Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 415
  • 965

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja tosiaan, mulle voi laittaa privana vaikka muutaman nimen, jotka voin varata puolestanne, jos niikseen tulee ettekä halua itse päivystellä. Ei tarvitse koko listaa, vaan sen verran juuri, että saatte haluamanne pelaajan.

Pari on niin tehnyt enkä näe syytä miksei se ollut hyvä päätös.
 

Nick Neim

Jäsen
Piti ihan pariin kertaan varmistaa, että vapaa on. Otetaan nyt sitten Will Butcher. Omat odotukset ovat suuret ensi kaudeksi.

@Ferris seuraavana.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
117 pelaajaa valittu nyt, n. kuudessa päivässä. Ei tässä mikään hätä ole, hyvin menee.
 

Ralph

Jäsen
Kai me tänään saadaan tää kierros loppuun?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Lähen pariksi päiväksi mettää ryyppää työporukan kanssa.
Numerot vaiheltu ja ketjua seurailen ku kerkiän ja kenttää löytyy, tosin tuleekohan tuo oma vuoro vielä tällä ajalla ees :)
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Lähen pariksi päiväksi mettää ryyppää työporukan kanssa.
Numerot vaiheltu ja ketjua seurailen ku kerkiän ja kenttää löytyy, tosin tuleekohan tuo oma vuoro vielä tällä ajalla ees :)

Jos haluat rauhassa kupitella, niin voin hoitaa sun osuuden, jos luovuttelet listoja.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Perkele ku joku Runk Kari ehti just viedä Butcherin nenä eest.

No otetaan sitten Charlie McAvoy. @Helsing#65

Edit: McAvoy näköjään ehti jo mennä.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Huomas vissiin nyt sen kuka ei listoja ole muokkaillut?

Vitsi vitsi.
 

FinDevil

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Tottenham
Huomas vissiin nyt sen kuka ei listoja ole muokkaillut?

Vitsi vitsi.

Itse asiassa listat on tehty läppärille mikä käytännössä aina siellä missä minäkin. X laitettu aina nimen perään kun pelaaja menny, mutta nyt joutu kännykällä tehdä varauksen vähän hätäsesti kun tässä aukeni pieni hetki sille että pystyy varaamaan ja tiedän etten pääsisi moneen tuntii palstalle, niin pakko se varaus tossa kohtaa oli vähä huolimattomasti tehdä ettei drafti viivästy montaa tuntia takiani.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Itse asiassa listat on tehty läppärille mikä käytännössä aina siellä missä minäkin. X laitettu aina nimen perään ku menny, mutta nyt joutu kännykällä tehdä varauksen vähän hätäsesti kun tässä aukeni pieni hetki sille että pystyy varaamaan ja tiedän etten pääsisi moneen tuntii palstalle, niin pakko se varaus tossa kohtaa oli vähä huolimattomasti tehdä ettei drafti viivästy montaa tuntia takiani.

Haha, onneksi meillä on sen verran herrasmiesmäistä porukkaa, että auttoivat! Oli huvittavaa seurata kahta virhettä putkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös