Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 688
  • 2 930

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Itse puoli seiskan persiillä voisin olla paikalla, olen hidas juomari. Höyryssä siis.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Selvä, tulen 17.20 lähtevällä bussilla, eli olen varmaan kuuden paikkeilla Höyryssä.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Näillä näkymin olen jo hyvissä ajoin Tampereella, joten voisin itekkin tulla Höyryyn maistamaan olutta kun siitä kaikki aina puhuu. Luulisin tunnistavani Koirapoikan vaikka muistikuvat edellisistä miiteistä on hieman hataria. Näemme siis (ehkä) huomenna!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Selvä, tulen 17.20 lähtevällä bussilla, eli olen varmaan kuuden paikkeilla Höyryssä.

Etkot houkuttelee sittenkin. Alunperin piti tulla 18.45 bussilla, mutta taidan kuitenkin tulla 18.15 bussilla.

Nyt korostuu asunnon sijainnin hienous. Tässä ei paljoa tarvitse bussiaikatauluja kattella, riittää ku kävelee ovesta ulos ja viiden minuutin sisällä tulee bussi.

Mutta joo, välillä kuusi ja puoli seiska siellä olen minä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nyt kotona. Hienoja ihmisiä miitissä.
Höyry-> SpeakEasy->Höyry->AlePub->Artturi->KustaIII

Okei, kuka käski kaataa sen tuopin Kustaa III:ssa? En minä ainakaan. Kaadoin silti. Mukavan loistava reissu ja uusia pariskuntia saatiin aikaiseksi. Okei, vaikka mulla oiskin obin kanssa samanlaiset sormukset, ei se sitä kerro että oltaisin naimisissa.

Kivaa taisi olla kaikilla hamaan loppuun asti, paitsi lakella kun Keskustorilla jätettiin hellät jäähyväiset, niin miestä ei näkynyt missään. Tosin, en ole varma nappasiko Bliz kaksi naista mun jälkeeni ja lähti Hervantaan panemaan, kuten oli puhe? Jos nappasi, niin peukku ylös. Olet hieno mies. Jos ei, niin aivan sama.

Kaikilla tuntui olevan kivaa. Varsinkin koiriksella. Kuka hei se nainen oli? Joku "vanha tuttavuus"? Näytti olevan senverran kivaa, että ei ihan varmaan "koulukaveri" ollut, vaikka kerroit niin.. Mutta enivei, kivaa oli koko porukalla, vaikka maurin metro ei vienytkään perille.. ens kerralla uudestaan.
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Huskis kotitui juuri ja YKSIN. Olipa hauskaa jälleen kerran, oli kiva tutustua myös ennennäkemättömiin Obivankenobiin ja Bliziin.

Jossu, siis NIPA; meille vai teille, eiku vessaan. Ihania paria syntyi, varsinkin kun ite sain Mariannee.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
"En vedä känniä" "Lähen 1.40 bussilla"
Morjesta pöytään. Ei ihan pitäny suunnitelma paikkaansa ja joutu tässä jo korkkaamaan öölin että ylipäätään pääsee liikehtiin tonne Wanajan suuntaan. Oon kyllä aika jumissa mutta kai pitissä vertyy sen verran, että tänäänkin mennään pilkkuun asti. Oli kyllä ihan maukas miitti ja perin seksikkäät tunnelmat. Otetaanhan uusiks taas joskus tai jotain.

EDIT: t: Mikko Ahola, saa lisätä feispuukkiin kun siitäkin oli puhe!
 
Viimeksi muokattu:

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Ei munkaan pitäny kauaa olla, mutta niin sitä vaan puoli neljän bussiin piti ottaa muutama nopeampi askel...

Kiitos erittäin paljon kaikille mukanaolleille, oli aivan mahtavan mukavaa taas kerran. Vähän tietysti jäi kaiveleen, ettei Huskis halunnu mun kanssa muualle kun vessaan. Mutta ehkä tän just ja just pystyy kestämään. Olihan siinä paljon muuta kuitenkin

Niistä Marianne-karkin käärepaperin raidoista oli myös pienoista väittelyä. Ja kyllä nyt niin kävi, että meidän oma metrokuski oli oikeassa, hieman vinoonhan ne menevät: Marianne

Uudesta miitistäkin oli puhetta ja heitin ilmoille ehdotuksen, että voitais se alottaa mun luota. Kaupungissa tapahtuvasta ohjelmasta hyväksytyn ehdotuksen esitti Lissu. Eli Killinkiin laulamaan karaokea ja sen jälkeen meillä on sitten Jatkoaika-levy käsissämme.

Sitä odotellessa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tsekkasin just, että kyllä ne mariannerannut kuulkaa menee kierteelle, eikä vaakasuorasti. Ja vaikka Jossun rannut oli vaakasuorassa, pysyi tyttö hyvin pystysuorassa. Se rannuista.
Airis kofii -ilta oli mitä makoisin; ja voitto ennen kaikkea; eik me Bliz voitettu joku jalkapallomatsi - vai mikä se laji olikaan? Jotain boltsia pesään kuitennii! Hehee.
Poikakoiran Loveboat hihitytti. Siis eihän me sulle, Poikakoira, naurettu, vaan sun kans;)))
Obin kera pääsin parketille joraan, cool. Hammerin jalkaa ei katkastu. Huskiksen turkki oli lyhentynyt sitten viime näkemän. Lake on elämäni aatami! Bonen hääkuvaajaksi oon jo ilmottautunut.
Metro löysi omin voimin kotipysäkille. Ja tällä kertaa jopa muistan sen;)
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
....Niistä Marianne-karkin käärepaperin raidoista oli myös pienoista väittelyä. Ja kyllä nyt niin kävi, että meidän oma metrokuski oli oikeassa, hieman vinoonhan ne menevät: Marianne

Uudesta miitistäkin oli puhetta ja heitin ilmoille ehdotuksen, että voitais se alottaa mun luota. ...

Että tympäsee, kun en laittant aiheesta vetokisaa päälle; nyt oisin huomattavasti rikkaampi metrokuski.;)
Joo, kyll me voitais tulla sun luo, ja rikkoo kaikki sun sängyt. Ois naapureillakin miettiminen;))))
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Blah. Kiitos juu seurasta ja etekin Eevalle moro!

Tänään sitten harjoittelemaan tulevaa karaokeiltaa varten Ratinaan.

Kivaa oli ja otetaan uusiksi joskus.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jaa kuka se nainen oli, koulukaveri kuten kerroin. Vai mun loveboat on jo vitsin aihe, perkule! Hieno veneenveistäjän hand made puuvene, eikä ole ihan paska laite. Siellä se on porukoiden mökillä kovassa käytössä ja hyvin toimii edelleen, eikä sen alla tiettävästi kukaan asu. Jos asuu niin häätö tulee.

Mukavaa oli, teillä oli matka jatkunut kun poistuttiin Fall'sin terassille, hammerin ja koulukaverin kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Gringos Locos, Diablo Burger. Olipa semmoinen eväs joka sai seeyoun hieman pyyhkimään hikeä otsalta, kaverinsa pyyhkikin jo kyyneleitä siinä vaiheessa ja hikeä pukkasi aika reippaasti. En olisi ihan heti uskonut kuulevani herran suusta kommenttia että alkoi olemaan jo sopivan tulista. Hookin suicide wingsit on kuulemma mietoja Diablo Burgeriin verrattuna.

Reissusta kotiutuneena pääsen vihdoinkin kommentoimaan.

Tilatessamme Diablo Burgerit tarjoilijatar varoitti, että tämä on oikeasti todella tulista. En vielä siinä vaiheessa uskonut, mutta kun ruoat tuodessaan tarjoilijatar totesi: "Onnea matkaan!", aloin uskoa.

Tuon tulisempaa ei ruoan tarvitse mielestäni olla - tuossa on tulisuus kohdallaan.

Kiitoksia Bonelle vinkistä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hei, onkoos Kaatopaikalla suihku yms. mahdollisuudet??
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Mietin juurikin tänään, että olisi taas korkea aika järkkäillä miittiä. En ehdota mitään päivää, sillä mulle sopii ensi viikonloppua lukuunottamatta käytännössä koska vaan. Eli joku jolla on oikeasti muutakin elämää voisi heitellä jotain päiviä ilmoille. Miitin ohjelmaan tai mihinkään muuhunkaan en ota kantaa, mutta semmonen pieni toive olisi että jotain viinahommia vois olla.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Villi huhu kertoo pikkujoulusesongin koskettavan myös JA:n tamperelaisia. Ennakkovaraan itselleni paikan, ihan mihin tahansa. Kunhan pikkujoulut eivät osu 15.11. viikonlopulle :)
Eihän niillä vielä ole mikään kiire, oliko viime vuonna kun ne oli 23.12 ja väkeäkin hämmentävän mukavasti. Oli miellyttävä junamatka seuraavana päivänä :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niinpä niin, villit huhut tietävät kertoa, että keiloja ja viinahommia ois taas luvassa! Pe 7.11.? Pe 21.11.? Näkemyksiä, kitoos....
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut liputtaa heti alkuun jälkimmäisen perjantain puolesta. Syy: Epävarma työ- ja täten myös rahatilanne.

Ps. Onneksi Mauri kirjoitit viinA, etkä viinI ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kreit!
Jos vaikka 7.11 mennessä varmistelette miule tulemisianne, ni voisin varata sitt radat Kaatopaikalle keilailun tiimellykseen. Pikkujouluaikaan saattaa (?) olla suosittuja..

Ja sit pyydän, että heittäytyisimme Hookiin, kun viimeksi piti taas venyä SpeakEasyyn, joka kyllä menettelee, muttei ole Hookia voittanutta...Deal?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös