Oon aika varma ettei baarissa saa pitää omia jakkaroita.Ota retkijakkara mukaan, sillä varaan paikat varmistaneiden mukaan. Ellet sitten syliin tahdo.. ;)
Oon aika varma ettei baarissa saa pitää omia jakkaroita.Ota retkijakkara mukaan, sillä varaan paikat varmistaneiden mukaan. Ellet sitten syliin tahdo.. ;)
Viski virtaa ja laulu soi.. Saatte suudella kättäni, kun tavataan..!...selviääköhän mauri viikossa paikalletulokuntoon?
"Pussijakkara ja nappiverkkarit..?"Oon aika varma ettei baarissa saa pitää omia jakkaroita.
Ei se mitään, meikkis viettää 30min+ etkot sunkin psta;)T.. Mitään etkoja jne en harrasta, koska Suomen kesä on perseestä.
Aattelin poukkoilla paikalle hyvissä ajoin neljän jälkeen.HUOM! Perjantaina 10.5. suunnitellun JA-miitin PAIKKA VAIHTUU, sillä Hook on ammuttu täyteen. Eli menemme viihtyisään O'Connell'siin, sillä myös sieltä löytyy televitsiooni, juotavaa ja epäterveellistä syötävää. Jollein mesta ole aikaisemmin tuttu, niin se on rautatieaseman liepeillä, osoite: Rautatienkatu 24, Tampere (Finland). Sinne siis! Jos valutaan paikalle apauttiarallaa 17:een mennessä, niin siinä ehtii tilailla nenänsä eteen jotain suuhunpantavaa ennen kuin kiekko lämähtää jäähän (Suomi-Kanada klo 17.15). Ei kai haitanne, vaikka hieman ennenkin varailisi mestoja, esimerkiksi meikäläinen voi lupautua klo 16.30 paikalle.
Sama.Aattelin poukkoilla paikalle hyvissä ajoin neljän jälkeen.
Tulen viideksi paikalle. Tarkoitus olisi juoda kaikkea muuta paitsi alkoholia.
Yrität tulla pilaamaan muiden iltaa?Tulen viideksi paikalle. Tarkoitus olisi juoda kaikkea muuta paitsi alkoholia.
Loistava idea, eiköhän me pikkubussiin mahduttaisiin..! ;)Jatkossa helpompi lähteä mökille punaviinitonkan kanssa kun punaviiniä ei lasketa...
Ilahduttavaa nähdä, että jengistä on tulossa yhä enenevissä määrin sivistynyttä viininlitkijäkansaa..!Niin.. siis punaviiniä juomalla juo vähemmän ©mauri
hyvin toimi.. tai mistä sitä tiätää kunka palajon kalajaa ois juanu
Pitkästä aikaa tulen tosiaan "ilahduttamaan" teitä läsnäolollani. Tässä välissä olen ehtinyt vaihtaa siviilisäätyänikin, joten vaimoni tulee myös mukaan.... 9.8. 2019 jatketaan kun tulee kalastussataman vieraita...
Siistii! Jo tässä on ooteltukin! Kaikille tiedoksi jo nyt siis, että pe 9.8. Tampereella JA-miittiä - uutta ja vanhaa naamaa mukaan, kiitos. Voimme päivitellä mm. tulevan kauden lähtötilannetta, missikisojen tuomaripeliä, Brexitiä (päivitys), Arja Korisevan uusinta hittiä (onko hällä?) & siviilisäätyjä sekä naukkailla ginipiimää. Paikasta sovitaan täällä sinnempänä..Pitkästä aikaa tulen tosiaan "ilahduttamaan" teitä läsnäolollani. Tässä välissä olen ehtinyt vaihtaa siviilisäätyänikin, joten vaimoni tulee myös mukaan.