Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 378
  • 2 930

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri veti siiven nenäänsä väärästä paikasta, mutta mää voin tulla evästämään jos vaan seuraksi kelpuutetaan. Speak Easy paikkana ja kun ilmoitatte mihin aikaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mauri veti siiven nenäänsä väärästä paikasta, mutta mää voin tulla evästämään jos vaan seuraksi kelpuutetaan. Speak Easy paikkana ja kun ilmoitatte mihin aikaan.

Joo kato, mää oon nii herkkis näissä wingssi-asioissa...Ajatuskin, etten saa Hookin siipiä, vetää ihon kananlihalle!! 8-o
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
päättäkää paikasta ny enstex. Polvivammaisena joudun tekeen päätöksen päivän kunnon mukaan, mutta yritys on ainakin kova...

Se paikka on Kerho-baari!

Kyllähän Tarinoita pitää aina kertoa, mitä tämä maailma muuten olisi paikkana, kaikki ois vaan hiljaa tai vittuilis toisilleen.

Lisäksi hyvää harjoitusta ensi viikolle... :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli jos 19:30 Spiikkariin syömään?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jahas, olin tulossa mukaan henkselit paukkuen, mutta joudun perumaan. Henkselit meni rikki..
Tai oikeastaan tulin kipeeksi, ei pysty venymään paikalle, hö. Mikä lie lintuinfluenssa tms.. kaamee piänsärky!!
Valoisa puoli tässä on se, että sain krapulan ilman, että oisin laittanut juomiseen sentin hyrrää saati euroa. Talouvellista!!
Pitäkää hauskaa, vaikka sanontahan on, että "ilo ilman mauria on teeskentelyä".. Yrittäkää ees!! ;D
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jos ei viina ja Jatkoajan miitti auta, tauti on kuolemaksi. Vai miten se wanhan kansan sanonta meneekään.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Höh, olis niiiiin kiva ollu pitkästä aikaa nähdä mauri-neitiä, mutta ei ilmeisesti voi mitään...

Sitä mun piti vaan tulla sanomaan, että mitä todennäköisimmin aloitan oman miittini Kerhosta. Jotta nähdään siellä sitten. Tai sitten jo Spiikkareissa, jos kotona alkaa ahdistamaan liikaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Rajusti off topiccina...anteeksi.

Luen jatkuvasti tämän ketjun otsikon: Jamaikalaiset Tampereen seudulla

Ehkä liian paljon GTA-pelejä takana:)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Vaikka kovaan ääneen jotain huutelin tuolla edellisellä sivulla niin en siitä huolimatta ole tulossa. Wapusta selvisin kyllä hengissä mutta tuli muita suunnitelmia tälle illalle. Ja vaikka mitä väittäisitte niin suunnitelmien muutos ei liity siihen, että mauri ei tule paikalle!

Sististä voin rauhoittaa siinä määrin, että en ole sähkö- vaan raksateekkari, joka on siis tietysti huikean paljon uljaampi vaihtoehto.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
... Varsinkin mauri, joka ei muuta kuin chillailee vaakatasossa... :)

Mää mitää grillaile. Mää vaan röhnötän. ;D
Ja oottelen, että Bliz tulee mun kaa ottamaan matsia...eiku siis kahtomaan matsia.
*keski-ikäinen reppana horisee*
Enivei - kattelen vaakalaudalta kiakkoo netistä, kun sen aika on. Ihtekseni, kun en kynne kykene, plääh.
 
Kutumiiting

Hurjaa pariutumista oli havaittavissa tällä kertaa. Jypiläisetkin kääntyy Ipalaisiksi tissien voimalla. Hauskaa oli kaikin puolin...

HL
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
pahoittelen, ettn sitten pääsytkään. Vesipumppuasennus mökille kipeytti polvea sen verran että olisin tarvinnut ovelta ovelle kuljetuksen... ja hallitusneuvotteluissa asiasta ei päästy yksimielisyyteen (lue:ei sun mihinkään enää täydy mennä)

kiva että oli kivaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Onpas täällä aika hiljaista. Ipalaiseksi kääntymiseni voin selittää sillä, että minulle tehtiin tarjous josta en voinut kieltäytyä. Ulkona käydessä sitten kielsinkin kaiken ja palasin ruotuun vaikka suostuttelu pysymään takkuturkkien leirissä olikin ankaraa. Kyllä se niin on että tisseillä saa aikaan mitä vaan.

Toivottavasti Causella, neidolla jolla on Peter Forsbergin väriset silmät, oli mukavat treenit.

Vähän nuppia kivistää ja käsikin tuppaa tärisemään mutta mukavaa oli.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa, täällä aletaan ostamaan kannattajia tisseillä, epistä!! Ja mä kun olen aina luottanu pelkkään älyyni.. Ihmekkös tuo, että takinkääntäjiä ei oo ilimottautunu!
Saksa hävis. Ja mua vitutti. Siis ei se, että Suomi voitti, vaan se, etten ollu kartsalla Jamaikalaisten kanssa, mutta minkäs teit. Kesällä korjataan asia. Silloin ei oo MM.itä, mutta keksitään joku muu tekosyy miitille!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jaa, täällä aletaan ostamaan kannattajia tisseillä, epistä!! Ja mä kun olen aina luottanu pelkkään älyyni.. Ihmekkös tuo, että takinkääntäjiä ei oo ilimottautunu!

Pitäisi naisen tietää että tie miehen seurauskollisuuteen vie tissejä esittelemällä.
 

Hepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Hokki
En ollut minäkään paikalla, vaikka mainostinkin tulevani viettämään iltaa. Taisin jumittua grillaamaan ihoa auringossa koko päiväksi ja illaksi. Noh, seuraavaa miittiä odotellessa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös