Kiitos ihmisille, kiitos erityisesti Sistikselle oluesta, tarjoan oluen sitten kuten sovittiin ja iso kiitos jalolle valaalle lahjasta, nyt mullakin on mahkut yhteen juttuun.
Mukavaa oli ja uusia kasvoja oli kiva nähdä, etenkin Immortalin ääliötä joka selkeesti on kaappi-Man UTD-fani, näkihän (ja kuulihan) sen nyt kaikki.
Kiitos tytöille että toitte mulle Mikko Alatalomaisen olon lavalla, oli aika jännää, sistis lauloi matalalta, minä korkealta. Intiaani-nimiäkin keksittiin, mutta niitä en kerro täällä kun tätä palstaa lukevat varmaan alaikäisetkin.
Mauria sain pitää kädestä ja istui hetken sylissäkin, hihii.
Spude-miitti käy, myös terassille voin tulla vettä juomaan ja ehdotan että ainakin Jossu, Immortal ja muut innokkaammat futis-fanit tulisivat joku kerta katsomaan mm-kisoja, Bonen ehdotus oli hyvä pelille,en muista varmaksi mutta joku Iran-Ukraina tais olla.
Ps. Lapparin nelonen oli ihan ok kylmänä ja tytöille tiedoksi että se nimmari rinnuksille onnistuu ihan koska vaan ja luulen ettei Sistiskään asiaa vastusta. ;)
Edit: Aijoo KOHU!!!!!!
Edit2: Immortalin nainen oli ihan mukava tapaus, vähän pimeyden prinsessa tuli mieleen, huikeeta.