Koirapoika
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Itse puoli seiskan persiillä voisin olla paikalla, olen hidas juomari. Höyryssä siis.
Itse ajattelin tulla jo kuuden aikaan paikalle Höyryyn, anyone?
Itse puoli seiskan persiillä voisin olla paikalla, olen hidas juomari. Höyryssä siis.
Selvä, tulen 17.20 lähtevällä bussilla, eli olen varmaan kuuden paikkeilla Höyryssä.
Etkot houkuttelee sittenkin. Alunperin piti tulla 18.45 bussilla, mutta taidan kuitenkin tulla 18.15 bussilla.
....Niistä Marianne-karkin käärepaperin raidoista oli myös pienoista väittelyä. Ja kyllä nyt niin kävi, että meidän oma metrokuski oli oikeassa, hieman vinoonhan ne menevät: Marianne
Uudesta miitistäkin oli puhetta ja heitin ilmoille ehdotuksen, että voitais se alottaa mun luota. ...
Gringos Locos, Diablo Burger. Olipa semmoinen eväs joka sai seeyoun hieman pyyhkimään hikeä otsalta, kaverinsa pyyhkikin jo kyyneleitä siinä vaiheessa ja hikeä pukkasi aika reippaasti. En olisi ihan heti uskonut kuulevani herran suusta kommenttia että alkoi olemaan jo sopivan tulista. Hookin suicide wingsit on kuulemma mietoja Diablo Burgeriin verrattuna.
Eihän niillä vielä ole mikään kiire, oliko viime vuonna kun ne oli 23.12 ja väkeäkin hämmentävän mukavasti. Oli miellyttävä junamatka seuraavana päivänä :)Villi huhu kertoo pikkujoulusesongin koskettavan myös JA:n tamperelaisia. Ennakkovaraan itselleni paikan, ihan mihin tahansa. Kunhan pikkujoulut eivät osu 15.11. viikonlopulle :)
...Onneksi Mauri kirjoitit viinA, etkä viinI ;)
Niinpä niin, villit huhut tietävät kertoa, että keiloja ja viinahommia ois taas luvassa! Pe 7.11.? Pe 21.11.? Näkemyksiä, kitoos....