niin ollaan jo puolimatkan krouvissa.
Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?
niin ollaan jo puolimatkan krouvissa.
Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?
KANNATETAAN!! Jos muuten paikassa on tylsää yksin, niin voithan aina kuunnella kun viereisen pöydän herrasmies juttelee ja naureskelee itsekseen...
Todellakin yhdelle tai kahdelle puolimatkaan, tuohon baarien aatelistopaikkaan.
Hienoa, että ehdotukseni ottaa tulta. Missäs otetaan ne Puolimatkaa edeltävät pakolliset pari... kolme... viisi?
Btw. Kerran harmitti, ettei ollut kameraa mukana Puolimatkassa. Tarja Halosen täydellinen kaksoisolento kittasi kaljaa viereisessä pöydässä. Seiskasta olisi saanut varmasti helvetin hyvät rahat.
P.S. En ole käynyt Puolimatkassa kuin kahdesti.
No mutta joo, kuulostaa ihan idealta. Tarjoilkaas nyt niitä aikoja. Ensi viikonloppuna on viimeiset tuomaroinnit joten sen jälkeen alkaa viikonloppuisin olla vapaata.
Seuraavassa aikataulutietoja Suomen otteluista MM-kisoissa Halifaxissa:
alkulohko C:
Saksa - Suomi
la 3.5.2008 klo 16.30 paikallista aikaa, klo 22.30 Suomen aikaa...
3.5. ja lätkää screeniltä sopii minulle
Edit: ja toki muutkin ajankohdat. Mulla ei ole mitään esteitä.
Eiköhän se tännekin käy, seuraavana päivänä on synttäritkin, kai sitä tuopin voi kumota vaikka vanheneekin.
Mulla taas 2 päivää ennen tätä, tarjoa sä kalja mulle, niin mä tarjoan kaljan sulle?
Nii, mihinkäs sitten lauantaina törmätään? Kerholle vaiko joku muu paikka?
Niin ja tänäänhän on ehkä paras päivä tavata kaikki ihmiset keskustassa. Eli jos näette sinihaalarisen ihmisen niin tulkaa moikkaamaan! Ei meitä ole liikkeellä kuin ehkä muutama sata, joten nopeasti löytyy oikea.
...
Edit: Ex-Immorrarritaritar ja nykyinen Huskilo tulee paikalle hot-datensa kanssa! Mennään ennen Kerhoa siiville, joten seuraan saa liittyä. :)
MINNE MINNE MINNE SIIVILLE?? Hookiin PLIIIIIIIIIIIIIISSSSS!!?!:DDD
Ähäskutit, yrititte bilettää iliman mua, vaan eipä onnaa, moon haukkana paekalla!
Onko maurin kanssa muita vaihtoehtoja kuin Hook, muutenhan se on koko illan kuin myrkkyä niellyt. ....
MINNE MINNE MINNE SIIVILLE?? Hookiin PLIIIIIIIIIIIIIISSSSS!!?!:DDD
Ähäskutit, yrititte bilettää iliman mua, vaan eipä onnaa, moon haukkana paekalla!
Siis miekö myrkyn nielly, en kai, miehän oon niin ihku pikkulylleröinen..kuin vironkettu konsanaan (?)..
Enivei: Oisko mahkui, että jonotettais Hookiin, kun ne siivet on NIIIIN rapsakoita! :p