Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition -varausketju

  • 58 120
  • 965

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Ralph

Jäsen
Täällähän on vauhtia enemmän kuin Sauberin F1-testeissä.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Huumoria täytyy niellä, joten heitellääs: saatan päästä huomenna varaamaan!

Mulla on olkapään MRI huomenna aamupäivästä sekä joku toinen testi ja jatkan siitä matkaa Helsinkiin. Ilmeisesti mulle tungetaan jotain ainetta suoneen, joka pistää pään sekasin muutamaksi tunniksi. Yritän muistaa olla tekemättä valintaa silloin, vaan odotan sinne iltapäivään.

Ei ole vielä nimittäin Brent Seabrookin vuoro.
 

Knap

Jäsen
Huumoria täytyy niellä, joten heitellääs: saatan päästä huomenna varaamaan!

Mulla on olkapään MRI huomenna aamupäivästä sekä joku toinen testi ja jatkan siitä matkaa Helsinkiin. Ilmeisesti mulle tungetaan jotain ainetta suoneen, joka pistää pään sekasin muutamaksi tunniksi. Yritän muistaa olla tekemättä valintaa silloin, vaan odotan sinne iltapäivään.

Ei ole vielä nimittäin Brent Seabrookin vuoro.
Hemmetti. Sulla oli jo eka mahdollisuus tehdä "mitähä ne aattelis kun.." -valinta seitinohuessa sunnuntai yönä, et sitä käyttänyt. Tällaisen mahdollisuuden kun saat toisen kerran, niin odotan jotain shokeeraavaa AT-varausta luokkaa Cindey Gosby.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Hemmetti. Sulla oli jo eka mahdollisuus tehdä "mitähä ne aattelis kun.." -valinta seitinohuessa sunnuntai yönä, et sitä käyttänyt. Tällaisen mahdollisuuden kun saat toisen kerran, niin odotan jotain shokeeraavaa AT-varausta luokkaa Cindey Gosby.

Mä olin täällä kyttäämässä aamuyöstä, mutta eihän teitä ollu kiinnostanu varailla saatana. Teidän syy.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Perhana Bergeron meni jonka olisin ite ottanut.. Ööö.

Varataan Joe Pavelski

@Ralph
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jätkät yrittää tosissaan laittaa mua varaileen aineissa.
 

Hockey Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Kimi Räikkönen
Porukalla on ollut helvetin hyvä tahti päällä, kun siitä meikän varauksesta (ja vikasta isosta tauosta) on aikaa ainoastaan 7,5h ja uusi vuoro siintää jo kahden varauksen päässä. En tiedä millaista mood killeria tästä tulee porukalle, MUTTA toistan saman mitä jokunen sivu sitten kirjoittelin, eli olen koko viikon (perjantaihin asti) yövuorossa ja tulen nukkumaan päivittäin klo 10:stä eteenpäin 7-8h tuntia, eli päivittäin ilmestyn tänne uudestaan siinä klo 17-18 välillä. Toivottavasti ei mene liikaa tunteisiin kellään, mutta tuo duuni on öisin melkoista paskaa, ellei ole nukkunut kunnolla. Näin voi olla, että meikäläinen on jälleen se ihminen, joka lyö homman seis useaksi tunniksi. Sattui vaan todella paska duunivuoro tälle viikolle draftia ajatellen.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Porukalla on ollut helvetin hyvä tahti päällä, kun siitä meikän varauksesta (ja vikasta isosta tauosta) on aikaa ainoastaan 7,5h ja uusi vuoro siintää jo kahden varauksen päässä. En tiedä millaista mood killeria tästä tulee porukalle, MUTTA toistan saman mitä jokunen sivu sitten kirjoittelin, eli olen koko viikon (perjantaihin asti) yövuorossa ja tulen nukkumaan päivittäin klo 10:stä eteenpäin 7-8h tuntia, eli päivittäin ilmestyn tänne uudestaan siinä klo 17-18 välillä. Toivottavasti ei mene liikaa tunteisiin kellään, mutta tuo duuni on öisin melkoista paskaa, ellei ole nukkunut kunnolla. Näin voi olla, että meikäläinen on jälleen se ihminen, joka lyö homman seis useaksi tunniksi. Sattui vaan todella paska duunivuoro tälle viikolle draftia ajatellen.

Klo 08:00 alkaa ns. uusi päivä, koska nyt on ”hiljainen aika” eli jos @limini ja seuraava ovat varanneet ennen sitä, sinut voidaan hypätä yli klo 16. Aikaikkuna on nyt se 8 tuntia. Suosittelen ulkoistamaan homman niin, että kerrot jollekin 3 pelaajaa jossakin järjestyksessä ja joku tekee sen valinnan sitten puolestasi.
 

Tornados

Jäsen
Samaa kuin Lico olin kirjoittamassa. Huomenna uhkana on juuri aika pitkä tauko kun vuorosi saattaa tulla juuri nukahtamisen jälkeen. Toisaalta asiasta tiedottaminenkin on jo plussaa siihen verrattuna, että pitäisi koko päivän odottaa malttamattomana omaa vuoroa, Jos mitenkään mahdollista niin pari nimeä vaan vaikka jollekulle jo kolmannen varauksen tehneelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös