Koetan saada 19:ksi pöyvät 13:lle? Vai riittääkö 10? Jos en enää saa, niin sitten kantsii vaan mennä jonottaan....tms:)Leon kirjoitti:Toki otetaan varaus, jos sen 19.00 vielä saa. Muut liittyvät sitten seuraan aikataulunsa mukaan. Eli mukana med avec.
mauri kirjoitti:No niin, tulikin tenkkapoo: Hookiin ei saa varauksia edes erikoistapauksessa perjantaisin klo 21. Seitsemäksi sais vielä, joten varaanko siihen? Itse en valitettavasti pääse vielä silloin, vasta aikasintaan puoli yheksäksi, mutta toki voin tulla perässä jonnekin pupiin tms. Voin hoitaa Hook-varauksen, jos tiedän, montako 19:ksi menisi. :)
(Speakeasy-raflakaan ei ota varauksia tuohon aikaan, siellähän olis ollu samanveikkaiset ja -tyyliset sapuskat..)
Eli mitenkäs tehhää?
Leon kirjoitti:Toki otetaan varaus, jos sen 19.00 vielä saa. Muut liittyvät sitten seuraan aikataulunsa mukaan. Eli mukana med avec.
Leonille delegoin varauspuolen, kun en itse pääse vielä tuossa vaiheess remmiin (enen 20.30:a) - niin on paree, että ne järkkäilee, kekkä ehtii jo aikasemmin liikenteeseen. ELi kartottakaa tilanne - kuka, mitä, häh - ni saatte varauksenkin aikaiseksi...JOS jengi on vielä kahdeksan jälkeen baanalla, ni tuun mukaan siin vaihees. :)B1 kirjoitti:Mutta jos tuo maukka varaa pöytää jo klo 19, niin en itse ainakaan tarvitse pre-siipiä. Ehkä pre-Guinnessia voisi ottaa O.C:ssa klo 17.30 lähtien? Anyone?
seeyou@jäähalli kirjoitti:Mihin aikaan Kengu ajatteli lähteä Tampereelle?
kangaroo kirjoitti:Ai perhana. Tämä oli jo lähes päässyt unohtumaan. Täytyypä miettiä asiaa ja tunnustella hallituksenkin kantoja.
seeyou@jäähalli kirjoitti:Minä olen menossa Designerin kanssa lounaalle. Sen jälkeen ajattelin käydä Vakoilumuseossa. Tämänkin jälkeen on vielä aikaa ennen Kehräsaareen siirtymistä.
Sistis kirjoitti:Missä meinaatte lounastaa? Ja mihin aikaan? Jos olette sopivalla paikalla sopivaan aikaan, voisin toki tulla ruokatunnilla moikkaamaan.
seeyou@jäähalli kirjoitti:Siperiassa, puolenpäivän korvilla. Tulen junalla Tampereelle klo 11.52, ja mitä siitä sitten kestää siirtyminen Siperiaan.