Jatkoaikaparlamentti – ehdokasasettelu

  • 25 810
  • 404

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terijoen hallituksen aloittamalla tiellä toivon sitten tulevan Jatkoajan foorumin hallituksen toimivan. Mode on sitten Stalin, joka lopettaa mukahassuttelun.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Pakko jonkun on kantaa vastuu myös ulkopolitiikasta, kun Raju-Eki paskoi housuunsa ja luikki opposition takariviin räksyttämään.
Tuomiojahan sai ymmärtääkesin kiitosta yli puoluerajojen (paitsi tietysti persuilta) siitä miten hän vaikeana aikana ulkoministerinä toimi. No Soini on tähän mennessä pitänyt yhden virkamiesten kirjoittaman puheen (tämän päivän HS), missä hän nuoleskeli naisia (minäkin kyllä mielelläni mutta vähän eri tavalla). Toivottavasti Soini ei saa suurempaa vahinkoa Suomelle aikaiseksi ministerikautenaan,
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä rupesi vähän ahdistamaan, kun edes leikkimielellä olen missään vaalissa mukana. Olisi nyt edes joku Pillu- ja Kännipuolue, niin se kelpaisi. No ok, perussuomalaiset on lähimpänä tuota. Perusruotsalaiset olisi mun puolue, vaan kun ei sellaista ole. Olen kuitenkin maisteri ja vieläpä alalta, joka sopii politiikkaan oikein mainiosti, että mitä tässä jännittämään. Olen kaikkien hyvien asioiden puolella ja kaikkia huonoja asioita vastaan!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mä voin lähteä. Ehdottakaa puoluetta. Otan sitten jonkin, olkoon tämä vaikka neuvoa antava kansanäänestys. Olen avarakatseinen, kaikki käy, paitsi mulkkujen puolueet. Tai nekin käyvät, jos tukiaisia siirtyy sopivasti fickaan. Reilu peli, vaaliraha on ihan jees.
Harmi, kun Perustuslaillinen oikeistopuolue on lopettanut toimintansa, siinä olisi ollut Kääpiölle hyvä porukka. Nyt onkin siis pakko pyytää palstaveljeä Keskustan ehdokkaaksi, ainahan kepulaisiin kunnon porvareitakin mahtuu.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Suomen kahdesta kommunistisesta puolueesta oli vaikea valita kumman riveissä ilmoittaudun näinkin tärkeään poliittiseen taistoon, mutta koska jompikumpi oli pakko valita niin lähdetään Kommunistisen Työväenpuolueen riveissä ajamaan kansanvaltaa Jatkoaikaan.

”Idänkaupan myötä työttömille työtä!”

-Tinke- 80, Kommunistinen Työväenpuolue - Rauhan ja Sosialismin puolesta r.p. ehdokas
 

Liitteet

  • download.jpg
    download.jpg
    11,9 KB · kertaa luettu: 282

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Vaalipäällikölle sellainen kysymys, että onko meidän tarkoitus käsitellä jotain ihan oikeita juttuja vai mennäänkö "Huoria S-marketeihin!" tai "Ilmaista viinaa ja marihuanaa kaikille + 3000 ekee niinku perustuloa!" tyyppisellä hassuttelulinjalla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Vaalipäällikölle sellainen kysymys, että onko meidän tarkoitus käsitellä jotain ihan oikeita juttuja vai mennäänkö "Huoria S-marketeihin!" tai "Ilmaista viinaa ja marihuanaa kaikille + 3000 ekee niinku perustuloa!" tyyppisellä hassuttelulinjalla?

En ole vaalipäällikkö, mutta kai prostituution jossain veroja maksavassa muodossa sekä kannabiksen voi demokraattisestikin sallia. Jos vain JA:n eduskunnan enemmistö niin äänestää.

Edit: Koska ihmeellisesti kokoomuksella on ehdokaspulaa, ryhdyn kokoomuksen ehdokkaaksi. Vaaliteemoina ainakin maataloustukien leikkaaminen, perintöveron progression loiventaminen, paikallisen sopimisen sallimisen laajentaminen (ay-liike ei ole tehnyt kaikkea paskaa Suomessa, mutta ajan niitä ruotuun), työntekijästä maksettavien kulujen keventäminen, sairaanhoitopiirien paikalliset tietojärjestelmät kunniaan ja niin edelleen. Ja rikkaiden maineen parantaminen, tietysti.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
En ole vaalipäällikkö, mutta kai prostituution jossain veroja maksavassa muodossa sekä kannabiksen voi demokraattisestikin sallia. Jos vain JA:n eduskunnan enemmistö niin äänestää.

Toki voidaan äänestää prostituutiosta tai kannabiksen laillistamisesta, mutta uskon että sinäkin tajusit kyllä pointin.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Persut

- lisää ydinvoimaa
- ei NATOlle
- tän hetkiset mamu-säädökset ok mutta tiukkuutta mamukriminaaleihin
- alkoholille lisää veroa ja viinit kauppoihin
- ravintoloitsijoille runsas verohelpotus alkoholituotteista
- lisää väkeä vanhusten hoitoon
- vähemmän virkamiehiä ja kansanedustajia
- kannabiksen käyttörikoksiin järkeä ja ymmärtäväisempää suhtauhtumsta
- pitkäaikaistyöttömien aktivointi kuten myös nuorten työttömien. Lisää tukea ja ohjausta
- isoimmissa kaupungeissa julkiset maksuttomiksi ja yksityisautoilijoille kohdistetut tiemaksut
- uusia innovatiivisia projekteja syrjäseuduille
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Millon teitä saa äänestää? Huimat on ehdokkaat kuten normivaaleissakin, mutta siellä ei jauheta paria sivua demari runkkarijutanvahinko vs. persupellenatsiperse -jargonia. Haluan äänestää suurinta höyrypäätä, joten siksi haluan tietää.
 

Ralph

Jäsen
Millon teitä saa äänestää?
Ensi perjantaina loppuu ilmoittautuminen ehdolle. Tällä menolla ei ehdokkaita liikaa ole, joten saatan minäkin yhden äänen saada ja mennä sillä läpi.

Siinä riittää hommaa, kun joku alkaa laskemaan näitä ääniä. Jos siis äänestysprosentti on samaa luokkaa kuin oikeissa vaaleissa, eli jotain 70 prosentin luokkaa. Se tarkoittaisi tällä palstalla noin kymmentätuhatta ääntä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Itse en hyväksy jäsenyyttä yhdeltäkään puolueelta, joka sen hyväksyisi. Vähintään jompikumpi on tehnyt silloin ison virhearvion.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Mä voin lähteä. Ehdottakaa puoluetta. Otan sitten jonkin, olkoon tämä vaikka neuvoa antava kansanäänestys. Olen avarakatseinen, kaikki käy, paitsi mulkkujen puolueet. Tai nekin käyvät, jos tukiaisia siirtyy sopivasti fickaan. Reilu peli, vaaliraha on ihan jees.

Kommunistinen Työväenpuolue on sinulle kuin tehty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minäkin asetun ehdolle, teemani on "Vammaisille kaikki, normaaleilta kaikki pois!" Puolueeksi sopisi parhaiten joku vihreät, vasemmisto tai muu vajakkijengi, joten asetun Kokoomuksen listoille.

Vammaisuus on! Peruna! Vääääghhh!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@tommy36 pitäisi saada ehdolle valitsemassaan puolueessa. Olisi hyvä saada vähän järjen ääntä kaikkien näiden puupäiden keskelle!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pyydän, että @Stonewall asettuu Keskustan ehdokkaaksi näissä vaaleissa. Tarvitsemme vankkaa ulkopoliittista osaamista(ja toki sisäpolitiikkakin sinulta luonnistuu) Keskustaan.

Keskustan vaalilauseeksi ehdotan seuraavaa: " Kultainen keskitie on Suomen tie."
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toivottavasti ei ihan täysin lässähdä nämä vaalit, kun on niin pirun vähän ehdokkaita.
Nyt kaikki rohkeasti mukaan!
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Keskustan vaalilauseeksi ehdotan seuraavaa: " Kultainen keskitie on Suomen tie."

Jostain syystä tämä kuulosti palstakepun riveistä jotenkin suomettuneelta.

Tästä tulikin mieleen vaalitaktiikka. Normaalisti kansa voidaan nähdä normaalisti jakautuneeksi, ehkä aikojen saatossa hieman oikealle tai vasemmalle kallellaan.

Palstalla kaikenlaiset äärimielipiteet saavat kuitenkin enemmän huomiota ja siksi myös enemmän kannatusta. Voi tulla palstakepulla vaikeat ajat.
 
Mä ilmottaudun kokoomuksen ehdokkaaksi.
teesit:
-Pakkoruotsi korvataan pakkotanskalla->Kun osaat tanskaa, muuta skandikielet on piknikki
-Keskiolut ja viini vapautetaan alkoholiverosta ja siirretään elintarvikeveron piiriin->suomeen virtaa rahaa kun Viron tuonti vähenee ja pohjoisruotsista ja Norjasta rynnätään hakemaan halpaa kaljaa ja viiniä
-Kouluruokailuun tulee pakolliseksi joka perjantaisin smørrebrød-päivä-> Itse asiassa erittäin edullinen ruoka
-Yritys ei maksa veroa voitoista jotka suuntautuvat investointeihin
-rikoksen tehneen maahanmuuttajat karkoitetaan oli rike miten pieni hyvänsä
-kerjääminen kielletään sakon uhalla. Riittävä rike mamun karkoittamiseen
-puolustusbudjettia nostetaan 50% nykyisestä
-Koulutuksesta karsitaan valtion tukemat höpö-höpö taideaineet. Omalla rahalla saa nuita opiskella jos perse kestää
-Ruuan ja yleista ALV:tä pudotetaan 4%
-ELY-keskukset, TRAFI, ja muut turhat virkamiesarmeijat laitetaan saman katon alle ja väkeä vähennetään tarvittava määrä. Myös palkat lasketaan järkevälle tasolle. (<4000€/kk)
-Puoluetuet lakkautetaan. Yritystuet poistetaan suurten yritysten osalta.
-Raidekilpailu avataan matkustajaliikenteen osalta.
-Laittomien lakkojen sakko satakertaistetaan nykyisestä.
-Kansanedustajien avustajien palkka menee kansanedustajan omasta palkasta. Toki voi vähentää verotuksessa.
-Suomen hallitus vaatii Schollin, SV veinikretskin ja käyttäjänimettömän kirjoitusoikeuksien palauttamista jatkoajan keskustelupalstalle.

UGH

edit: selitykset
 
Viimeksi muokattu:

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Pyydän, että @Stonewall asettuu Keskustan ehdokkaaksi näissä vaaleissa. Tarvitsemme vankkaa ulkopoliittista osaamista(ja toki sisäpolitiikkakin sinulta luonnistuu) Keskustaan.

Keskustan vaalilauseeksi ehdotan seuraavaa: " Kultainen keskitie on Suomen tie."

Olen kyllä pyrkinyt olemaan sitoutumatta mihinkään poliittiseen liikkeeseen, mutta kun noin kauniisti pyydät, niin olkoon sitten. Olen mukana.
Voi olla, että kaduttaa seuraavat vuosikymmenet, kun lunta tulee tupaan vasemalta ja oikealta. Vaan niinhän tuo tuntuu olevan muutenkin. Olen sitten äärikeskustalainen konservativi, eli kysymyksestä riippuen mielipiteeni vaihtelevat laidasta laitaan.
 
Viimeksi muokattu:

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
@Barnes (meniköhän oikein?) Ehdotus: Voitko laittaa pari kysymystä ennen äänestystä ehdokkaiden vastattaviksi? Lupaan itse pysyä poissa moisesta ketjusta, mutta en voi olla varma Tomi Puusta ja muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös