Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 745
  • 965

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Porukalla on ollut helvetin hyvä tahti päällä, kun siitä meikän varauksesta (ja vikasta isosta tauosta) on aikaa ainoastaan 7,5h ja uusi vuoro siintää jo kahden varauksen päässä. En tiedä millaista mood killeria tästä tulee porukalle, MUTTA toistan saman mitä jokunen sivu sitten kirjoittelin, eli olen koko viikon (perjantaihin asti) yövuorossa ja tulen nukkumaan päivittäin klo 10:stä eteenpäin 7-8h tuntia, eli päivittäin ilmestyn tänne uudestaan siinä klo 17-18 välillä. Toivottavasti ei mene liikaa tunteisiin kellään, mutta tuo duuni on öisin melkoista paskaa, ellei ole nukkunut kunnolla. Näin voi olla, että meikäläinen on jälleen se ihminen, joka lyö homman seis useaksi tunniksi. Sattui vaan todella paska duunivuoro tälle viikolle draftia ajatellen.
Mulle voit ainakin laittaa kolmen pelaajan listan, jollet pääse varaamaan ennen nukkumaanmenoa.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Mulle voit ainakin laittaa kolmen pelaajan listan, jollet pääse varaamaan ennen nukkumaanmenoa.

Jees, funtsin tässä yöni kuluksi nuo pelaajat ja laitan sulle listan 9-10 välillä aamulla ellen kerkeä varaamaan. Kiitti sulle!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mä olen tänään täysin poissa linjoilta about kahdeksasta kolmeen, joten älkää kivittäkö, jos vuoro osuu kohdalle ja kestää. Ellei koneessa ole WiFiä, tuskin on.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Hirveältä näyttää, koska en ole saanut mitään listausta yksityisviestillä eli kaiketi sitten viideltä jatketaan, jollei @Hockey Puck herää kesken kaiken uniltaan.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Pisti vähän suunnitelmaa uusiksi kun Point lähti naaman edestä.

Otan Sean Couturierin.

@Abdel

Ja Salming, kyllä mä listan oisin lähettänyt jos olisin mennyt nukkumaan ilman varausvuoroa :D
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Alex Pietrangelo, naaraen pankkiin tuas.

Vuoroon @Knap
 

Knap

Jäsen
Yllättävimmät valinnat tähän mennessä omaan listaan nähden ollut Kovalchuk (146.), Saros (32.) ja Svechnikov. (13.), Dahlin (5.) Mulla siis tosiaan listalla hyökit, pakit, moket ja tulokkaat erikseen. Ei siis paskoja valintoja missään tapauksessa, vaan oon arvottanut eritavalla vaan. Esim. Kovy ois voinut olla korkeammalla, mutta se on medium risk-high reward. Rookiet taas on vähän arvoitus, onko kannatevampaa valita Rookie alussa vai lopussa, mene ja tiedä. Parasta juurikin se, että jokainen arvottaa eri tavalla näitä, kun on niin paljon eri tapoja. Sitä odotellessa, että joku varaa ulkopuolelta mun listoilta.

Hyvä tahti ollut eilen ja tänään. Tämmösen tahdin kun saa pidettyä, niin tämä draft-tyyli on erittäinkin kannattava.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Rookiet taas on vähän arvoitus, onko kannatevampaa valita Rookie alussa vai lopussa, mene ja tiedä. Parasta juurikin se, että jokainen arvottaa eri tavalla näitä, kun on niin paljon eri tapoja.
Tämä on kyllä mielenkiintoista, koska juuri rookiet ja moket ovat ehkä kaikkein hankalimmin arvioitavissa. Esimerkiksi jos tämä drafti olisi suoritettu ennen viimekautta, olisi vaikkapa Carey Price todennäköisesti ollut ykköskierroksen kamaa. Toisaalta Yanni Gourde ei varmasti olisi ollut kovin korkealla rookie-rankingeissa.
 

Frolikov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt palaveriin ja siitä klo 20 aika heikosti linjoilla. Sen jälkeen varaus tulee ku apteekin hyllyltä. Yritän kyl välilläkin kurkkia.
 

Knap

Jäsen
Tämä on kyllä mielenkiintoista, koska juuri rookiet ja moket ovat ehkä kaikkein hankalimmin arvioitavissa. Esimerkiksi jos tämä drafti olisi suoritettu ennen viimekautta, olisi vaikkapa Carey Price todennäköisesti ollut ykköskierroksen kamaa. Toisaalta Yanni Gourde ei varmasti olisi ollut kovin korkealla rookie-rankingeissa.
Nimenkin omaan näin. Rookiet ovat kaikki riskejä, ellei kyseessä superjunnu luokkaa McJesus. Offensiivisesti Dahlin ei ole superjunnu. Sitte kun miettii varausjärjestystä, otatko MAHDOLLISEN, mutta riski 60p Rookien aiemmin ja siten menetät sen aika varman 80p hyökkääjän. Vai 80p hyökkääjän ja sitten arparookien, joka voi olla parhaimmillaan Gourde. Mene ja tiedä, itse suosin jälkimmäistä tapaa. Saa nähdä onko järkevää
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Tuleeko tänään "ennätys"? 11 varausta tähän mennessä tänään tehtynä. Oliko eilinen tähdenlento vain?
 

Ralph

Jäsen
Tuleeko tänään "ennätys"? 11 varausta tähän mennessä tänään tehtynä. Oliko eilinen tähdenlento vain?
Mahtaisiko varausjärjestyksen alkuosan tyypit hieman aktiivisempia kuin porukkaa loppuosassa? Taidettiin viimeksikin juuri tässä vaiheessa käydä hitalla.
 

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No viimeistään huomis-aamuna klo 10:35 päästään jatkamaan... Johan tässä on omaa vuoroa taas odotellutkin sen kolme päivää... Kyllähän se taas vähän harmittaa, että on seuraava varaaja taas käynyt palstalla (eli erittäin suurella todennäköisyydellä huomannut tagin) vuoronsa aikana, mutta silti tässä on nyt useampi tunti taas odoteltu... Kyllä mä ymmärrän, että ei välttämättä pääse käymään palstalla tai ylipäätään koneella, mutta jos sitä ehtii palstaa selaamaan, niin ei siinä montaa sekuntia pidempään menisi jos sen varauksen siinä samalla tekisi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös