Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
Joo, tulossa olen. Blitz ei ole Suomessa, piilossa ulkomailla. Ja Koirapoika lähetti terveisiä, ei pääse paikalle.

"Kuuntele nyt Kalle tarkasti. Haista paska!"

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Tulen, mutta näillä näkymin vasta siinä seitsemän pintaan ehdin paikalle. Ilmoittelen maurille, jos onnistuukin aiemmin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi, Penguins
Joo, tulossa olen. Blitz ei ole Suomessa, piilossa ulkomailla. Ja Koirapoika lähetti terveisiä, ei pääse paikalle.
Tunnukset banniin, välitit viestin kirjoituskiellossa olevan nimimerkin osalta. #Hymiö

Edelleen olen tulossa jos olen, päätän varmaan perjantaina.

"But remember there are no stupid questions, just stupid people" - Mr. Garrison

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HUOM! Perjantaina 10.5. suunnitellun JA-miitin PAIKKA VAIHTUU, sillä Hook on ammuttu täyteen. Eli menemme viihtyisään O'Connell'siin, sillä myös sieltä löytyy televitsiooni, juotavaa ja epäterveellistä syötävää. Jollein mesta ole aikaisemmin tuttu, niin se on rautatieaseman liepeillä, osoite: Rautatienkatu 24, Tampere (Finland). Sinne siis! Jos valutaan paikalle apauttiarallaa 17:een mennessä, niin siinä ehtii tilailla nenänsä eteen jotain suuhunpantavaa ennen kuin kiekko lämähtää jäähän (Suomi-Kanada klo 17.15). Ei kai haitanne, vaikka hieman ennenkin varailisi mestoja, esimerkiksi meikäläinen voi lupautua klo 16.30 paikalle.

Viimeksi muokattu:
Tribuuttia kaukaloiden duunareille pukkaa! - https://youtu.be/sWQccssCj50

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulen paikalle katsomaan pelin, syön tosin kotona, mutta kuitenkin. Mitään etkoja jne en harrasta, koska Suomen kesä on perseestä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs mieltä jengi on pubivisasta pelin jälkeen? 20.30 Satamakadulla Palomarissa tai 21.00 Tentissä musavisa, jossa tosin on rajallisesti tilaa.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
HUOM! Perjantaina 10.5. suunnitellun JA-miitin PAIKKA VAIHTUU, sillä Hook on ammuttu täyteen. Eli menemme viihtyisään O'Connell'siin, sillä myös sieltä löytyy televitsiooni, juotavaa ja epäterveellistä syötävää. Jollein mesta ole aikaisemmin tuttu, niin se on rautatieaseman liepeillä, osoite: Rautatienkatu 24, Tampere (Finland). Sinne siis! Jos valutaan paikalle apauttiarallaa 17:een mennessä, niin siinä ehtii tilailla nenänsä eteen jotain suuhunpantavaa ennen kuin kiekko lämähtää jäähän (Suomi-Kanada klo 17.15). Ei kai haitanne, vaikka hieman ennenkin varailisi mestoja, esimerkiksi meikäläinen voi lupautua klo 16.30 paikalle.
Aattelin poukkoilla paikalle hyvissä ajoin neljän jälkeen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulen viideksi paikalle. Tarkoitus olisi juoda kaikkea muuta paitsi alkoholia.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bucs, Bolts, Wihnu Wings
Kuusi tuntia riitti. Käytiin läpi Kerhon mestaruus, EU-poistuminen Brittien puolelta ja ryhmäseksi. Riitti mulle. 9.8. 2019 jatketaan kun tulee kalastussataman vieraita. Ehkä jopa Saurer otsikoissa tällöin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jossu toi Sangriaa kannun pöytään, joten luonnollisesti lähdin siltä seisomalta kotio! Ei vaan, tosiaan tänään ei ollut tarkoituskaan juoda alkoholia, koska teen sitä tarpeeksi lähitulevaisuudessa kaukana Tampereelta. Kiitos kaikille, oli mukavaa nähdä vaikka paljoa mitään jutellutkaan. Nyt nukkumaan.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Heti Bonen perään. Siis olin pelipaikalla. Roskaruokaa + punaviiniä, koska tutkimusten ja empiirisen kokemuksen valossa: sitä tulee juotua vähemmän. Minkä muutkin oppi, joten O'Connell'sin punaviinin myynti nousi tappiin. Ja Suomihan voitti herkullisesti siinä sivussa. Sopivasti hömppää ja asiaa. Kuten aina. Ette pettäneet taaskaan. Ja Kerho-paitakin pääsi kuviin, siitä spessukiitos;)

Viimeksi muokattu:
Tribuuttia kaukaloiden duunareille pukkaa! - https://youtu.be/sWQccssCj50

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Jokke Heinänen
En asu onneksi Tampereen seudulla.

Minä ja Pena Prisman valoissa,
Minä ja Pena Osmantuvassa,
Minä ja Pena Äijänsuollaaa-aaa-aaa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy