Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
O’Connell’s joskus klo 16 pintaan siis? Ja muut tulevat klo 18, eli sitten kun olen poistunut. ;)
Mä oon siä varmaan joskus puoli viideltä. Tarinankertoja ja Mauri ny ainaki on paikalla ja Jossu tulee joskus viideltä.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Meikkis roikkuu O'Connell'sin kahvassa jo klo 16:lta.. Avaavat silloin.

hammer lynx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Brøndby IF
Suunnitelmissa on karata Mordorista junaan kahden jälkeen niin että neljän maissa kohteessa.
Meinaako Mauri taas vetää punkkua, jotta tulee juotua vähemmän?

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
.. Meinaako Mauri taas vetää punkkua, jotta tulee juotua vähemmän?
Eikö olekin hassu paradoksi, että kun kaikki juovat punkkua, että tulisi juoneeksi vähemmän, paikan punkunmyynnissä tulee huomattava piikki..! Weird..

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
Saatan huudella intiimin keikan jälkeen, ootteko jossain vielä (=sammuneena) niin saatanpa tulla jatkoille.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täsmälleen samat suunnitelmat täällä.
Oletteko Bonen kanssa kahdestaan tällä intiimillä keikalla?

Minä saavun paikalle joskus neljän jälkeen, vähän riippuen siitä, miten pääsen irtautumaan. Poistun kuuden pintaan, tai jo hieman ennen.

Katsotaan, että tunnistanko mauria tai muuta porukkaa vuosien tauon jälkeen. Itse en ole vanhentunut yhtään, ja aikuistunutkin vain vähän.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en varmasti uskalla paikalle, olen saavuttanut niin epämääräisen maineen foorumilla.
Sopisit juuri sen vuoksi tähän lössiin. Kärpät-edustus olisi suotavaakin, voisimme vielä käydä viime kevään tilanteita läpitte.. ;)

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
.. Katsotaan, että tunnistanko mauria tai muuta porukkaa vuosien tauon jälkeen. Itse en ole vanhentunut yhtään, ja aikuistunutkin vain vähän.
Ei mua muuten tunnistaisi, alkaa vuodet näkyä.. Mutta #OranssistaPaijasta kyllä;)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voin kuvitella, mutta en ole töihinkään kyennyt eilisestä lähtien....
Harmi. Mutta onhan se totta, että "ensin työkunto, sitten vasta huvikunto".

Onhan sitä pöpöä liikkeellä. Itse sairastuin pieneen kesäflunssaan kesäloman lopussa, mistä tulee nyt jo neljä viikkoa. Tauti ei ollut mikään rankka, mutta se kesti kauan, ja iski aaltomaisesti uudelleen ja uudelleen. Nyt enää pieni nuha ja yskää, ja jos pitkään puhuu, kurkussa ryhtyy kutittamaan kovasti. Tämä viimeinen on kuitenkin kaikkien muiden etu: puhun vain tarpeeseen.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Harmi. Mutta onhan se totta, että "ensin työkunto, sitten vasta huvikunto".

Onhan sitä pöpöä liikkeellä. Itse sairastuin pieneen kesäflunssaan kesäloman lopussa...
Onk tää se 'miesflunssa'..? :D

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy