Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 688
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Leon kirjoitti:
Toki otetaan varaus, jos sen 19.00 vielä saa. Muut liittyvät sitten seuraan aikataulunsa mukaan. Eli mukana med avec.
Koetan saada 19:ksi pöyvät 13:lle? Vai riittääkö 10? Jos en enää saa, niin sitten kantsii vaan mennä jonottaan....tms:)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
mauri kirjoitti:
No niin, tulikin tenkkapoo: Hookiin ei saa varauksia edes erikoistapauksessa perjantaisin klo 21. Seitsemäksi sais vielä, joten varaanko siihen? Itse en valitettavasti pääse vielä silloin, vasta aikasintaan puoli yheksäksi, mutta toki voin tulla perässä jonnekin pupiin tms. Voin hoitaa Hook-varauksen, jos tiedän, montako 19:ksi menisi. :)
(Speakeasy-raflakaan ei ota varauksia tuohon aikaan, siellähän olis ollu samanveikkaiset ja -tyyliset sapuskat..)

Eli mitenkäs tehhää?

Leon kirjoitti:
Toki otetaan varaus, jos sen 19.00 vielä saa. Muut liittyvät sitten seuraan aikataulunsa mukaan. Eli mukana med avec.

Lyöttäydyn perästä remmiin eli minun mielipiteeni on että menkää kun pääsette,me ketkä emme pääse kärsimme :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Perse. Mielelläni lähtisin, mutta olen tuolloin Turkkusessa soittamassa rokkia ja juomassa ilmaista kaljaa. Joka paikkaan ei kykene venymään.

Muutenkin tekee hyvää paastota. Saavuin juuri viiden päivän työmatkalta Münchenistä... ja kiitos isäntien tarjoilun, 2½ kiloa lisää vyötäröllä...
 

Puster

Jäsen
Tampereelta pääsee pois vaikka miten!

Esimerkiksi lauantaiaamuna lähtee linja-autoasemalta Paunun bussi kello 02:00 kohti sitä mikäsenpaikanniminytoli ja perillä näyttäisi olevan varttia vaille viiden.

Myös Julleille.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Guinnesia voi ottaa ennen siipiä, mmmkay?
Itse pääsen klo 16 jälkeen ihan minne vaan. (no lähes)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ette kai meinaa treffata Hookissa persjantaina klo 15? Älkää sitten ihmetelkö, jos sinitakkiset tulevat seuraksenne. Paikka meinaan aukeaa arkisin klo 16. Lauantaina jo paria tuntia aikaisemmin.

Ja tszaddissa kuulemma Kampin Henkassa saa siipiä. Aitoja. Saatan olla tänään testaamassa tuossa 18 paikkeilla.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Näinhän se menee kuten Leon sanoi. Tampereella ei saa siipiä arkisin klo 00-10 sekä klo 14-16 välillä. Viikonloppuisin klo 00-14 välillä. Muina aikoina saa varmasti.

Mutta jos tuo maukka varaa pöytää jo klo 19, niin en itse ainakaan tarvitse pre-siipiä. Ehkä pre-Guinnessia voisi ottaa O.C:ssa klo 17.30 lähtien? Anyone?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
Mutta jos tuo maukka varaa pöytää jo klo 19, niin en itse ainakaan tarvitse pre-siipiä. Ehkä pre-Guinnessia voisi ottaa O.C:ssa klo 17.30 lähtien? Anyone?
Leonille delegoin varauspuolen, kun en itse pääse vielä tuossa vaiheess remmiin (enen 20.30:a) - niin on paree, että ne järkkäilee, kekkä ehtii jo aikasemmin liikenteeseen. ELi kartottakaa tilanne - kuka, mitä, häh - ni saatte varauksenkin aikaiseksi...JOS jengi on vielä kahdeksan jälkeen baanalla, ni tuun mukaan siin vaihees. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ajattelin siirtyä Tampereelle jo alkuiltapäivällä, jotta olisi enemmän aikaa tuossa maanmainiossa kaupungissa.

Takaisinkin täytyy lähteä ajoissa, etenkin jos lauantaina on vielä peli. On nimittäin syytä treffata kämpillä Nukkumatti ajoissa, jotta on virkeänä kotona, kun pelin aika koittaa.

Mihin aikaan Kengu ajatteli lähteä Tampereelle?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Se on sitten pöytävaraus Hookissa 23.3.2007 klo 19.00 salasanalla "jatkis". Varasin n. 10 paikkaa, nopeat syö hitaat, nopeat ja hitaat syö siivet. Siis jos paikalle saapuu enemmän porukkaa kerralla, pitää ilmeisesti hajaantua. En lähtenyt säätämään tarkkaa osallistujamäärää, koska osa porukasta tulee joka tapauksessa toiseen kattaukseen ja 19 jälkeen ei saa enää pöytävarauksia.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Varaan oikeuden saapua paikalle haluamieni seuralaisten kanssa.
Hajotkaa siihen.
 
K

kangaroo

seeyou@jäähalli kirjoitti:
Mihin aikaan Kengu ajatteli lähteä Tampereelle?

Ai perhana. Tämä oli jo lähes päässyt unohtumaan. Täytyypä miettiä asiaa ja tunnustella hallituksenkin kantoja. Myös seuraava viikonloppu nääs menee reissussa. Jos pystyy lähtemään, niin sitten vasta mietittävä logistiikkapuolta ja majoitusta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saavun ehkä, näkee lähempänä. Enköhän kuitekin tule, ehkä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
kangaroo kirjoitti:
Ai perhana. Tämä oli jo lähes päässyt unohtumaan. Täytyypä miettiä asiaa ja tunnustella hallituksenkin kantoja.

Koita Kengu saada hallitukselta lupa. Selkeästi on käynyt esiin, että hämäläiset haluavat nähdä, kuinka Julli ja narri keskustelevat sulassa sovussa SM-liigan tapahtumista.
 
K

kangaroo

Jaapa jaa, hallituksen lupa on hiinä ja hiinä. Varmuudella ainakin möksää jälkeenpäin. Logistiikasta sen verran hajua tällä hetkellä, että tulen autolla jos yleensä tulen.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Voisin ottaa tavoitteeksi saapumisen paikalle. Saattepahan uuden naaman, jolle nauraa. Odotan innolla mahdollisuutta istua hiljaa ja kuunnella vanhojen tuttujen inside-juttuja. :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Keitä kaikkia kiinnostaa pre-wings-toiminta?

Minä olen menossa Designerin kanssa lounaalle. Sen jälkeen ajattelin käydä Vakoilumuseossa. Tämänkin jälkeen on vielä aikaa ennen Kehräsaareen siirtymistä.

Kiinnostaako jotakuta lähteä mukaan hengailemaan kaupungilla? Jos kiinnostaa, niin yv:llä saa kiinni vielä noin neljä tuntia. Sen jälkeen puhelimella. Desin lisäksi ainakin Bonella, Koirapojalla ja Sistiksellä on minun numeroni.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Minä olen menossa Designerin kanssa lounaalle. Sen jälkeen ajattelin käydä Vakoilumuseossa. Tämänkin jälkeen on vielä aikaa ennen Kehräsaareen siirtymistä.

Missä meinaatte lounastaa? Ja mihin aikaan? Jos olette sopivalla paikalla sopivaan aikaan, voisin toki tulla ruokatunnilla moikkaamaan. Muuten en ehdi, juna kohti Turkkusta lähtee 16:11 ja menen sinne suoraan töistä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistis kirjoitti:
Missä meinaatte lounastaa? Ja mihin aikaan? Jos olette sopivalla paikalla sopivaan aikaan, voisin toki tulla ruokatunnilla moikkaamaan.

Siperiassa, puolenpäivän korvilla. Tulen junalla Tampereelle klo 11.52, ja mitä siitä sitten kestää siirtyminen Siperiaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Menee aika tiukille tuo saapuminen, hyvällä tuurilla seitsemältä paikalla. Pre-wings ei ainakaan onnistu. Mutta sitten täydellä sydämellä mukana koko loppuillan. Ensimmäisenä paikalle saapuvat varmaankin muistavat, että pöytävaraus on nimellä "jatkis".
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Siperiassa, puolenpäivän korvilla. Tulen junalla Tampereelle klo 11.52, ja mitä siitä sitten kestää siirtyminen Siperiaan.

Oukei, minä joudun sitten valitettavasti skippaamaan. Siperia on ehkä hieman turhan kaukana, että kerkiäisin siellä pyörähtää ruokatauolla. Mutta kokeillaan törmätä ensi kerralla kun olet Tampesterissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös