dude kirjoitti:Ensi torstaina syömään ja parille? Sanottaisiinko vaikka klo 19? Gringos Locos?
B1 kirjoitti:dude ajaa perjantaina siinä tapauksessa, eller hur?
dude kirjoitti:Ei aja.
lake79 kirjoitti:Sistis, tarjoan seuraavalla kerralla, valitan.
Mikä jottei kiinnostaisi, uskaltaisiko... Jos jättäisin tuon mahdollisen torstain väliin, ei ne minua siellä kaipaa, ja tutustuisin uuteen naamaan. Eiköhän tuopposen jälkeen näin huonompikin seuramies saa ääntä ulos. Vielä jos on joku tai useampi kovaa ja paljon puhuva mukana, homma helpottuu.seeyou@jäähalli kirjoitti:Minä ainakin olen tulossa Tampereelle ensi viikon perjantaina. Jos jotakuta kiinnostaa seurani, niin olen jossain tamperelaisessa kuppilassa tuopin äääressä.
mauri tsekkaa mahtollisuutensa - ja änkee ehkä kenties joukonjatkeeksi....ei tiä viä... ;pseeyou@jäähalli kirjoitti:Minä ainakin olen tulossa Tampereelle ensi viikon perjantaina. Jos jotakuta kiinnostaa seurani, niin olen jossain tamperelaisessa kuppilassa tuopin äääressä.
Bonella ja Designerilla on ainakin minun puhelinnumeroni. Saa soittaa.
Aina on parahin mauri tsäänsejä, ainakin sixty-fifty. Voin taas talutella sinut herrasmiesmäisesti taksijonoon jos iloliemi melkein liikaa maistuu.mauri kirjoitti:mauri tsekkaa mahtollisuutensa - ja änkee ehkä kenties joukonjatkeeksi....ei tiä viä... ;p
dude kirjoitti:Ensi torstaina syömään ja parille? Sanottaisiinko vaikka klo 19? Gringos Locos?
Kopteri kirjoitti:Gringos Locos?
Mut ei se mitään, vapaalla&lomalla olen joten vois kai sitä raahautua paikalle.
mauri kirjoitti:Mauri on estynyt saapumasta torstaina - vaan perjantaina taijan olla kaapuntilla filosofoimassa. Nääs nääs. ;))