Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 262
  • 2 930

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Oisko miitti paikallaan? Ehkä siipiä tai jotain. Kovasti on kyllä viimeaikoina jatkislaisia näkyny Tampereen yössä, mutta vois mennä porukalla taas.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kai sitä aina miitin verran. Keskiviikkona on Viikate & Stam1na Pakkahuoneen lauteilla ja sinne menossa. Ei miittiä onneksi niin pikaisella aikataululla taideta aikaan saadakaan, ei jää keikka väliin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ois, jos joku keksii hyvän päivän että meikäläinenkin pääsee.
Mennään viikolla, olen lomalla :)

Kuten myös. Loma alkaa perjantaina, joskin myös mahdollisesti työttömyys samalla.

Kannatan viikolla menoa, joskin se on kyl sit huono osalle jotka vielä ovat töissä. Mut perjantaina sit vaikka joku kerta?

Stam1na/Viikate-keskiviikko ei käy, eikä myöskää ensi viikon lauantai kun sillon on Iron Maiden Ratinassa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Heitänpä sitten ensi perjantain, 11.7. Vaikka johonkin ruualle ja sitten johonkin mistä saa Guinnessia.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Heitänpä sitten ensi perjantain, 11.7. Vaikka johonkin ruualle ja sitten johonkin mistä saa Guinnessia.

Alustavasti kättä ylös. Ja jos siipiä menee syömään, semmoiseen paikkaan missä Lakelle saadaan ruokajuomaksi vettä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja jos siipiä menee syömään, semmoiseen paikkaan missä Lakelle saadaan ruokajuomaksi vettä.

No perkele! Kai se on vaihdettava ruokajuomatottumuksia, jos ottais maidon tällä kertaa.

Käy tuo mullekin, ei mitään sovittua sille päivälle.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
No perkele! Kai se on vaihdettava ruokajuomatottumuksia, jos ottais maidon tällä kertaa.

Käy tuo mullekin, ei mitään sovittua sille päivälle.

No vittu! Jos sen teet niin sitten vaihdan valintani lasten mediumista pikkupoikien hottiin.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
18.7. käy mullekkin, joten voisin liittyä seuraan jossain vaiheessa iltaa. Ajankohta riippuu siitä mihin aikaan pääsen lähtemään Tahkolta Tampereelle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minä olen tulossa viikonloppuna Tampereelle.

Lähteekö joku jatkislaisista syömään siipiä lauantaina 12.7. tai sunnuntaina 13.7.2008?

Riippuu kellonajasta.
Pitäisi lauantaina lähteä maaseudulle, tulen kyllä yöllä kotiin, mutta muuten voisi käydä. Ehkä sunnuntaina, mutta sillekin pieni kysymysmerkki parin mahdollisen menon takia.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Taidan taas joutua keskittymään oluseen kun en vaan vieläkään ymmärrä noiden siipien hienoutta. Tosin sehän riittää mainiosti, pelkkä olut nimittäin
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
obi-wanille siis 18 extrahottia. Onko paikkaehdotuksia? Speak easy? Mites muut perinteiset miittaajat, mauri, Jossu, Hammer lynx (tais lynx jäädä Londoniin), Nokkis?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jos nyt äänekäs siipi on sitä mieltä että Easyyn, niin kyllä se mulle käy. Senkin takia että vieressä on Höyry, josta saa Guinnessia. Ja sellaiseen paikkaan toivoinkin mentävän.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En itse ainakaan ole vielä varma tulenko syömään, ihan taloudellisista syistä.

Ilmoitan lähempänä. Mut jos jonnekin paikkaan siiville EI mennä, niin se on Hookki. :P
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
obi-wanille siis 18 extrahottia. Onko paikkaehdotuksia? Speak easy? Mites muut perinteiset miittaajat, mauri, Jossu, Hammer lynx (tais lynx jäädä Londoniin), Nokkis?

Suokaa anteeksi hitauteni... Juu, kyllä tuo ajankohta mulle passaa, syömistä vielä mietin, mutta voi olla, että sinnekin kaikesta huolimatta tulen. Mulla ei mitään ehdotuksia minkään paikan suhteen ole. Obi-wania lukuun ottamatta kaikki kuitenkin haluaa siipiä, niin mulle riittää että sieltä saa jotain muutakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saako Tampereella jostain tulisempia siipiä kuin Hookin suicide? Jos saa, kertokaa mulle, mistä.

Hmm. Makukysymys, mutta suosittelisin ainakin kokeilemaan Speak Easyn tulisimmat siivet. Hieman suolaisempi ja tulisempi kastike mielestäni kuin Hookissa, Texas-Pete on kastikkeen nimi ja hakkaa 100-0 sen Hookin kastikkeen.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Hmm. Makukysymys, mutta suosittelisin ainakin kokeilemaan Speak Easyn tulisimmat siivet. Hieman suolaisempi ja tulisempi kastike mielestäni kuin Hookissa, Texas-Pete on kastikkeen nimi ja hakkaa 100-0 sen Hookin kastikkeen.

Makupa hyvinkin. Käyttävät Hook sekä SpeakEasy täsmälleen samaa kastiketta. Laimennuksessa tulee se ero, mikä muka maistuu erilaiselta sun mielestä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Makupa hyvinkin. Käyttävät Hook sekä SpeakEasy täsmälleen samaa kastiketta. Laimennuksessa tulee se ero, mikä muka maistuu erilaiselta sun mielestä.

Aa. Sitten Hook on vaihtanut kastiketta siitä kun viimeksi kävin. Tähän parempaan vaihtoehtoon niistä kahdesta (ja toisen kastikkeen nimeä en muista). Pitänee siis varmuudeksi testata vielä Hookin hotti tai x-hotti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös