Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 517
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Täsmälleen samat suunnitelmat täällä.

Oletteko Bonen kanssa kahdestaan tällä intiimillä keikalla?

Minä saavun paikalle joskus neljän jälkeen, vähän riippuen siitä, miten pääsen irtautumaan. Poistun kuuden pintaan, tai jo hieman ennen.

Katsotaan, että tunnistanko mauria tai muuta porukkaa vuosien tauon jälkeen. Itse en ole vanhentunut yhtään, ja aikuistunutkin vain vähän.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voin kuvitella, mutta en ole töihinkään kyennyt eilisestä lähtien....

Harmi. Mutta onhan se totta, että "ensin työkunto, sitten vasta huvikunto".

Onhan sitä pöpöä liikkeellä. Itse sairastuin pieneen kesäflunssaan kesäloman lopussa, mistä tulee nyt jo neljä viikkoa. Tauti ei ollut mikään rankka, mutta se kesti kauan, ja iski aaltomaisesti uudelleen ja uudelleen. Nyt enää pieni nuha ja yskää, ja jos pitkään puhuu, kurkussa ryhtyy kutittamaan kovasti. Tämä viimeinen on kuitenkin kaikkien muiden etu: puhun vain tarpeeseen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onk tää se 'miesflunssa'..? :D

Siltä väliltä. Siinä mielessä ei, että en kaatunut petiin missään vaiheessa. Siinä mielessä kyllä, että tämä toimi tekosyynä ottaa yrttilikööriä ja sen oheen muutakin terävää, joskin pieninä annoksina.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos, mutta hikoilen kuin P-E Vanaja. Sormien heiluttelukin ottaa koville, jouduin juuri vaihtamaan paidankin.

Tuo on kyllä paha. Me muut emme ole vaihtaneet paitojamme vuosiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aina yhtä legendaarista on se, että kuka ehtii ensimmäisenä raportoimaan tähän ketjuun. Nyt se olin minä. Tuli käytyä paikalla ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen. Panin merkille, että kukaan muukaan ei ollut vanhentunut pätkääkään. Mauri-enokin oli ihan entisellään.

Kivaa oli. Alkuperäinen suunnitelmani yhdestä pienestä oluesta ja kuudelta poistumisesta muuttui kahdeksi pieneksi ja seitsemältä poistumiseksi. Mutta se on pientä. Olen pahoillani, ja yritän käydä useamminkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mukava oli piipahtaa. Uudelleen en enää jaksanut, 6h päästä soi kello. Koirapoika ja Sistis useemmin kehiin. Lisää wanhoja myös toki. Tarinankertojalle kiitos Hakamettän lipusta ja pikaiset paranemiset.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Rullaava kivi oli kova. Jopa ylimahtavan kova. Päästyäni tuosta arjalaiskulttuurin seireenien pauloista, suuntasin kohti O Connellsia. Ja mitä siellä olikaan. Kaksi viehkeää naista, ja ei yhtään miestä. Must be my lucky day.
Hetken molempia naurattaen, toinen suostui saatille kanssani. Ei ihan kotiovelle, mutta ei kovin kauaskaan. Miitti, tämä lyhyt mutta ah, niin auvoinen. Milloin taas?
(itse itselleni vastaten, joulun ja uudenvuoden välimaastossa lienee aika passeli aikaikkuna)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No nyt, miittiketjuun sanailemaan, kaffemuki vieressä höyryten! Kyllä vanahan syäntä lämmitti, kun irkkupupiin vääntäytyi hahmoja vuosikymmenen takaa: Sistis (heti tunnistin, vaikka olikin liimannut parran hämäykseksi) & Poikakoira (heti pääsin syliin, yes!) sekä uuttakin naamaa! Saatiin ulkopaikkakuntalaisvahvistusta jopa pääkaupunkiseudulta eli CU@jäähalli ja CUtar sekä tietysti aina ihqu vakiokalusto-Jossu Turkkusest' saakka! Ja Sistiksen Valkeakoskikin mainittakoon, sekin ollee Mansen ulkopuolella kaiketi;) Ilmapiiri oli mitä elämänmyönteisin, paitsi ei siinä kohtaa, kun Hammeri 'arvasi' trivialikisassamme numerolleen oikein HPK:n vierasotteluiden keskivertokatsojamäärän - ja sitten ihan pokkana väittää, ettei ole opetellut lukuja etukäteen, höpöhöpö. Heitettiin ilmoille ideaa lautapeli-illasta (O'Connell'sissakin onnistuisi paitövei), mutta en tule, ellen saa olla Hammerin joukkueessa, koska ei sille kukaan pärjää:D Ja Lakehan ei muuten petä; toki vastustellen, hanttiin pistäen tutusti - mutta onneksi viimein aina pelipaikalle vääntäytyen, luottopakki<3 - Ja ennen puoltayötä Bone kirsikkana kakun päälle; kaveri oli kyllä yhä niin ekstaasissa Ratinan intiimistä keikasta, että ei siihen oikein yhteyttä saanut, mutta sallittakoon;) Kaiken kaikkiaan edustusvärisuora oli monipuolinen: Hifk, Ilves, Jyp, Rauman Lukko & HPK (=hallitseva Suomen mestari). Oli kyllä riemastuttava 8-tuntinen, mauri kiittää ja odottaa seuraavaa..
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sistis (heti tunnistin, vaikka olikin liimannut parran hämäykseksi) & Poikakoira (heti pääsin syliin, yes!) sekä uuttakin naamaa!

Aika on tehnyt sittenkin tehtävänsä. Parta on ollut yhtäjaksoisesti vuodesta 2005, eli jo silloin ensimmäisen mestaruuden aikaan. Ja edellisissä miittingeissä se on ollut niin ikään. Mutta ehkä siinä hämäsi se, että tukka oli nyt ponnarilla, jolloin parta erottui paremmin?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika on tehnyt sittenkin tehtävänsä. Parta on ollut yhtäjaksoisesti vuodesta 2005, eli jo silloin ensimmäisen mestaruuden aikaan. Ja edellisissä miittingeissä se on ollut niin ikään. Mutta ehkä siinä hämäsi se, että tukka oli nyt ponnarilla, jolloin parta erottui paremmin?
Parrassa oli selvästi uusi stailaus, joten syntyi peitetehtävätunnelma. Ja muu kampaus kyllä toden totta hämmensi:D
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kyllä kannatti junailla itsensä paikalle täältä rannikoltakin - vaikka toki piti yötä myöten takaisinkin tulla, ja tänään virkeänä olla asiakkaita palvelemassa. No okei, fyysinen virkeys on vähän kyseenalainen juttu, mutta fiilinki on hyvä. Kaikki oleellinen on jo sanottu muiden toimesta, joten totean vain, että oli mahtava nähdä taas jokaista, ja ehdottomasti olen jonkun lautapeli-illan tai ihan minkä vain miitin kannalla. Ja melkein mikä tahansa ajankohtakin sopii, kunhan tarpeeksi ajoissa tietää. Matka on kuitenkin melko lyhyt, ja mulla on hyvä neuvotteluasema vapaiden suhteen.

Ai niin, @hammer lynx, piti jo eilen kysyä, että jos Helsinki on Mordor, niin mikä Turku on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös