En tiedä millaista mood killeria tästä tulee porukalle, MUTTA toistan saman mitä jokunen sivu sitten kirjoittelin, eli olen koko viikon (perjantaihin asti) yövuorossa ja tulen nukkumaan päivittäin klo 10:stä eteenpäin 7-8h tuntia, eli päivittäin ilmestyn tänne uudestaan siinä klo 17-18 välillä. Toivottavasti ei mene liikaa tunteisiin kellään, mutta tuo duuni on öisin melkoista paskaa, ellei ole nukkunut kunnolla. Näin voi olla, että meikäläinen on jälleen se ihminen, joka lyö homman seis useaksi tunniksi. Sattui vaan todella paska duunivuoro tälle viikolle draftia ajatellen.