Perhana, vaikka kuinka olin katsovinani, että olisi vielä vapaana. Vaihdan Cory Schneideriin.Varattu jo.
Joo helposti menee ohi jo varatut pelaajat. Saa olla tarkkana varsinkin kun varaus etenee :)Perhana, vaikka kuinka olin katsovinani, että olisi vielä vapaana. Vaihdan Cory Schneideriin.
Sori, oli oletusarvo, että kaikki kirjautuu aina sisään kun käy :DTurhaan huolestua, se etten kirjaudu tänne tai sekoita ketjua muulla tekstillä ei tarkoita etten seuraisi tätä. Vielä on pitkä aika kauden alkuun.
Katos. Kuus enää ni pääsen varaamaan 3 päivän tauon jälkeen! Varauksen pystyn kyllä suorittamaan vasta kello 22 jälkeen. Eiks mulla oo nyt tuplavaraus joka kerta? @Lico
jujujuuJa ennen kuin kukaan saa tyhmiä ideoita, niin oletetaan, että kyseessä on Nicklas eikä Niklas Bäckström.
Meinasin tässä ootella vähintään aamuun valitsemista, mutta ollaan nyt tällä kertaa kiva.
Tuskin täällä kukaan turhaan antaa odottaa omaa varaustaan, joten hieman turhan katkera kommentti minusta.
Eikös se olisi reilua odottaa Zohania? :D Tunti aikaa että saapuu niin ei viedä kuitenkaan pelaajia nenän edestä?@Zohan kertoi varaavansa klo 22 tienoilla, joten pistäkääs uus rundi pystyyn! Mutulla heitän, että tänään on se keskiarvo ylitetty varauksien määrässä.
Eikös se olisi reilua odottaa Zohania? :D Tunti aikaa että saapuu niin ei viedä kuitenkaan pelaajia nenän edestä?
Niin niin, aivan! :D Mietinkin jo, että aika outoa, että pitäisi uusi kierros aloittaa ja ohittaa Zohan täysin :PSiis joo, mä kannustin tolla viestillä, että Zohan tietysti aloittaa uuden kierroksen! Hyvä tahti ollut tänään.