Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 387
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
niin ollaan jo puolimatkan krouvissa.

Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?

Näyttääkin kiehtovalle paikalle, ohi kuljen päivittäin, melkein kuin Nekalan Katiska tai Kultturiravintola Railo, Pub Lordi vielä siihen samaan nivaskaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?

KANNATETAAN!! Jos muuten paikassa on tylsää yksin, niin voithan aina kuunnella kun viereisen pöydän herrasmies juttelee ja naureskelee itsekseen...

Todellakin yhdelle tai kahdelle puolimatkaan, tuohon baarien aatelistopaikkaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Jos nyt kerran melkistä naapuriin (jossa en oo ikinä käyny) meinaatte tulla, niin voisin mäkin pitkästä aikaa vääntäytyä paikalle.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
KANNATETAAN!! Jos muuten paikassa on tylsää yksin, niin voithan aina kuunnella kun viereisen pöydän herrasmies juttelee ja naureskelee itsekseen...

Todellakin yhdelle tai kahdelle puolimatkaan, tuohon baarien aatelistopaikkaan.

Hienoa, että ehdotukseni ottaa tulta. Missäs otetaan ne Puolimatkaa edeltävät pakolliset pari... kolme... viisi?

Btw. Kerran harmitti, ettei ollut kameraa mukana Puolimatkassa. Tarja Halosen täydellinen kaksoisolento kittasi kaljaa viereisessä pöydässä. Seiskasta olisi saanut varmasti helvetin hyvät rahat.

P.S. En ole käynyt Puolimatkassa kuin kahdesti.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hienoa, että ehdotukseni ottaa tulta. Missäs otetaan ne Puolimatkaa edeltävät pakolliset pari... kolme... viisi?

Btw. Kerran harmitti, ettei ollut kameraa mukana Puolimatkassa. Tarja Halosen täydellinen kaksoisolento kittasi kaljaa viereisessä pöydässä. Seiskasta olisi saanut varmasti helvetin hyvät rahat.

P.S. En ole käynyt Puolimatkassa kuin kahdesti.

Eikös kaksi kertaa Puolimatkaan ole sama kuin menisi kerran loppuun asti.

No mutta joo, kuulostaa ihan idealta. Tarjoilkaas nyt niitä aikoja. Ensi viikonloppuna on viimeiset tuomaroinnit joten sen jälkeen alkaa viikonloppuisin olla vapaata.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Puolimatkan Krouvi on muuten asiallinen paikka. Halpaa olutta ja hienoja ihmisiä täynnä, eikä meikäläiselläkään olisi edes pitkä matka kotiin. Sielläkö miitti?

Ei helvetti. Tuo on meidän asiakas, tai ei ole kyllä pitkään aikaan ostanut mitään. Jouduttiin vääntämään parista asiasta. On kyllä ns. alan mesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No mutta joo, kuulostaa ihan idealta. Tarjoilkaas nyt niitä aikoja. Ensi viikonloppuna on viimeiset tuomaroinnit joten sen jälkeen alkaa viikonloppuisin olla vapaata.

Jaa että aikoja pitäisi tarjoilla? Ensi viikonloppu ei käy meikäläiselle, menoa on joka päivä. Sitä seuraava viikonloppu ei käy meikäläiselle, olen matkoilla silloin. Sitä seuraava viikonloppu voisi olla mahdollinen, ja lauantai 3.5. voisi olla jopa ihan vapaa ja sopiva ilta - emäntä lähtenee silloin sukujuhlien takia pois kaupungista. Seuraava viikonloppu ei käy - silloin on äitimuorin ja kummisetä-enon yhteiset 60v-juhlat. Seuraavat viikonloput ovat taas avoinna.

Alustava ehdotukseni on siis lauantai 3.5. Koskas MM-lätkä alkaa? Voisihan sitäkin mennä johonkin baariin seuraamaan screeniltä ihan arkenakin?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
3.5. ja lätkää screeniltä sopii minulle

Edit: ja toki muutkin ajankohdat. Mulla ei ole mitään esteitä.

in that case, eli jos tarkoitus on kattoa lätkää kera hyvän oluen ja seuran, niin pahvinen ajokorttikin voisi liittyä seuraan...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Ehdotettu 3.5. käy myös mulle, eikä kalenteri muutenkaan liikaa ole täyttynyt. Ainoastaan oikeamielisten risteilyn ajankohta 9.-10.5. ei käy miittailuun.

Ohjelmapuoleen ei toistaiseksi ole mitään lisättävää, tyydyn vain toteamaan jo ehdotettujen kelpaavan mainiosti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Eiköhän se tännekin käy, seuraavana päivänä on synttäritkin, kai sitä tuopin voi kumota vaikka vanheneekin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eiköhän se tännekin käy, seuraavana päivänä on synttäritkin, kai sitä tuopin voi kumota vaikka vanheneekin.

Mulla taas 2 päivää ennen tätä, tarjoa sä kalja mulle, niin mä tarjoan kaljan sulle?

Allekirjoittaneelle käy päivä hyvin, tiedä että onko tuolloin enää edes töitä lähimaastossakaan. Palataan asiaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
3.5 ei käy mulle. Olen todennäköisesti eräällä mökillä päättämässä asioista ja samalla rypemässä alkoholin kanssa. Pitäkää kuitenkin hauskaa ja raportit tänne sitten.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mulla taas 2 päivää ennen tätä, tarjoa sä kalja mulle, niin mä tarjoan kaljan sulle?

Sovittu, eiköhän jostain baarista saa pienen tuopposen alkoholitonta olutta, vaihtoehtoisesti Budweiseria, saat semmoisen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nii, mihinkäs sitten lauantaina törmätään? Kerholle vaiko joku muu paikka?

Halukkaat varmaan menee sinne Puolimatkan Krouviin, mennään vaikka Nokkiksen kanssa kaksistaan Kerhoon, aikaa kun vielä saa sovituksi edes sinne päin. Vieläkö Hepuli, Tarinankertoja ja Kopteri on tulollaan? Kaikki semmoisia keitä ei ole ennen tavannut, jännittävää...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Niin ja tänäänhän on ehkä paras päivä tavata kaikki ihmiset keskustassa. Eli jos näette sinihaalarisen ihmisen niin tulkaa moikkaamaan! Ei meitä ole liikkeellä kuin ehkä muutama sata, joten nopeasti löytyy oikea.
Itse asiaan niin on näköjään mennyt moinen miitin suunnittelu kokonaan meikäläiseltä ohi. Olen siis luonnollisesti paikalla jos selviän wapusta hengissä. Tällä kertaa en kyllä sitten juo ensimmäistäkään Unicumia. Muuta viinaa saa tarjota ihan vapaasti. Nyt kuitenkin wappu kutsuu, suu napsaa ja kaljamahan pömpötyskin näyttää laskun merkkejä. On siis jo kiire. Hei hei.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin ja tänäänhän on ehkä paras päivä tavata kaikki ihmiset keskustassa. Eli jos näette sinihaalarisen ihmisen niin tulkaa moikkaamaan! Ei meitä ole liikkeellä kuin ehkä muutama sata, joten nopeasti löytyy oikea.

Et kai vain ole sähköteekkari? Pyrin kiertämään sellaiset kaukaa. Entisenä sähköteekkariaktiivina tiedän, että sellaisten seurassa pyöriminen vaarantaa mielenterveyden. Enkä usko, että tuo tyttöystäväkään kauheasti arvostaisi, jos niiden seurassa vielä hengailisin. :)

3.5. miitti ei muuten taida sopia meikäläiselle, ellei tule yllättäviä muutoksia asioihin. Sorry sirs.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kerho ei kyl mikään ihan ihmeellinen paikka omasta mielestäni ole, paras paikka pelin seuraamiseen Tampereella on Petri Heinäsen omistama baari Pelisilmä, mutta tuo varmasti täynnä pelin aikana, joten Kerhoon sitten. Paikalle tulen yhdeksän aikaan.

Edit: Ex-Immorrarritaritar ja nykyinen Huskilo tulee paikalle hot-datensa kanssa! Mennään ennen Kerhoa siiville, joten seuraan saa liittyä. :)

Ja siis Speak Easyyn ollaan menossa syömään.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Itse voinen saapua jo aiemmin, jos vaikka kahdeksan paikkeilla, seuraa otetaan vastaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
...

Edit: Ex-Immorrarritaritar ja nykyinen Huskilo tulee paikalle hot-datensa kanssa! Mennään ennen Kerhoa siiville, joten seuraan saa liittyä. :)

MINNE MINNE MINNE SIIVILLE?? Hookiin PLIIIIIIIIIIIIIISSSSS!!?!:DDD
Ähäskutit, yrititte bilettää iliman mua, vaan eipä onnaa, moon haukkana paekalla!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
MINNE MINNE MINNE SIIVILLE?? Hookiin PLIIIIIIIIIIIIIISSSSS!!?!:DDD
Ähäskutit, yrititte bilettää iliman mua, vaan eipä onnaa, moon haukkana paekalla!

Onko maurin kanssa muita vaihtoehtoja kuin Hook, muutenhan se on koko illan kuin myrkkyä niellyt. Voisi sitä itsekin jotain murenta ottaa, vaikka käy tietysti samoin kuin viimeksi, meinaa nukkumatti viskoa hiekat silmille.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko maurin kanssa muita vaihtoehtoja kuin Hook, muutenhan se on koko illan kuin myrkkyä niellyt. ....

Siis miekö myrkyn nielly, en kai, miehän oon niin ihku pikkulylleröinen..kuin vironkettu konsanaan (?)..
Enivei: Oisko mahkui, että jonotettais Hookiin, kun ne siivet on NIIIIN rapsakoita! :p

EDIT: Lurps!!
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Siis miekö myrkyn nielly, en kai, miehän oon niin ihku pikkulylleröinen..kuin vironkettu konsanaan (?)..
Enivei: Oisko mahkui, että jonotettais Hookiin, kun ne siivet on NIIIIN rapsakoita! :p

No sinäpä sinä. Vironkettu? Häh?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös