Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 111
  • 2 930

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Ensi torstaina syömään ja parille? Sanottaisiinko vaikka klo 19? Gringos Locos?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
dude kirjoitti:
Ensi torstaina syömään ja parille? Sanottaisiinko vaikka klo 19? Gringos Locos?

Käy ainakin mulle. Eikä niin väliä ole jos on useampi. dude ajaa perjantaina siinä tapauksessa, eller hur?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä, mukana mahdollisesti, ehkä.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulen paikalle, tosin rahaa ei paljoa ole kun palkka tulee vasta perjantaina, pitänee lainata sen verran sitten jostain. Mutta count me in ehdottomasti.

Myöhään en ole, kun menen aamulla töihin. Mut aina yhden voi ottaa ja sit yhden lisää. Sistis, tarjoan seuraavalla kerralla, valitan.

Edit: perjantaina tuskin tulen ja säästän rahani, vaikken laatu-ohmo olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
lake79 kirjoitti:
Sistis, tarjoan seuraavalla kerralla, valitan.

Joo, ei kiirusta. Kunhan vaan joskus tarjoat. :)
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Voisihan tuota saapua. Jätän taas evästyksen väliin, köyhyys + kyseisen anniskeluliikkeen aiempi testaus syynä. Hampurilainen ei pääse sitten edes lähelle Panchon vastaavaa, nimimerkillä Panchon vakiopeikko.

Kunhan vaan saa ajoissa tietää mihin sitten pöperöinnin jälkeen olette suuntaamassa, sinne saavun. Nyt on tietysti jännäkakat housuissa kuka se tuo juippi on kun kirjoittaa, minä se vaan olen, jatketaan samalla lääkityksellä. Leonin esimerkin innoittamana vaihdoin nimimerkkiä, B1:n ehdottama Idiootti oli jo käytössä joten otin seuraavaksi parhaan, tämä on helpompi kuin entinen kummajainen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä ainakin olen tulossa Tampereelle ensi viikon perjantaina. Jos jotakuta kiinnostaa seurani, niin olen jossain tamperelaisessa kuppilassa tuopin äääressä.

Bonella ja Designerilla on ainakin minun puhelinnumeroni. Saa soittaa.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Minä ainakin olen tulossa Tampereelle ensi viikon perjantaina. Jos jotakuta kiinnostaa seurani, niin olen jossain tamperelaisessa kuppilassa tuopin äääressä.
Mikä jottei kiinnostaisi, uskaltaisiko... Jos jättäisin tuon mahdollisen torstain väliin, ei ne minua siellä kaipaa, ja tutustuisin uuteen naamaan. Eiköhän tuopposen jälkeen näin huonompikin seuramies saa ääntä ulos. Vielä jos on joku tai useampi kovaa ja paljon puhuva mukana, homma helpottuu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulle käy molemmat illat, ei siinä mitään. Sattui jopa sopivasti vapaa viikonloppu tuohon.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Perjantaina laatu-ohmoilla on parempaa tekemistä, joten torstai it is. Pitää omat työt vielä tarkistaa, mutta muistaakseni olen seitsemältä vapaa kuin taivaan lintu...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Minä ainakin olen tulossa Tampereelle ensi viikon perjantaina. Jos jotakuta kiinnostaa seurani, niin olen jossain tamperelaisessa kuppilassa tuopin äääressä.

Bonella ja Designerilla on ainakin minun puhelinnumeroni. Saa soittaa.
mauri tsekkaa mahtollisuutensa - ja änkee ehkä kenties joukonjatkeeksi....ei tiä viä... ;p
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
mauri tsekkaa mahtollisuutensa - ja änkee ehkä kenties joukonjatkeeksi....ei tiä viä... ;p
Aina on parahin mauri tsäänsejä, ainakin sixty-fifty. Voin taas talutella sinut herrasmiesmäisesti taksijonoon jos iloliemi melkein liikaa maistuu.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Valitettavasti täytyy tällä kertaa jättää väliin. Perjantaina vielä luulin pääseväni torstain miittiin (ja Bonellekin jo niin ilosesti asiasta ilmoitin), mutta mamman kanssa tehtävän pienen lomareissun lähtö aikaistuikin yhdellä päivällä. Yrittäkää nyt kuitenkin pärjätä ilman meikäläisen huikaisevan ihanaa seuraa, seuraavaan tapaamiseen sitten luultavasti taas pääsenkin.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
dude kirjoitti:
Ensi torstaina syömään ja parille? Sanottaisiinko vaikka klo 19? Gringos Locos?

Mukana. To 27.7 klo 19.00 Gringos Locosissa.
Otan emännänkin matkaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kopteri kirjoitti:
Gringos Locos?

Mut ei se mitään, vapaalla&lomalla olen joten vois kai sitä raahautua paikalle.

Komppaan Vispilää, missä hitossa on Gringos Locos?

Jossusta en sano mitään, Bone, Immu ja nainen kiusaa kuitenkin. Tosin kiusaa ne mua siltikin, joten voin sanoa ainakin että erittäin harmillista ettet tule :(((

Edit: Löytyi, kehräsaaressa, uusi paikka ja Hookin vieressä. Tahtoo testata.

Edit2: Tosiaan en kyllä siipiä tällä kertaa syö, ehkä :P Toi Plate De Locos ja siihen päälle Juanita´s Nachos vois olla hyvä setti, juomaksi toki vettä.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tulossa ollaan. Siivet ja olut kiinnostavat sen verran että muuta niin tärkeätä ei tule väliin.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Saavun hieman myöhässä, mutta saavun joka tapauksessa. Bone pitäkööt paikkaa varattuna.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mauri on estynyt saapumasta torstaina - vaan perjantaina taijan olla kaapuntilla filosofoimassa. Nääs nääs. ;))
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mauri kirjoitti:
Mauri on estynyt saapumasta torstaina - vaan perjantaina taijan olla kaapuntilla filosofoimassa. Nääs nääs. ;))

Höh, nyt jää kyllä sit karaoket väliin kun molemmat kuratonifanit poissa, ei sillä, en kyllä joisikaan olutta niin paljoa että olisin hyvässä laulukunnossa. :P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös