Ois, jos joku keksii hyvän päivän että meikäläinenkin pääsee.Oisko miitti paikallaan?
Ois, jos joku keksii hyvän päivän että meikäläinenkin pääsee.
Mennään viikolla, olen lomalla :)
Heitänpä sitten ensi perjantain, 11.7. Vaikka johonkin ruualle ja sitten johonkin mistä saa Guinnessia.
11.7. ei käy, mää meen kattoon Pakkikselle Mokomaa ja Diabloo.
Edit: käviskö seuraava perjantai, eli 18.7?
Ja jos siipiä menee syömään, semmoiseen paikkaan missä Lakelle saadaan ruokajuomaksi vettä.
No perkele! Kai se on vaihdettava ruokajuomatottumuksia, jos ottais maidon tällä kertaa.
Käy tuo mullekin, ei mitään sovittua sille päivälle.
Minä olen tulossa viikonloppuna Tampereelle.
Lähteekö joku jatkislaisista syömään siipiä lauantaina 12.7. tai sunnuntaina 13.7.2008?
obi-wanille siis 18 extrahottia.
Mut jos jonnekin paikkaan siiville EI mennä, niin se on Hookki.
obi-wanille siis 18 extrahottia. Onko paikkaehdotuksia? Speak easy? Mites muut perinteiset miittaajat, mauri, Jossu, Hammer lynx (tais lynx jäädä Londoniin), Nokkis?
Saako Tampereella jostain tulisempia siipiä kuin Hookin suicide? Jos saa, kertokaa mulle, mistä.
Hmm. Makukysymys, mutta suosittelisin ainakin kokeilemaan Speak Easyn tulisimmat siivet. Hieman suolaisempi ja tulisempi kastike mielestäni kuin Hookissa, Texas-Pete on kastikkeen nimi ja hakkaa 100-0 sen Hookin kastikkeen.
Makupa hyvinkin. Käyttävät Hook sekä SpeakEasy täsmälleen samaa kastiketta. Laimennuksessa tulee se ero, mikä muka maistuu erilaiselta sun mielestä.