Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 276 262
  • 2 930

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
...Ja epäilijöille tiedoksi, Hesessä oli molemmille penkit ja taksitkin lähti eri suuntiin. Pitää pelata vain semmoisella panoksella minkä on hymyillen valmis häviämään.
No voih - oisit nyt hieman lietsonut kohua...Olis täälläki kerranki, mistä puhua! ;PPP
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
No voih - oisit nyt hieman lietsonut kohua...Olis täälläki kerranki, mistä puhua! ;PPP
Valehtelin vaan, ei me mihinkään Heseen menty. Taksi alle ja kaamealla kiireellä maurin luokse, lopun voittekin arvata...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
faaip de oiad kirjoitti:
Valehtelin vaan, ei me mihinkään Heseen menty. Taksi alle ja kaamealla kiireellä maurin luokse, lopun voittekin arvata...

Pelasittekste sitä tornipeliä vai jopa haluatko miljonääriksi-peliä? Olen kade jos viimestä pelasitte. ;)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Paitsi Sistis oli aika tylsä -->koetin koko illan iskeä sitä, mutta jostain syystä 'vanhempi nainen' ei vaan napannu.

Mää tiedän, mutta mä olenkin kelomänty, kuten asian ilmaisit. Puolustukseksi minun täytyy kuitenkin sanoa, että sinun alkuillasta kertomasi: "Olen vanhempi nainen, joka tykkää vanhemmista naisista" ei ollut mikään paras pokauslause.

lake79 kirjoitti:
Intiaani-nimiäkin keksittiin, mutta niitä en kerro täällä kun tätä palstaa lukevat varmaan alaikäisetkin.

Immortal taisi ainakin olla "Tylsynyt ruohonleikkuri". Mitäs muita niitä oli? Kerro vaan, me ollaan alaikäisiä kaikki.

Uskotteko muuten, että mulla on krapula? Ei mikään paha, mutta jotain sellaista kissankusen makua on havaittavissa suussa. Ja päässä jyskyttää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sistis kirjoitti:
Immortal taisi ainakin olla "Tylsynyt ruohonleikkuri". Mitäs muita niitä oli? Kerro vaan, me ollaan alaikäisiä kaikki.

No kun ees täydellisesti muista, Immortalille joku Intiaanipäällikkö Joka Saa Aina tai jotain. Mun intiaaninimi ei voi olla enää voimassa kun sain bonelta lapun jolla tulee herumaan sit joku kerta jostain, eli intiaani ei saa koskaan tjsp.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
B1 kirjoitti:
Erityiskiitos lämpimästi ihanalle Jossulle, joka piristi iltaa.

Ihan pakko oli lainata tää pätkä just tähän. Olen erittäin otettu, vaikken kyllä mitenkään suuremmin yllättynyt. Kiitos samoin, olis ollu paljon tylsempää ilman herrasmies-Valasta. You are my destiny...

Kiitos kaunis kaikille muillekin, etenkin Immortaliin ja aveciin oli erittäin mukava tutustua. Melkein päädyttiin jatkoillekin. Tai ainakin melkein melkein. If you hate Man United clap your hands... And you'll never walk alone! Vai oliko se sittenkin again?

En kyllä rehellisesti sanottuna muista koska olisin viimeks nauranu noin paljon illan aikana. Tietenkään alkoholilla tai väsymyksellä ei ollut osuutta asiaan. Ootte te vaan niin hauskaa porukkaa. Ja nimenomaan hyvässä mielessä.

Sistikselle propsit aurinkolasien muistamisesta, hyvin se Perunakin taas veti. Pojulla nyt meinas pokka pettää melkein koko laulun ajan. Ilmeisesti suuri ja innokas fanijoukko jotenkin hämäs.

Mauri ja Faaip oli kyllä oikeesti illan kohutuin pari, vaikka joku yrittikin jotain huudella eräille toisille.

Seuraavaa miittiä odotellessa. Mulle käy ihan mikä vaan. Tai siis ainakin kun tapaamispaikoista puhutaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aijoo ja Mauri, se 24 sekkaa oli mun elämän ihaninta aikaa ;D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Aijoo ja Mauri, se 24 sekkaa oli mun elämän ihaninta aikaa ;D
Pitihän mun jotenkin palkita se wingssi...IhQuu, ett tykkäsit... ;p
Bonellekin villi kiitos ekstrahotista...uuh...wingssistä! :))
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
Valehtelin vaan, ei me mihinkään Heseen menty. Taksi alle ja kaamealla kiireellä maurin luokse, lopun voittekin arvata...
No niin! Nyt päästiin asiaan! Oli meillä vaan aika upeeta..Tiedoksi Lakelle: me pelattiin (käsi kädessä) aliasta...ja me voitettiin!! Jee!!
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Havaitsin juuri, että itselläni oli tikku sormessa. Ihmettelin jonkin aikaa, että mistä sellainen on voinut tulla. Sitten muistin, että taputin mauria päähän lohduttaessani antamieni pakkien jälkeen. ;)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Havaitsin juuri, että itselläni oli tikku sormessa. Ihmettelin jonkin aikaa, että mistä sellainen on voinut tulla. Sitten muistin, että taputin mauria päähän lohduttaessani antamieni pakkien jälkeen. ;)
Jätkä kääntää puukonkärkee haavassa...Auts. No, okei, meikäläisellä nyt vaan on puupää (joskus oon kuullut olevani myös kusipää..että kantsis Sistis pestä ne käpäläs!) -- mikäs teidän muitten selitys on??
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Jätkä kääntää puukonkärkee haavassa...Auts. No, okei, meikäläisellä nyt vaan on puupää (joskus oon kuullut olevani myös kusipää..että kantsis Sistis pestä ne käpäläs!) -- mikäs teidän muitten selitys on??
Sistis on raapinut omaa päätään miettiessään mitä tuli tehtyä väärin.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Laitetaan nyt vielä näin "selvästä" päästä vähän plussia ja miinuksia.

++++++
Hyvä seura
Halpa alkoholi(alepupissa)
Hyvät sapuskat Hookissa

-------
Pepe oli selvinpäin
En kerinnyt vetämään Sistiksen kanssa Volgaa karaokessa (vai olisikohan tämä ++?)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa siltä, että teillä on ollut hauskaa (nimim. oisinpa ollut itsekin).

Milloin järjestätte lauantaimiitin, niin pääsen mukaan? Ensi viikolla mulle sopisi perjantaikin, mutta taitaa tulla liian äkkiä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Immortal kirjoitti:
En kerinnyt vetämään Sistiksen kanssa Volgaa karaokessa (vai olisikohan tämä ++?)

+/- riippuu vähän, miltä kantilta tilannetta katselee.

Juu, tuo vedetään seuraavalla kerralla. Nyt ne ryökäleet laittoivat putiikin kiinni heti, kun minä ja Lake olimme laulaneet... taisivat saada tarpeeksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kymysyksiä. Katselin DVD:ltä Popedan 25-v. keikan ja yhdessä vaiheessa Pate laittoi Tapparan puseron hartioilleen. Onko Pate tosiaan Tapparan miäs? "Pitkä kuuma kesä" biisin introssa Pate mainitsi nuorena heiluneensa Tampereella eri paikoissa ja tavanneensa silloin muijansa, josta päästiin sujuvasti biisiin sisään. Biisissä kuitenkin kerrotaan Paten olevan menossa satamaan päin. Missä päin Tampereella on satama? Ja edelleen, onko Raaka-Arska siviilissä Nuuskamuikkunen, joka tekee talvisin keikkaa Popedan kanssa? Ainakin Muumimaailma tuntuu olevan hänelle hyvin tuttu mesta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Sistis kirjoitti:
Onhan tuossa Laukontorilla ainakin jonkinlainen satama. Samaten Särkänniemen kulmilta löytyy venesatamaa.

Mutta kyseisessä biisissähän lauletaan myös jotain tyyliin: "Aamuyön raikas tuuli, meren rantaan käveltiin"... ja ainakaan merta täällä ei ole. Ehkä tuo biisi kertoo vain siitä kesästä ja Paten ja tytön jostain reissusta jonnekin merenrantakaupunkiin.

Näin juuri. Biisissä tosiaan lauletaan merestä, mutta Pate kertoo introssa nuoruudestaan Tampereella ja tapaamisestaan ex-muijansa kanssa:"Hän oli tosi upee näky lyhyessä kesämekossaan...". Tarkkana niiden introjen kanssa, s-tana.
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sistis kirjoitti:
Niin, vaihtoehtojahan on ollut useita. Yksi vaihtoehto on, että Pate olisi ollut niin tuhannen päissään, että oli luullut olevansa Tampereella, vaikka olikin esimerkiksi Porissa.

Toinen (ja järkevämpi) idea on, että Pate on saanut biisiin idean tapaamisestsaan tyttösen kanssa, mutta on sitten muokannut tarinaa hieman. Esimerkiksi "aamuyön raikas tuuli, järven rantaan käveltiin" ei toimisi niin hyvin tuossa. Sen vuoksi Pate on joutunut tekemään taiteellisia vapauksia ja vienyt tarinaa fiktiivisen kerronnan puolelle.

Kolmas vaihtoehto on, että hän vain koetti kosiskella yleisöä, kun väitti tuollaista.

Eikös biisissä siirrytä toiseen kaupunkiin ennen tuota meri-osuutta?

http://www.lyricsondemand.com/p/popedalyrics/pitkkuumakeslyrics.html
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
PeteX kirjoitti:
Kymysyksiä. Katselin DVD:ltä Popedan 25-v. keikan ja yhdessä vaiheessa Pate laittoi Tapparan puseron hartioilleen. Onko Pate tosiaan Tapparan miäs?...

...Ja edelleen, onko Raaka-Arska siviilissä Nuuskamuikkunen, joka tekee talvisin keikkaa Popedan kanssa? Ainakin Muumimaailma tuntuu olevan hänelle hyvin tuttu mesta.

Hyvä DVD, itsekin katselin sitä viimeksi eilen! Tamperelaisrokkarit ovat yleensä pitäneet matalaa profiilia suosikkijoukkueistaa, ilmeisesti jotta eivät karkottaisi potentiaalisia levyn ostajia!? Pate heitti ainakin ennen vanhaa keikoilla juttua, että "Tampereella on tunnetusti kaksi kovaa jääkiekkojoukkuetta: toinen on Tampereen KooVee ja toinen Ikurin Vire."

Raaka-Arska on ymmärtääkseni maanviljelijä Ruovedellä (Helsinkiläisille tiedoksi: paikkakunta Tampereen pohjoispuolella). Jos en aivan väärin muista, hän taisi toimia kunnanvaltuutettunakin!? Muistan kuulleeni tapauksesta, että jossain oli järjestetty illanvietto kunnanherroille, ja portsari ei meinannut päästää Arskaa sisälle, koska ei voinut uskoa, että sen näköinen mies voi olla kunnanvaltuutettu. Anorektinen ulkomuoto ei kyllä millään tavoin viittaa muumisympatioihin, vaikka heistä laulaakin...
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Apua arvoisat Tampereen JAlaiset.

Olen tehnyt rohkean päätöksen mennä parturiin näin monen vuoden jälkeen. Pehko on kuin Wayne's Worldin Garthilla, ja en haluaisi kokeilla Suck-Cuttia: "It's sucking my will to live..."

Siispä kysyisin teiltä, mihin minun kannattaisi suunnistaa? Tarkoituksenani olisi tehdä totaalinen tyylimuutos - ja valitettavasti en itse osaisi sanoa mitä haluan. Eli tarvisisin sellaisen parturin, joka oikeasti osaisi tehdä hiuksille jotain uutta, tyylikästä ja "minulle sopivaa".

Ja ei, en todellakaan haluaisi mitään buzz-cuttia.
 
Viimeksi muokattu:

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
LaTe_Show kirjoitti:
Apua arvoisat Tampereen JAlaiset.

Olen tehnyt rohkean päätöksen mennä parturiin näin monen vuoden jälkeen. Pehko on kuin Wayne's Worldin Garthilla, ja en haluaisi kokeilla Suck-Cuttia: "It's sucking my will to live..."

Siispä kysyisin teiltä, mihin minun kannattaisi suunnistaa? Tarkoituksenani olisi tehdä totaalinen tyylimuutos - ja valitettavasti en itse osaisi sanoa mitä haluan. Eli tarvisisin sellaisen parturin, joka oikeasti osaisi tehdä hiuksille jotain uutta, tyylikästä ja "minulle sopivaa".

Ja ei, en todellakaan haluaisi mitään buzz-cuttia.

Itselläni tulee ensimmäisenä mieleeni Puutarhakadulla sijaitseva Place. Kyseisessä paikassa leikkaa mm. Sillä silmällä- ohjelmasta tuttu Gekko ja tietenkin paljon naisia... nuoriakin :). Avokkini suosii paikkaa ja itsekin olen siellä muutaman kerran käynyt... enkä ole lainkaan ainoa mies. Palvelu on hyvää ja ammattitaitoa löytyy. Hinta on tietenkin aavistuksen peruspaikkoja korkeampi, mutta muutaman euron kyllä voi laadustakin maksaa. Nettisivutkin löytyvät googlettamalla, sieltä voit vaikka valkata pärstän perusteella sopivan kampaajan ja ajankin voi netin kautta varata.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Suosittelen hiustenkatkojaksi Hairstorea D-kulmassa, eli siinä Hatanpäänvaltatien risteyksessä Ratinan likeillä. Ensimmäinen ja ainoa parturi Tampereella, josta en ole kertaakaan joutunut poistumaan lippis päässä. Jopa vakileikkaajan ollessa lomalla on ymmärretty hyvin, miten olen halunnut leikattavan tyylinmuutoksineen kaikkineen.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hairstore on kyllä aika varma ratkaisu. Siellä on tietysti hirveä määrä henkilökuntaa enkä osaa Hair Storesta ketään tiettyä kampaajaa suositella.

Oma suosikkini on kuitenkin kehäsaaressa sijaitseva parturi-kampaamo Rasta. Erittäin mukavaa ja osaavaa nuorekasta henkilökuntaa. Todella rento ilmapiiri.

http://www.rasta.fi/aloitus.html
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Leon kirjoitti:
Itse ehdottaisin, että otettaisiin spontaani terassisessio, kunhan ilmat lämepenevät. Eihän nuo sitäpaitsi sulje toisiaan pois, ja voihan Spude olla suunnitelma B huonon kelin sattuessa.

Kaikkihan niin kovaan ääneen puhuivat että "sitten kesällä". Enää pitäisi tietää että minkä vuoden kesällä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
B1 kirjoitti:
Kaikkihan niin kovaan ääneen puhuivat että "sitten kesällä". Enää pitäisi tietää että minkä vuoden kesällä?

Sama kuin Raimo lopettaa, eli 2041?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös