Sistis, soot niin väsyny miäs.. ;)
Toi sun allekirjoitus sopii täydellisesti tähän viestin perään.Hyviä uutisia. En pääse tuolloin.
Toi sun allekirjoitus sopii täydellisesti tähän viestin perään.
Pidätte aina onnistuneesti möötet sellaisina päivinä, että minulla on jo jotain muuta. Jotkut sivistyneet arkikaljat joskus saattaisivat olla helpoiten järjestettäviä, mutta näillä mennään.
Tai..oletko sää muslimiksi kääntynyt kun perjantai ei ole arkea?
A kuuleha sie, tule ihmeessä syömään ja 'muutamalle' sen ajaksi, kun peliä kahtomma, se alkaa jo viien jälestä. Katsot sen kuitenkin jossain. Miksipä ei meidän kanssa? ;)No, jätetään takaportti vielä auki pikavisiitille, mutta vain jännityksen vuoksi.
Sitten vaan!Oi jospa oisin saanut olla mukana.
Olikin jo ikävä maurin spämmiä. :peukku:Väliaikahuhuilu: niin sitä vaan, että oli sillä syynsäkin, että hyvissä ajoin tällä kertaa alettiin Mansen-miittiä rummutella, että mahdollisimman moni varaa tärkeän päivämäärän elämästään > h-hetkeen apauttiarallaa muutama viikko. Uudet kasvot pöydän äärelle myös. Deal?
Sanopase. Tarttee pitää kevään ykköstapahtumaa pinnalla..! ;)Olikin jo ikävä maurin spämmiä. :peukku:
Tunnukset banniin, välitit viestin kirjoituskiellossa olevan nimimerkin osalta. #HymiöJoo, tulossa olen. Blitz ei ole Suomessa, piilossa ulkomailla. Ja Koirapoika lähetti terveisiä, ei pääse paikalle.
Hookista
Ota retkijakkara mukaan, sillä varaan paikat varmistaneiden mukaan. Ellet sitten syliin tahdo.. ;)..
Edelleen olen tulossa jos olen, päätän varmaan perjantaina.
Siellähän on muutakin, ripsii ja sillee.. Hienoa nähä!Ei noi siivet oikein nappaa, mutta oluelle kyllä tulen.