Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terijoen hallituksen aloittamalla tiellä toivon sitten tulevan Jatkoajan foorumin hallituksen toimivan. Mode on sitten Stalin, joka lopettaa mukahassuttelun.
Tuomiojahan sai ymmärtääkesin kiitosta yli puoluerajojen (paitsi tietysti persuilta) siitä miten hän vaikeana aikana ulkoministerinä toimi. No Soini on tähän mennessä pitänyt yhden virkamiesten kirjoittaman puheen (tämän päivän HS), missä hän nuoleskeli naisia (minäkin kyllä mielelläni mutta vähän eri tavalla). Toivottavasti Soini ei saa suurempaa vahinkoa Suomelle aikaiseksi ministerikautenaan,Pakko jonkun on kantaa vastuu myös ulkopolitiikasta, kun Raju-Eki paskoi housuunsa ja luikki opposition takariviin räksyttämään.
Harmi, kun Perustuslaillinen oikeistopuolue on lopettanut toimintansa, siinä olisi ollut Kääpiölle hyvä porukka. Nyt onkin siis pakko pyytää palstaveljeä Keskustan ehdokkaaksi, ainahan kepulaisiin kunnon porvareitakin mahtuu.Mä voin lähteä. Ehdottakaa puoluetta. Otan sitten jonkin, olkoon tämä vaikka neuvoa antava kansanäänestys. Olen avarakatseinen, kaikki käy, paitsi mulkkujen puolueet. Tai nekin käyvät, jos tukiaisia siirtyy sopivasti fickaan. Reilu peli, vaaliraha on ihan jees.
Vaalipäällikölle sellainen kysymys, että onko meidän tarkoitus käsitellä jotain ihan oikeita juttuja vai mennäänkö "Huoria S-marketeihin!" tai "Ilmaista viinaa ja marihuanaa kaikille + 3000 ekee niinku perustuloa!" tyyppisellä hassuttelulinjalla?
En ole vaalipäällikkö, mutta kai prostituution jossain veroja maksavassa muodossa sekä kannabiksen voi demokraattisestikin sallia. Jos vain JA:n eduskunnan enemmistö niin äänestää.
Ensi perjantaina loppuu ilmoittautuminen ehdolle. Tällä menolla ei ehdokkaita liikaa ole, joten saatan minäkin yhden äänen saada ja mennä sillä läpi.Millon teitä saa äänestää?
Äänestys alkaa ensi viikon perjantaina noin kello 18.00 kestäen viikon. Näin olen funtsinut.Millon teitä saa äänestää?
Mä voin lähteä. Ehdottakaa puoluetta. Otan sitten jonkin, olkoon tämä vaikka neuvoa antava kansanäänestys. Olen avarakatseinen, kaikki käy, paitsi mulkkujen puolueet. Tai nekin käyvät, jos tukiaisia siirtyy sopivasti fickaan. Reilu peli, vaaliraha on ihan jees.
Toivottavasti ei ihan täysin lässähdä nämä vaalit, kun on niin pirun vähän ehdokkaita.
Nyt kaikki rohkeasti mukaan!
Keskustan vaalilauseeksi ehdotan seuraavaa: " Kultainen keskitie on Suomen tie."
Pyydän, että @Stonewall asettuu Keskustan ehdokkaaksi näissä vaaleissa. Tarvitsemme vankkaa ulkopoliittista osaamista(ja toki sisäpolitiikkakin sinulta luonnistuu) Keskustaan.
Keskustan vaalilauseeksi ehdotan seuraavaa: " Kultainen keskitie on Suomen tie."
@Barnes (meniköhän oikein?) Ehdotus: Voitko laittaa pari kysymystä ennen äänestystä ehdokkaiden vastattaviksi? Lupaan itse pysyä poissa moisesta ketjusta, mutta en voi olla varma Tomi Puusta ja muista.